Gå til innhold

Hva tjener dere og hvilken utdannelse har dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 34 år og tjener 360.000 pr.år, noe venner og venninner synes er dårlig i forhold til deres lønn, flere av de har samme utdannelse som meg. Jeg synes egentlig også det er i minste laget, og driver forhandlinger nå.

Jobber 8-4, lite overtid, fri hver helg.

Har 3 år høyskoleutdannelse...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har null utdannelse og tjener 211000 i året.

Skrevet

Ingen utdannelse, tjener 650000,-

Skrevet

Har ingen utdannelse utover vanlig videregående, og tjener 310.000,-

Jobber både kvelder, helger og overtid på samme fastlønn, får ikke noe ekstra for det....

Skrevet

Har heller ingen utdannelse og tjener ca 260.000 i året i full stilling med null overtid.. Trodde 360.000 var vanlig i mange yrker man må utdanne seg til, men vel ann på hvilket yrke det er..

Skrevet

har 5års utdannelse,tjener 800 000kr++,men da er det med overtid,tilegg og bonuser.. legger til at jeg ikke har noen 9-16 jobb akkurat.. mer som 24/7 til tider,men det må endre seg når vi får en liten familie. :) pener er tross alt ikke alt i verden!! men du verden det er deilig å ha den friheten også.

Skrevet

Har seks års høyskole/universitetsutdannelse med toppkarakterer. Tjener 325 000.

Det blir snart litt bedra da! :-)

Skrevet

Jeg har fagbrev og tjente 330000 før jeg begynte på skole.

Jobbet endel overtid, så det kommer i tillegg.

Skrevet

Jeg er 33 og har bare videregående. Jeg er forfatter med varierende inntekt. I fjor tjente jeg 1 300 000. Tviler på at det blir så mye i år.

Skrevet

Ingen utdannelse. Tjener 315000. Ikke mye men hva kan man forvente uten utdannelse? er 24 år.. 8-16 jobb..

Skrevet

Har litt over 300000 i året,er et arbeide der man ikke trenger noe utdannelse til.

Er egentlig utdannet frisør men var jeg heldig bikka jeg 210000 i året(dritlønn!)jobbet mange flere timer også enn nå.

Skrevet

hvordan jobber har dere? syns dere tjener utrolig godt til å ikke ha noe slags form for utdannelse... jeg har helelr ingen utdannelse og føler at jeg ikke kommer til å få noen jobb pga av det... men da er det kanskje håp da???

Skrevet

Ingen udannelse, prøvde litt forskjellig etter ungdomsskolen, men gadd ikke fullføre noe. Tjente ca. 400000 i fjor.

Skrevet

Mannen min har 6 års utdannelse på høgskole med hovedfag.

Han tjener nå 320 000.

Jeg har 7 år + og tjener 390 000 (dersom jeg hadde jobbet fullt, men det gjør jeg ikke).

Sånn er det å jobbe i det offentlige. Jeg synes lønna er helt grei, jeg. Det er heller lønnene i det private som er langt over det som er nødvendig.

Skrevet

Null utdannelse, 22 år.. tjener ca 260 000 i året :)

Skrevet

Hehe.. Ser at det ikke alltid lønner seg med flere års utdannelse.. Har ikke fullført noe enda, blir vel ikke å gjøre det heller.. Så har jo ikke noe studielån heller :) Er 23 og tjener rundt 410 000.

Skrevet

Sjekk denne:

Har 8 års utdannelse fra universitetet, og tjener 260.000 i året. Livet er herlig dere ;)

Skrevet

Ingen utdannelse ( ikke fullført Videregående), tjener mellom 570-600.000 i året :)

Skrevet

Til lottaa

Det kommer nok an på hvor lang arbeidserfaring du har. Jeg har 315000,uten utdannelse. Jobber i resepsjon, privat.

Så det er mulig å få greit betalt uten utdannelse men med bra erfaring.

Jeg har ikke superlønn akkurat, men tjener mer enn mange venner som har kastet bort mange år på universitetet etc.. Men har også venner som tjener fett fordi de har "rette" utdannelsen og..

Skrevet

4 år på universitet. Tjener 375.000, lite erfaring. Det er i det offentlige, villet tjent mye mer privat, men er fornøyd med arbeidsgiveren og jobben generelt.

Vil bare si at noen her som er ung og uten utdannelse og likevel tjener bra. Det er et unntak, generelt fører høyere utdanning til høyere lønn. Derfor, alltid ta litt utdanning, der vil lønne seg for de fleste.

Skrevet

3 årig høyskoleutdannelse. Driver eget eiendomsselskap, og tjener ca 1000000 kr. Har fri hver helg og ellers 1-2 dager i uka, og har 3 mndr. sommerferie. Er kjempe fornøyd!

Skrevet

Den må du dra lengre ut på landet med!!! Ingen som driver eget selskap kan ta så mye fri, selv ikke Røkke!!

Skrevet

Eh... det er vel sånn som man prioriterer! Hvis man driver utleiefirma, med utleie av hybler og leiligheter, så trenger det ikke å være fulltids administrativ jobb. Selskapet har egen vaktmester som tar seg av det praktiske, også er regnskapskontoret tilgjengelige for økonomiske oppgaver. Jeg kunne selvfølgelig tatt meg ut mer om jeg hadde tatt meg av disse arbeisoppgavene i tillegg, men er fornøyd med den lønna og stillingen jeg har, og prioriterer derfor ferie.

Nå kan ikke mitt selskap sammenlignes med Aker og Røkkes ansvar da! Og heldigvis for det!

Skrevet

Lurer på hvorfor du var innom og titta igjen? Regna vel med at du kom til å få en kommentar på det innlegget, elller:-)

Beklager, men jeg tror deg fremdeles ikke!! Du har liksom ingen andre ansatte enn en vaktmester og kan likevel ta ut 10 mill. i årslønn? Hvordan fikk du egentlig kjøpt alle disse hyblene og leilighetene, eller er de ikke dine? Lettlurte kunder du har hvis du kan dra så mye ut av firmaet hvert år. Lukter lang vei...

Skrevet

Ups, telte visst en 0 for mye;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...