Gå til innhold

Fy så stygg den stokke vogna er!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Silver Cross Balmoral - den rosa er kjempe søt. Og ser veldig lite ut som en kiste. Stokke vognen er på en måte motsatt stil av Silver Cross, den er også lekker på sitt vis, men noe kjølig og jeg tenker på et høyteknologisk samfunn der barn blir ruget ut i små glassbokser. Forskjellige mennesker passer med forskjellige vogner. Akkurat som noen passer best i en Silverado bil, mens andre igjen vil ha en liten sportsbil. Vi må ha rom for at folk er forskjellige, uten å le eller gjøre narr. (Ikke det at jeg beskyller noen her inne for å gjøre nettopp dette, men vi må passe oss litt for å ikke å dømme etter janteloven, som Gro kastet på havet.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med anonym om at janteloven ikke må få råde. Helt greit å diskutere smak, men det må være rom for ikke å dømme de som tenker anledes enn seg selv. Syntes denne artikkelen om skandinavere var veldig god.

http://www.generals.org/index.php?id=890&L=

Skrevet

Synes den er litt tøff jeg :) Men den har litt for liten bag og litt for dårlig fjæring på hjulene til at vi valgte den.

Må være utrolig mange kjipe folk her inne? alt skal være så traust og gammeldags og det er nesten farlig å prøve noe som er litt annerledes.

Hvorfor er vogna stygg bare fordi den ikke likner på simodråget?

Og dumme meg har hele tiden trodd at det var trillekomforten, barnets komfort og hvor praktisk vognen er som var viktig :) men skjønner jo nå at jeg har tatt heeelt feil, det er utseende på vogna som er viktig må vite ;)

Har foresten både bugaboo og emmaljunga selv og jeg er kjempe glad for at jeg turte å prøve noe nytt fordi emmaljungaen kan ikke sammenlignes med buggisen engang.

Begge er gode vogner men bugabooen er i en klart bedre klasse enn emmaljungaen.

Skrevet

Smaken er som baken, delt. Jeg liker vogna.

Skrevet

Folk sier hele tida meninga si her inne. Hvorfor dreier det seg plutselig om janteloven nå? Selv ville jeg ikke hatt en Silvercross om jeg fikk betalt for det, men som hun skrev over; smaken er som baken. Men enkeltes smak er dessverre bare ræva. Hi hi.

Skrevet

Det er greit å si meninga si, hvis man ikke samtidig tråkker på andres mening. Men her på DIB ser det ut til at man bare kan tråkke i vei. Uansett, dette gjelder jo bare barnevogner. Syntes likevel ikke man skal putte folk i boks og si at det bare er unge bærter som bruker den og den vogna og bare sure kjerringer som bruker simo og bare trend jagere som bruker vognen i overskriften. Setter stempler på folk. Kan få folk til å føle ubehag.

Skrevet

Javel, takk for din uinteressante mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...