Gå til innhold

Noen fra Oslo som ønsker å bli kjent?


2.gangsgravid

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har termin 18. september og bor på Majorstua. DEt hadde vært hyggelig å bli kjent med noen fra Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det så noen skal møtes idag eller??? :) Skal vi bare sette et tidspunkt. Hva med kl 19?? En eller anna plass på Aker Brygge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli kjent med nye folk. Bor på Eiksmarka ved Røa. Lyst til å finne noen å trille med når babyene kommer. Hadde vært koselig med trilling i parker og i naturen. Fikk barnevogn i går, så nå begynner ting å virke litt mer realistisk her. :-D Babykino virker også som artig tidsfordriv!

 

Ble det noe møte i dag? Tror det er lurt å annonsere slikt på BIM siden. :-)

 

( Møter gjerne noen én til én også. Ikke alltid man blir så veldig godt kjent med folk i store samlinger).

 

Kyoto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare inne og sjekker nå før jobb, et konkret sted om hvor vi skal møtes, eller blir det litt stress i dag?:) Kanskje heller planlegge et nytt treff om noen dager f.eks med sted og tidspunkt med en gang sånn at alle vet hvor ma nskal møte opp?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg blir gjerne med jeg også :) Kan godt ta det en annen dag for min del, har stort sett fri på kveldene.

Aker Brygge er jo veldig koselig nå på sommeren, sitte ute og ta en utebrus ;)

Tror det er lurt å annonsere det på BIM-treffsidene.

Har termin 22.sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg vil gjerne være med, men det ble litt knapt med tid idag ;)

Jeg har termin 12 sept med ei jente på vei. og bor på Grünerløkka... Har dere forslag til noen andre dager vi kan møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt opp en ny dato for et treff på BIM-treff sidene. Håper noen blir med :) Skrev ikke hvilken resturant, tenkte vist noen har forslag til en koslig plass å sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst ikke et sted med høyt musikk fordi da kommer vi ikke til å *sosialisere* ordentlig ;o). HUSK også på at vi er *ungemødre* så ikke noe *FANSY-SHMANSY* sted som tar ekstremt mye penger da for lite mat..Tross alt spiser vi for 2..hehehehe!! Nei da, vi klarer det sikkert. Hadde tenkt å foreslå FRIDAYS men det er dyrt og det blir sikkert musikk-bråk....Da er det bare PEPPES som kan ta være greit hvis vi har lyst å høre hverandres stemme ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

 

Jeg blir med! Var akkurat inne på Eataly sine hjemmesider. Ser veldig koselig ut. Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...