Gjest Skrevet 21. juni 2008 #26 Skrevet 21. juni 2008 Tusen takk for svar bellabebis er veldig glad i meitai jeg, så regner med å bære babyen endel i det, men siden han/hun kommer i november så ser jeg for meg at det er greit å ha en lun og god bag med god pose i når vi skal ut å gå.. Vi bor ved Lillestrøm og det er alltid shit surt og kaldt her om vinteren brrr..
*Kleopatra Skrevet 21. juni 2008 #27 Skrevet 21. juni 2008 Ok, lurer på om jeg skal bestille litt (hvis jeg klarer å bestemme meg, hehe). Var billig frakt der i hvert fall, og det er supert:) Veldig bra utvalgt også! Kjøpte en spisestue (som du kanskje så på bloggen min for en stund siden) som skal pusses opp og trekkes om igjen, men vanskelig å bestemme stoff:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 21. juni 2008 #28 Skrevet 21. juni 2008 Snuppa er 2 1/2 nå, og hadde ikke veeeldig god plass nei, men det syns jeg ikke hun har i noen vogner egentlig, ser liksom nesten bare rart ut når hun ligger i en vogn, he he, er for lang for alle vogner omtrent, og ikke er ikke spesielt lang for alderen.. Hun hadde god sitteplass i den vogna, men ikke de gangene hun sov... Pluss det er UTROLIG irriterende at det ikke er skikkelig sittestilling, når den er helt oppe er ikke ryggen helt rett, så minstemann syns det var litt kjipt. Snuppa hang bare over den bøylen, men minste har jo sele på så det funket dårlig.. Men virker som de fleste vognene av den typen har litt laidback sittestilling... Har bare prøvd GT Safari tvillingvogna i tillegg, den er super den også igrunn. Mer fornøyd m ryggen på den! Nå har jeg bestilt en babycare, omtrent lik som Carena.. regner ikke m den er veldig bra, men den har ikke glidelås i ryggen hvertfall, he he!!!!!
bellabebis Skrevet 21. juni 2008 #29 Skrevet 21. juni 2008 Hehe, ja ikke misforstå, til tross for nyoppdagelsen min brukes vogna flittig Ang bagstørrelsen forresten, tror størrelsen er stortsett den samme på søskenvognene nå, hvertfall på de som ble vurdert hos oss. Nå fikk vi på våren, så vi har ikke hatt behov for pose i den, men prøvde med voksipose, og det synes jeg ble litt forr "tett", men en litt mindre pose tror jeg skal gå finfint
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 21. juni 2008 #30 Skrevet 21. juni 2008 hvordan kommer du lettest til m glidelåsene da?? he he bare lurer på om jeg gjorde heeeeeeeelt feil!
bellabebis Skrevet 21. juni 2008 #31 Skrevet 21. juni 2008 Hehe, var vel mest sannsynlig jeg som hadde missforstått helt i starten.. Er ikke veldig god på å forklare, men hvertfall i starten så tok jeg det fra bak vognen, og da måtte jeg liksom brøyte meg vei under stelleveske og alt man bærer med seg, mens nå tar jeg det forfra, bøyer meg liksom over ungen istedet.. Vet ikke om dette ble forståelig men, jeg synes hvertfall dette ble mye lettere
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 21. juni 2008 #32 Skrevet 21. juni 2008 okey... tror jeg prøvde begge deler jeg... de ytterste glidelåsene var jo greie, men de innerste.... aaaaaaaaaaaarg, knotete!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bellabebis Skrevet 21. juni 2008 #33 Skrevet 21. juni 2008 Hmm, jeg synes det fungerer greit nå hvertfall, men kanskje det blir verre å komme til når jeg bytter til sportsvogn til minstemann også.. Men synes du det var verre å komme til til den innerste da, de er jo rett ved siden av hverandre, så jeg pleier bare å ta begg i en jafs på et vis.. (bruker stortsett bare ytterposisjonene vi da..)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 21. juni 2008 #34 Skrevet 21. juni 2008 åja, der har vi det ja, om du bruker hardbag nå, DA bør du grue deg, he he he!! Mente de innerste glidelåsene på midten av vogna liksom, tar begge på samme side i "ett drag" (he he) jeg og, men de andre er skikkelig møkk!!!! Har bare brukt den som sportsvogn jeg... Lykke til, h ehe he!!! ;o)
bellabebis Skrevet 21. juni 2008 #35 Skrevet 21. juni 2008 Å sånn sett ja Uff får satse på å bruke bag så lenge som mulig da.. Har heldigvis god plass enda!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 21. juni 2008 #36 Skrevet 21. juni 2008 Nå svarer jeg litt utenom det du spør om..men kan jeg anbefale søskenvogna til phil & teds? den er vel den minste og mest lettkjørte vogna på markedet! Koster ca 5000 på tilbud med søskesetet på barnas hus rett som det er! Den kan jo brukes av natalie alene, og du kan bruke den til begge samtidig. Vogna vokser jo med barna, så når begge er så store og sitter oppreist så flytter du bare søskensetet bak! Er jo kjempegreit om dere skal i fornøyelsesparker ol når storesøster må ha seg en hvil iblandt (gud forby) ;o) Jeg er helt enig med deg at det er et must med søskenvogn! Jeg har en gutt som er like gammel jenta de, og her om dagen passet jeg på gutten til venninna mi (6uker). Vi dro en liten tur til byen på cafe, Babyen lå i vogna (phil&teds uten søskensete) mens gutten min gikk og holdt i søskensnora på siden..men etterhvert som det var kjedelig å gå så vimsa han rundt alle veier...når jeg stoppa for å trøste da babyen gråt virra han rundt og sprang mot fontener ol... heldigvis hadde jeg med babybjørn så minstemann kunne sitte den og min slitne og svært aktive gutt fikk roe seg i vogna. Vi har nå bestemt oss for å kjøpe søskensete til vogna slik at det er mulig å ha begge med uten å stresse med bæresele ol! ) bare et lite tips:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå