♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 20. juni 2008 #26 Skrevet 20. juni 2008 Tror nesten du har kopiert noen bilder du har funnet på nettet.. Babybildene ser helt greie ut,men ikke gravidbildene..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #27 Skrevet 20. juni 2008 hehe nei nei nei dette har jeg vanskelig for å tro hehe du ser jo ut som du er 20 år..ingen kan ha en så flott figur etter 6 snart 7 barn?? denne var på kanten til hva jeg tror på ..sorry men er d sant så ære være deg så har så mangen tette unger å likevel ha så flott kropp..,men..her er d noe som ikke stemmer tror jeg:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 20. juni 2008 #28 Skrevet 20. juni 2008 Viss du lister opp en liste over navn på barna og hvor gamle de er så skal jeg vurdere å tro deg....
gullunge+1imagen Skrevet 20. juni 2008 #30 Skrevet 20. juni 2008 Får hu kjerringa her aldri nok?? Er det mulig?? Hvor mange nick har hun hatt på 1mnd? 4-5? Og nå begynner hun å legge ut bilder av barn og greier, hva blir det neste?? kvalmt!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 20. juni 2008 #31 Skrevet 20. juni 2008 Altså..... Hvis dette faktisk er sant, så må jeg bare spørre om en ting: Er det LOV å kalle et barn PIPPI??? Vi har da en navnelov her i landet.......
Mamma mjaua Skrevet 20. juni 2008 #32 Skrevet 20. juni 2008 hvis du vil at folk skal tro deg, burde du legge ut bilde av deg sammen med alle 6 barna dine:P også syns jeg pippi er et for belastende navn, om du virkelig vurderer det. det er min mening.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 20. juni 2008 #33 Skrevet 20. juni 2008 Mulig jeg er litt vel mistroende her, men jeg ser jenta som er oppkalt etter jenta i Det gyldne kompass er født i april,og filmen kom i desember. Veldig til lesehester disse foreldrene må være siden de ikke såg filmen før de gav navn til jenta si. Jeg tror ikke denne personen er hva hun utgir seg for. Tror egentlig bare hun har ett barn jeg...
Mamma mjaua Skrevet 20. juni 2008 #34 Skrevet 20. juni 2008 var ikke ment som noe at jeg ikke trodde på deg altså. men hvis du virkelig har 6 barn, så er det vel litt kjedelig å ikke bli trodd, og beskylt for å lyve. så var bare et tips å bevise at du har det:)
Shio86 Skrevet 20. juni 2008 #35 Skrevet 20. juni 2008 Må bare berømme deg for den fantastiske fantasien din;)! Det er litt av en prestasjon å kunne klare å produsere en slik historie hver dag! Nå har den nye kveldsaktiviteten her i gården blitt å prøve å finne dagens innlegg fra ellabella. (Ikke så veldig vanskelig å oppdage da) Enten må du ha uutrolig god tid, eller så er du jo superproduktiv! Snart kan det gis ut en novellesamling med bare underholdene ellabella-historier!
EnLitenPrins Skrevet 20. juni 2008 #36 Skrevet 20. juni 2008 Sikkert superteit spm, men tillater legen deg og få flere barn når du er så ung ?? Vet om ei som har 5 barn og er 26 år,hun fikk beskjed fra legen om å ikke få flere barn for kroppen tålte ikke så mange svangerskap så tett..
Julispire! Skrevet 21. juni 2008 #37 Skrevet 21. juni 2008 På det første bildet av henne på profilen er det folk i bakgrunnen som spiller trommer og er i taket..? Whaat?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå