Gå til innhold

Ingen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om hvis man ville gjort alt for å være med en person, ikke vil leve uten personen, men likevel ikke unner ham lykke med en annen dame, elsker man da?

Eller hvis man velger å leve hele livet med en person, men ikke kjenner det brenner i hjertet, elsker man da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,da tenker jeg at men ikke elsker....(Til begge alternativer.)

Mvh

Skrevet

Den man elsker setter man fri, er det ikke slik det er?:)

Jeg elsker..Og jeg unner han lykke med hvem det skulle være, fordi jeg elsker...

Det andre spm aner jeg sannelig ikke hva man skal svare på, jeg har aldri valgt å leve med noen mann uansett brann i hjertet eller ikke..

Skrevet

Jeg er litt uenig med mammaen til Nestor ang. første alternativ.

Jeg syns det strider litt mot en selv å unne/ønske den man elsker ekte kjærlighet med en annen. Jeg føler det er ulogisk.

Skrevet

Hmmm...

Skrevet

Men kan man elske da, hvis man ønsker at personen skal være ulykkelig? Gjør ikke det den personen bare til et behov, et begjær?

Skrevet

Fordi man elsker ham,unner man ham å føle den største lykke i verden.Om det da er å elske en annen enn deg?Ja,da unner man ham det fordi han er lykkelig slik...

Mvh

Skrevet

Nei, man ønsker ikke at personen skal være ulykkelig.

Men jeg klarer ikke å se for meg eller ønske at den jeg virkelig elsker å ikke klarer å leve livet mitt uten, skal være lykkelig med noen andre enn meg. Selv om jeg elsker ham.

Men det blir jo igjen et "politisk ukorrekt" spørsmål. Det har jo egentlig ikke noe med å vite eller ikke vite å gjøre. Det har med hvilket syn en selv har på slike ting.

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte. Det passer inn i teorien om at elske bare er et ord...

Skrevet

Så du mener at man ikke kan elske en person med mindre man aksepterer at man kan bli enormt ulykkelig selv pga. ham, og godtar det?

Skrevet

Hva man legger i ordet ja. Det er det jeg er litt nysgjerrig på :-)

Skrevet

Å elske, er å ha så enorme følelser for noen at det ikke kan beskrives med ord..Elske er ikke ord stort nok, ei andre ord heller...

Skrevet

Poetisk ;-)

Skrevet
;)
Skrevet

Det er derfor elske ikke er noe reellt. Avhengighet er et bedre ord.

Skrevet

Jeg er ikke en kjærlighets-dust ihvertfall ;-)

Skrevet

Og trives med det :-)

Skrevet

Trivselsdust, hihi;-)

Sove nå?

Neeeeei.

Skrevet

Tenkte jeg skulle se home and away jeg, rett etter at Noah døde, trist...

Må bare komme meg ut herfra...

Skrevet

Trist når folk dør:-(

Jeg har aldri sett Home & Away da......

Skrevet

Noah stakk ikke selv om han døde. Han var hos Hayley til hun var klar til å gi slipp, veldig fint :-) Søte noah :-)

Skrevet

Åhh det var koselig gjort av Noah!

Tipper Hayley var veldig glad for det:-)

:-P

Skrevet

Ja, de hadde jo nettopp giftet seg. Hadde "elsket" hverandre i rundt 8 år tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...