Gå til innhold

Foreldre/svigerforeldre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svarte på hovedinnlegget, og slik jeg forsto det så var det innberegnet at noen skulle spytte i når det kom til utstyr. Hvorfor ellers bruke ord som "tvinge" og at de må bruke av sparepengene (noe som i seg sjøl er idiotisk å si, siden man i hvert fall får engangsstøtte på nærmere 35 000 kr, om man ikke har krav på fødselspenger. Klarer man ikke å kjøpe inn det som trengs av utstyr med den summen så er det noe ganske riv ruskende galt..).

Frivillige gaver er noe helt annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av min mor har vi fått alt det gamle fra meg og min bror som hun har tatt vare på, og som hun sier.. dere har penger til det dere trenger, jeg vil heller bruke tid på barnebarna... så hun regner vel med og heller ta seg litt fri fra jobben når vi trenger barnevakt! ( syntes dette er supert!) Blir jo en gangske betydelig sum dette.. ( hun bor like ved, og har større mulighegheter til og passe, svigers bor på andre siden av landet..

Av pappa får vi bestille litt varer fra utlandet, da han reiser rundt i verden... Betaler heller ingen ting da han syntes det er gøy,

Litt skøy med silkedrakter fra singapore og leketepper fra canada!

Vel, har handlet på salg, og føler ikke vi har brukt så mye.. blitt noen tusen, men har handlet inn siden uke 18( kan jo kalde det en hobby) eneste er bilsete, dette ville vi ha helt nytt..

Men folk er forskjellige, er i allefall kjempeførnøyd med hva og hvordan vi får ting

Skrevet

begge bestemødrene kjøper klær når de kommer over noe pent, eller de strikker litt. bestefaren, de har kun en, han kjøper leker, store dyre leker. men alt dette er på eget initiativ.

min mor kjøper troll dresser til alle barnebarna, men det kom litt senere, eller når førstemann trengte, så fulgte resten på.

Skrevet

Vi fikk et klesplagg og et heklet vognteppe av svigers, og tørketrommel og klær og annet forskjellig av mine foreldre..

Høres kanskje dumt ut med tørketrommel i barselgave, men det var det vi virkelig trengte med dårlig tørkeplass og altfor tette vegger :P

Ikke forventet noe, men skadet jo ikke :D

Skrevet

Vi har fått i bøtter og spann, og får fortsatt. I tillegg har begge sett med besteforeldre fullt utstyrt med seng, stol, leker, sandkasse, huske, barneservise, mat, bleier osv. Vi er heldige og føler oss bortskjemte, men du verden så deilig. Er svært takknemlig.

Skrevet

Og når vi er ferdige med småbarn skal vi gi det videre til yngre søsken som får barn, evt venner som får barn slik at flere kan dra nytte av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...