enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. juni 2008 #26 Skrevet 23. juni 2008 det murrer i ryggen, og kjennes ut som skikkelig menssmerter, og magen blir stein hard...
På vei igjen? Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 23. juni 2008 Hos meg blir magen bare hard, har omtrent ikke hatt murringer når jeg har hatt kynnere i dette svangerskapet. Hadde det med min første. Det har vel ingen betydning vel? Opplever vi ikke alle kynnere litt forskjellig? Trener man å ha mensensmerter samtidig? Når jeg har mensensmerter så føler jeg ikke at jeg har hatt så mye kynnere samtidig, litt i går og for en stund siden. Det åpner vel seg hos meg og selv om får vi håpe Ellers så ringte jeg nettopp til KK og de sa at det enten var rester fra inngrepet i går når hun sjekket meg nedentil eller så var det en modning som pågikk. Håper det er modning For har jo hatt masse stikninger nedentil og i hvert fall siden uke 30.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. juni 2008 #28 Skrevet 23. juni 2008 er vel som du sier,vi opplever det vel alle forskjellig... jeg vet ikke jeg, jeg hadde nesten ikke noe v det forrige gang, så litt usikker selv, hehe... men jeg har ikke hatt noe blødning etter inngrepet igår, er det fordi jeg er åpen det da?
nikki naboo Skrevet 23. juni 2008 #29 Skrevet 23. juni 2008 Har kynnere/mensmurringer her også. Hadde vært fint om det kunne være noe på gang, men har hatt dette så lenge nå at jeg har droppet å kjenne på om noe er på gang. Sliter med BL som gjør at det blir heller lite søvn, så en fødsel ville vært velkommen. Er nå 37+0. Får håpe at det roer seg ned for deg ennå noen uker, Julibarn er blitt augustbaby. Spennenede å høre hvordan det går med dere andre som "koser" seg med kynnere/mensmurring. Lykke til!
På vei igjen? Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #30 Skrevet 23. juni 2008 Kan være, men de sa til meg at på slutten når kvinner er gravide er de mer følsomme på livmortappen. Man trenger jo heller ikke begynne å blø når de har kjent på deg innvendig. Jeg blødde jo heller ikke med en gang de sjekket for hun sjekket hansken etterpå, men jeg merket det når jeg kom hjem og sjekket truseinnlegget.
På vei igjen? Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #32 Skrevet 23. juni 2008 Må få kommentere at jeg har skiftet 2 truseinnlegg i dag og de har vært mørkt blod i. Første gangen jeg tørket meg i dag kom det slimete blod på dopapiret. Neste gang var det kun mørkt blod. Skal det komme mer etter en slik undersøkelse? Undersøkelsen var i går kveld klokken 2030 ca.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. juni 2008 #33 Skrevet 23. juni 2008 men mener de det er normalt at du skal blø så mye? jeg har ikke hatt en dråpe blod liksom!
På vei igjen? Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #34 Skrevet 23. juni 2008 Du kan så si, tenkte akkurat å lurte på om jeg skulle ringe og spørre hvor lenge og hvor mye en kan forvente å blø etter at de har sjekket deg nedentil med fingen etter åpning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå