Gå til innhold

Fy så stygg den stokke vogna er!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.seher.no/php/art.php?id=774425

Skjønner ikke at noen vil vinne denne vogna en gang!!!

Den er visst nok norsk og alle Hollywood foreldrene elsker visst denne vogna skal vi tro se og hør;)

Men fytti for et styggt design!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig.. Helt forferdelig grusom.. :o

Skrevet

Jeg liker den ikke noe særlig. Er litt svak for silvercross jeg, men har ikke tatt meg råd til det :)

Skrevet

Skulle skrevet en historie:

Mammaens nye vogn

alà Keiserens nye klær.

Skrevet

Åh, silvercross er så nydelig, elegant.. men har heller ikke tatt meg råd til den.. Hehe.. :) Bare lekevogna for barn koster jo 3999kr.. :P

Skrevet

Den er sinnsykt stygg, på linje med den like stygge bogaboo cameleon, værre vogndesign skal man lete lenger etter. Og så ufattelig upraktiske, hadde vært flau og hadde ikke brukt noen av de vognene om jeg fikk betalt...

Skrevet

Fysja meg, ja den vogna der er virkeligen stygg, aldri i verden om jeg ville ha hatt den vognen.

Skrevet

Ja, mange stygge vogner på markedet synes jeg. Stokke, Bugaboo... Må si jeg ikke har sansen for Silvercross heller jeg da. Etter at en tidligere kollega sa den ser ut som en kiste for barn, klarer jeg ikke å like den vogna... og så stor og uhåndterlig da...

Nei, takke seg til nøytrale klassikere, som Simo, Brio og Emmaljunga...

Skrevet

Enig, den ligner ikke på vogn.. folk som kjøper den må være veldig opptatt av at de skal ha det som in, ikke fordi den er praktisk eller passer til bebiser...

Skrevet

En kiste for barn? Hehe.. Hva slags kister er hun vant til å se? :)

Er enig i at silvercross ikke er så praktisk, men fiiiin, det er den! Hadde en emmaljunga jeg og var veldig fornøyd med den :)

Skrevet

forvirra???!?? er ikke silvercross en Emmaljunga vogn??

Enig, stokke vogn er STYGG, ser ut som noe en kjører rundt med på en tax-free butikk eller noe

Skrevet

Jeg synes den vogna var veldig fin, jeg! Ikke at jeg er så opptatt av vogner, kjøpte den første og beste jeg fant på Finn.no.

Kommer aldri til å få råd til den Stokke-vogna, men kan jo synes den er fin for det..

Skrevet

Hvorfor må en vogn ligne på en vogn?

Skrevet

Syns Silvercross er skikkelig stygg og er enig i at den ser ut som en kiste. Trist!! Det dummeste er at den er så dyr samtidig som upraktisk, så ser nesten bare unge bimbotryner med silikonpupper og bleika hår som drar rundt på det droget. De er tydligvis så overfladiske at bare utseende betyr mnoe. ler meg ihjel når jeg ser dem.

Skrevet

Helt grusom!!! Ser ut som man går rundt meg en høy kontorstol!! ser bare så latterlig ut.

Skrevet

haha...der sa du det ja, jeg sleit med å forklare hva den ligna på, kontorstol er det jo, hehe

Skrevet

Jeg har kjøpt Stokke vogna og jeg GLEDER meg til jeg skal ut å trille med den! :D Smak og behag.. Jeg ville aldri hatt noen annen vogn..

Skrevet

ok, fant ut hva silvercross var :-)

Skrevet

Jeg har Stokkevognen og den er fantastisk å trille!

Det går omtrent ikke en dag uten at jeg får kommentarer fra ukjente om at barna sitter så høyt og fint i den! De sitter som en konge, og storkoser seg!

Jeg har forøvrig hatt vognen i fire år, og digger den fortsatt selv om den ikke er "in" lengre som en tydelig misunnelig sjel kommenterte lengre oppe. Den har gått i arv til neste søsken som er like glad i å sitte i den som førstemann.

Skrevet

Så en i byen i dag, var faktisk ikke så ille som den har sett ut på bilder.

Men kunne fortsatt ikke tenkt meg en..

Skrevet

Nå er det nettopp det som er med den Stokke vogna da, at den har fått veldig mye skryt nettopp for å være praktisk og bra for mor og barn.

Skrevet

....for jeg syntes vogna var lekker. Tror nesten jeg ville ha valgt denne om jeg ikke allerede hadde bestillt en emmaljunga. Syntes silvercross er lekker også, men litt for klumpete til å være praktisk nok for meg.

Skrevet

Jeg er enig i at Silvercross-vogna både er klumpete og ligner litt på en kiste. Det er faktisk også sant at veldig mange unge og litt "bimboaktige" jenter blir sett med den. Måtte le litt av det, for det stemmer nok.

Skrevet

Må si jeg liker silvercross sin heritage collection. Pen, klassisk et motstykke til ikea generasjonen. At pene, unge jenter velger denne skjønner jeg godt. Gir en følelsen av engelsk rosehave. Og tenk å ha ei lita jente med en sånn dukkevogn. http://www.silvercross.co.uk/dolls_carriage.php

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...