Gå til innhold

Hva tjener dere og hvilken utdannelse har dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

anonym 12.53

det er vel uten provosjon?

søsteren min jobbet 50% frisør og hadde 330 000 i året. men det var på majorstuen da.. og med provosjon

så 210 000 er jo elendig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere uten utdannelse som tjener mellom 5-700 000 i året...hva jobber dere med egentlig?....

Skrevet

Er 24 år, uten utdanning - enda. Tjener 300 000kr i året, fri hver helg. Arb.tid fra 06-15. Er fornøyd :)

Gjest Rebel & soggy bottom baby
Skrevet

Faglært gartner. 250 000 i året, og da er jeg egentlig heldig med lønna. Blir ny utdannelse fra høsten av ja!

Jobber deltid i helsevesenet (ufaglært) også og der er vel årslønna mi 210 000, utregna fra 35,5 timers arbeidsuke. (Jobber mye mindre enn det da) Pluss tillegg.

Skrevet

Studerer og jobber 66% i helsevesenet, tjener 180 000 i året på deltidsjobben. Når jeg er ferdig med min femårige utdannelse går jeg ut i jobb med gjennomsnittlig begynnerlønn på 500 000 inkl. bonuser.

Skrevet

siviløkonom og tjener ca 850 000 i året + bonus.

Skrevet

510 000 kr, 6 års universistetsstudier. Ingen overtidsbetalning.

Skrevet

Nå heter det seg at mange med bachelor i slik og sånt fag ikke får noe utprega høyere lønn enn andre - ene og alene fordi det er altfor mange med samme kompetanse. Altså er de med utdannelse så vanlige at bedriftene ikke gidder å betale skyhøy lønn fordi de vet at det er mange der ute med like god utdannelse som gjerne vil ha jobben. Det er jo fryktelig dumt egentlig - men sånn er det!

Nå skal jeg til med en BA selv da :P haha.. Men det er mest for å komplimentere den utdannelsen jeg har fra før. Da vil jeg kunne jobbe med markedsføring som kunde(markedssjef ol). Samt at jeg har en utdannelse på "andre siden av bordet" som grafisk designer :)

Skrevet

5 års universitetssutdannelse, tjener 330 000 i året...

Skrevet

Jeg har fullført treårig videregående skole yrkesfag. Har fagbrev og tjener ca 400.000 i året uten bonus. Er 26 år, og har utdannet meg utradisjonelt. :)

Til sammen har vår husstand ca 850.000 i samlet inntekt i året. :)

Skrevet

5 års høyere utdanning (4 fra universitet og 1 fra høyskole) og begynner i jobb fra høsten av, 100%. Er lærer (adjunkt meg tillegg) og har kontaktlæreransvar så da begynner jeg på rundt 360 000 kr i årslønn. Forhåpentligvis øker det til 385 000 kr til ut på våren igjen.

Skrevet

Er forresten 27 år om det har noe å si, og er gift og har 3 søte barn ;-)

Skrevet

Over 30 år og har oppunder 200000,- ingen utdannelse med jobb 24/7.

Skrevet

Litt utdannelse, men på annet område enn det jeg jobber. Begynte i bransjen tidlig, jobbet meg oppover og tjener ca 600 000,-

Skrevet

Ingen utdannelse. 510.000 i året.

Skrevet

Jeg er 30 år.

Har 4-åring høyskloleutdannelse.

Tjener 326 000 i året.

Det er lite tatt utdannelse og studielån i betraktning...

Skrevet

Ingen utdannelse, har 270000 i året, 8-16 jobb, fri hver helg... Er ikke veldig fornøyd, men er i en bransje som ikke akkurat er kjent for høye lønninger...

Skrevet

Dere som jobber 8-16 og har fri hver helg, hva jobber dere som?

Skrevet

Ja, og som i tillegg har null utdanning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...