Monajenten Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 500 kr pr. gang *grøss* Får håpe jeg ikke trenger 20 timer da:-s
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Jepp:-s De tar seg betalt. Tror jeg skal bli en selv;-)
The most famous Ludder Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Men du kan vel bare gå til en billigere? Er vel mer vanlig med 150-200 kr?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 jøss, ille pris da.. Betalte "bare" 250 kr pr gang jeg...
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 Jo jeg kunne bli satt på en sånn venteliste, men da måtte jeg vente i ca. et halvt år... Syns det er vanskelig. Merket med en gang at jeg fikk kjemi med henne. Det er synd at pengene skal stoppe noe sånt.
The most famous Ludder Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Bruk kjemien, så sier du at det som sliter mest på deg er økonomien og at du egentlig ikke har råd til psykolog, og at du ikke vet hva som skjer hvis du ikke får hjelp .-)
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2008 Hehe ja, kanskje jeg skal prøve det;-)
Ravna Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Det kunne ha vært enda verre. Mannen min betalte 700 kr pr time for noen måneder siden.
EnLitenPrins Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Fikk henvisning gjennom legen jeg, betalte da 250 pr gang..Så det var ikke snakk om mange gangene før jeg fikk frikort Jeg fikk time ganske raskt, ble henvist fra legen min i begynnelsen på oktober og var på min første time i november Men kommer sikkert helt ann på hva det gjelder og, med meg var det ganske alvorlig.
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har også fått henvisning gjennom legen og han sa at hun var en veldig god psykolog (han tjener jo ikke noe på å si det, så tror på ham, jeg:-)) Men hun er ikke innenfor en sånn ordning, derfor går det ikke på frikort...kan som sagt få stå på venteliste men da kan jeg risikere å vente veldig lenge.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Har du ikke råd til det, så får du spørre om henvisning til en annen psykolog med lavere timesbetaling.
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2008 Jeg vet. Får se hvordan det går første gangen...føler jeg at jeg må ha veldig mange timer, må jeg nok be om det.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Dæven! Hadde det ikke hørtes så kjipt ut så skulle jeg blitt psykolog hehe Men det er jo godt at du har fått en du føler deg trygg på da, da får det bare koste det det koster.. Skulle vært hos psykolog selv jeg tror jeg, noen burde ha tatt en oppryddning oppi det hodet mitt for lengst men tror neppe jeg hadde fått frem et eneste ord.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 Det er ganske dumt å gå til en psykolog du egentlig ikke har råd til å betale for. Dumt å knytte et type "bånd" - for så å bytte psykolog igjen... Så anbefaler deg å enten bestemme deg for at du har råd til å betale (virker på meg som om du egentlig ikke har det....) eller så bør du be om henvisning om ny psykolog før du drar dit.
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 19. juni 2008 Nei det er det da. Har tenkt på det selv. Har kaos oppi der og klarer ikke sortere hverken det ene eller det andre. Men jeg håper hun er såpass flink at hun klarer å dra litt ut av meg. (Skulle da bare mangle til den prisen:-O)
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. juni 2008 Ja, det jeg tenker er jo at det kanskje kommer til å gjøre sånn at jeg tenker at jeg må forte meg å bli "frisk"..... Jeg vet ikke jeg.
Leirha Skrevet 19. juni 2008 #18 Skrevet 19. juni 2008 Du kan vel få egenandelskort vell? Så får du frikort etterhvert? Slik er det når jeg går til psykolog, men vet ikke om det er likt hos alle da.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #19 Skrevet 20. juni 2008 Da tenker du egentlig veldig feil. For hvis du vil ha hjelp, så kan du ikke tenke at du skal sette en tid på det. Kan ta flere år for den del.
EnLitenPrins Skrevet 20. juni 2008 #20 Skrevet 20. juni 2008 Mami : Du merker med en gang vist du får en psykolog du kommer til og ha god kjemi med Og da åpner du deg automatisk, det gjorde iallefall jeg Jeg har vært hos 3 stk, kun hun ene av dem fikk ett ord utav meg, hadde ikke noe kjemi med dem andre, og dem greide jeg ikke og åpne meg for..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #21 Skrevet 20. juni 2008 Bruker H jeg, han er ikke så dyr hehe forventer bare litt middag og en omgang i bingen nå og da.. Men det skal ikke være så enkelt å ordne opp i alt fjaset selv bestandig, så sikkert lurt å dra til en som kan gjøre det for deg Og ja, hun burde jo klare det så dyr som hun var hehe.
Monajenten Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 20. juni 2008 Hun er ikke med i en sånn ordning dessverre. Mjupsi, jeg har vært hos en for ca. 7 år siden som ikke fikk et ord ut av meg. Og hun ble sur og utålmodig. Dårlig erfaring med andre ord:-s
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #23 Skrevet 20. juni 2008 Tja, ikke alle er skapt for å gå til psykolog. Noen er bare ikke typene som åpner seg - uansett om det er god kjemi eller ikke;) Jeg mener de fleste psykologer er mennsker som baserer hvordan mennesker reagerer utifra diverese teorier og gudene vet hva, og jeg er ikke helt tilhenger av folk som tror de vet alt om alle og enhver via. analyser og teorier og slike ting.
EnLitenPrins Skrevet 20. juni 2008 #24 Skrevet 20. juni 2008 Monajenten : Har dem ikke psykiatrisk sykepleier i komunen din da? Jeg fikk tilbud om det, og det er helt gratis. (Iallefall her jeg bor). Jeg takket nei, men det kan jo være ett alternativ for deg ? Siden du må betale 500 kroner, det er MYE penger for og sitte der i 45 min .
Northernlights Skrevet 20. juni 2008 #25 Skrevet 20. juni 2008 Jeg kan være telefonpsykolog for deg =o) Gratis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå