Gå til innhold

Noen fra Oslo som ønsker å bli kjent?


2.gangsgravid

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er førstegangs-gravid med termin 10.sept. Det hadde vært knall å bli kjent med noen i fra samme området. Vi kunne chattet og møttes og delt div tanker. Merker at jeg tenker mer og mer over forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er førstegangsfødende med termin 26 september. Jeg bor på Torshov :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsgravid her også, med termin 23.september :-)

Bor på Korsvoll.

 

Kjempekoselig å bli kjent med andre i samme situasjon. Ja, det er jo mer og mer vi begynner å tenke på denne tiden her. Godt å kunne ha noen å dele tanker og erfaringer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også førstegangsfødende. Har termin 18. september og bærer trolig på ei lita jente. Bor på Marienlyst. Babyen opptar helt klart mer og mer av mine tanker, så det hadde vært greit å bli kjent med noen i samme situasjon - slik at jeg slipper å kjede alle rundt meg med babyprat. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Tøyen, hva med deg? Det er utrolig mange tanker som svirrer rundt i hodet om dagen, kjenner flere som har fått sitt første barn nå, og blir "skremt" av alle fødselshistoriene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg er også førstegangsgravid, har termin 30 sept, venter jente. Jeg bor på Skøyen. Merker også at det er mange nye tanker og ting å undres over for hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstegangsgravid med termin 23.september. Nettopp kjøpt en leilighet i Bjerke område men ellers bor jeg på sinsen for tiden. VI SÅ GJERNE TREFFES...Er lei av å være *alene*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi jentene prøve å få til et treff snart nå da?

 

Hadde vært sååå koselig :-)

 

Noen som har gode forslag til tid og sted?

Jeg er vekkreist fra og med i ettermiddag til og med tirsdag neste uke, men kan de fleste tider etter dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg gjerne med på den. Jobber ikke så mye for tiden så sommern ser ut til å bli veldig lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så koselig! Vi er jo mange allerede:) Skal vi bare planlegge nærmere om tid og sted, eller er det noen som har et favorittsted/ting de gjerne vil på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil,jeg vil men jeg får det ikkje til!!! heheheh!! Er sykemeldt fra og med i dag og ut juli fordi jeg *holdt på å føde* men det visste seg å være kynnere..hehehe ikke *ryerre*/eller hva det er for noen. Men, på tirsdag har jeg et møte fra 18-19 tror jeg...Men folkens, kommer gjerne hvis det passer,enten før eller senere. eller begge(treffer dere,drar på møte og møte dere igjen)...Bare *count me in*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også termin 10 september :) bor i gamlebyen.... ser dere har avtalt dato. henger meg gjerne på hvis det er mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg forsøker å henge meg på her:) Koselig å bli kjent med andre gravide. Melamin har jeg jo truffet før, og det var jo veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er førstegangs gravid med termin 21 sept, og bor på Skøyen i Oslo. Hadde vært hyggelig å møte andre i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist på ferie da, men satser på at det blir en så stor suksess at dere skal gjenta det en annen gang - så kan jeg bli med da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at jeg kan slenge meg på, men vet ikke helt om det passer enda. Jeg bor også på skøyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer 8.juli seg...Jeg har dessverre ikke noe godt forslag til sted, er litt lite oppfinnsom :P men noen andre som har?

Skal vi si sånn kl19 feks?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det noen som har forslag til tid og sted? :) Antar at de fleste av oss jobber tilrundt en 17-18 tiden så er vel greit å planlegge noe etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...