Monajenten Skrevet 19. juni 2008 #26 Skrevet 19. juni 2008 Åhh det var lenge. De var nok bare avhengige.........
The most famous Ludder Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 19. juni 2008 Ja, men det er ikke bare bare det :-) Hun fikk senere enn sønn med en annen, og kalte ham Noah :-)
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 #28 Skrevet 19. juni 2008 Etter at Hoved-Noah var død? Ellers ville det vært litt småcreepy.....:-O
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 #29 Skrevet 19. juni 2008 Da er det forresten EKTE kjærlighet......eeeehhhh, mente AVHENGIGHET:-P
The most famous Ludder Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #30 Skrevet 20. juni 2008 Ja, etter. Ekte avhengighet/begjær ja :-) Det verste med den tiden var Kirsty og Kane. Kane voldtok søsteren hennes, også krever hun at familien skal godta ham. Kjerring!
Northernlights Skrevet 20. juni 2008 #31 Skrevet 20. juni 2008 Å elske er å ha kjærlighet. Hva er kjærligheten? Da tar vi frem Bibelen, og leser litt derifra: (1.korinterbrev) 1 Om jeg taler med menneskers og englers tunger, men ikke har kjærlighet, da er jeg bare drønnende malm eller en klingende bjelle. 2 Om jeg har profetisk gave, kjenner alle hemmeligheter og eier all kunnskap, om jeg har all tro så jeg kan flytte fjell, men ikke har kjærlighet, da er jeg intet. 3 Om jeg gir alt jeg eier til brød for de fattige, ja, om jeg gir meg selv til å brennes, men ikke har kjærlighet, da har jeg ingen ting vunnet. 4 Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, skryter ikke, er ikke hovmodig. 5 Kjærligheten krenker ikke, søker ikke sitt eget, er ikke oppfarende og gjemmer ikke på det onde. 6 Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. 7 Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt. 8 Kjærligheten tar aldri slutt. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Legg merke til en av tingene: Kjærligheten søker ikke sitt eget. Ergo er kjærligheten ikke egosentrisk.
Monajenten Skrevet 20. juni 2008 #32 Skrevet 20. juni 2008 Hun hørtes jo helt dust ut! Han også forøvrig! (Ikke trivselsdust!)
Leirha Skrevet 20. juni 2008 #33 Skrevet 20. juni 2008 Hm.. Det første tror jeg jeg kan svare på. Xen min...Vi var sammen i flere år, maange år, opp og ned tykt og tynt, mye ned. Sikkert vondt for mange her å høre, men, har aldri vært så glad i noen som han, jeg virkelig elsket den mannen. Men det viste seg til syvende og sist at han ikke elsket meg. Jeg jobbet så iherdig for det forholdet, men måte tilslutt kaste inn hånkle da jeg så at han aldri kom til å bli lykkelig med meg og forelsket seg i en annen. Han ville ikke innrømme det, men jeg merket det jo. Jeg vet det hadde gått over, vi snakket om det etter en stund, og han sa han aldri kom til å forlate meg. Men etter mange runder med meg selv så bestemte jeg meg for å gå. faktisk for hans del. De er sammen idag, har vært det i flere år nå, jeg tro jeg er glad i ham enda, selvfølgelig ikke like sterkt, men jeg tenker for ofte på ham til at jeg ikke kan si det. Hehe, da blir vell forholdet til meg og samboer noe av det andre du spør om... Jeg har ikke like varme følelser for samboer som jeg hadde den gang for xen, kan hende jeg brant meg ut følelsesmessig, ikke vet jeg, men noe mangler liksom. Det uroer meg endel, er veldig glad i ham, men kjenner ingen brann da. Men jeg har trygghet, vi har trygghet, og vi snakker om dette. Han er klar over det, og vi jobber med det, men følelser er vanskelig. Noe av problemet er jo selfølgelig at jeg tenker på xen, ikke savner lenger, men tenker på. Så svir det litt at etter alt det jeg kavet så kunne jeg ikke gjøre ham lykkelig, men han er det nå. Og jeg vet at samboeren min er lykkelig, men jeg finner ikke helt ro pg fred, men kan hende det kommer
The most famous Ludder Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #34 Skrevet 20. juni 2008 Nei, der sier du det...:-) Så hvem elsker du? eksen, samboeren din eller ingen av dem?
The most famous Ludder Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #35 Skrevet 20. juni 2008 Ja, de er to ekle duster :-(
Leirha Skrevet 20. juni 2008 #36 Skrevet 20. juni 2008 Tja... Godt spørsmål! Ihvertfall ikke xen, har jo kommet over det, men det tok lang tid da. Er nok veldig glad i samboeren min, men har så vanskelig for å si at jeg elsker ham, og det syns jeg er trist. Så er det no en prøvelse med små barn, så vi ser det an
The most famous Ludder Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #37 Skrevet 20. juni 2008 Skal ikke være lett nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå