♥2 små gull♥ Skrevet 19. juni 2008 #26 Skrevet 19. juni 2008 Barn kan finne på mye rart, selv om man ikke tror det om dem. Det kan som en annen har skriver hende at han hadde en veps eller noe på ryggen og at hun faktisk gjorde en god gjerning ved å slå den bort. Sønnen til en venninne av meg gikk rundt i bhg. og sa at "mamma slår meg!!" og det stemte overhode ikke...
Ksenia & Anjem Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 19. juni 2008 Utrolig at dere fleste sier at jeg IKKE skal tro på gutten min..
Dronningen! Skrevet 19. juni 2008 #28 Skrevet 19. juni 2008 Hadde han merker i går men ble slått i dag??? Tror du krisemaksimerer dette litt. Selv om gutten din pleier å være troverdig så kan de plutselig få for seg enkelte ting som noen her sier.
Ksenia & Anjem Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #29 Skrevet 19. juni 2008 Kan jo være at det skjedde i går også...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #30 Skrevet 19. juni 2008 vel..... vent til den dagen han sier at du eller pappan har slått han da. Vil du tro på han da også? Små unger sier og gjør mye rart. Klart du skal ta det opp i bhg, men jeg tviler på at han blir mishandlet der.
Dronningen! Skrevet 19. juni 2008 #31 Skrevet 19. juni 2008 Jeg mener at i slike situasjoner tar man affære med en gang, ring den ansatte hjemme og spør rett ut om det har skjedd noe i barnehagen i dag. OM han mot all formodning snakker sant ville jeg aldri tatt med mitt barn til samme barnehage. PS: Om du er så fortvilet over at sønnen din muligens har blitt slått av en ansatt i barnehagen, hvordan klarer du da å lage et innlegg her inne om at du blir "gal" om du ikke får vite prisen på en easywaker sky?? Jeg tror faktisk jeg hadde vært mer "gal" om jeg hadde mistanke om vold i barnehagen enn prisen på en vogn.....
herethereandeverywhere<3 Skrevet 19. juni 2008 #32 Skrevet 19. juni 2008 Har du spurt ham om han vet hvorfor hun slo ham? Ved å stille det spm kan du kanskje få et klarere bilde av hans "opplevelse". Man skal alltid ta barn på alvor, men det er uhyre viktig å ikke "kastebensin på bålet". Alle vi som har små barn vet jo at fantasien kan spille store triller....
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #33 Skrevet 19. juni 2008 Jeg ville spurt han ut litt mere, om han vet hvorfor hun gjorde det osv, også ville jeg ha spurt denne damen/mannen forsiktig ut i morgen. Jeg ville ikke tatt det som at noen har mishandlet han med en gang, unger sier mye rart og de oppfatter ofte ting annerledes enn oss voksne også. Snuppa sier ofte at folk har slått henne, sparket henne eller kløpet henne hehe, men det er ren løøøøgn! Hun skriker NEI MAMMA IKKE SLÅ MEG også når hun ikke får viljen sin Sier ikke at gutten din lyver, men det er en mulighet det også. Om det er en ok barnehage så skal det jo endel til for at hun skal kunne slå han uten at noen legger merke til det..
Ksenia & Anjem Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #34 Skrevet 19. juni 2008 er du helt dum eller? Jeg skrev at jeg ble gal over å tenke på det som hadde skjedd, ikke den dumme vogna. prøvde å tenke på noe annet i 5 sekunder, men det gikk dårlig!
Dronningen! Skrevet 19. juni 2008 #35 Skrevet 19. juni 2008 Nei jeg er ikke dum men hadde det vært mitt barn som antageligvis hadde blitt slått så ville jeg gjort alt for å få det klarlagt: Ringt den ansatte, ringt legevakten eller andre som har peiling. Les det andre innlegget ditt om vogna så står det klart og tydelig: "jeg blir gal av å tenke på det, men noen som vet pris på en easywaker sky??"
Ksenia & Anjem Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #36 Skrevet 19. juni 2008 Jeg spurte om han hadde gjort noe galt og da sa han ja. Desto større grunn til å tro ham. Hvis han hadde sagt nei, hadde jo historien blitt mere usannsnynlig. En annen ting, er at han har gått der i 2 år og han har aldri sagt noe slikt før. Det kunne godt hende hun hadde slått han i ryggen hvis en matbit hadde suttet fast eller noe, men igjen han sa også at hun hadde klypet han i munnen..Viste meg to ganger akkurat samme steder som sist. En annen ting, etter jeg hadde lest en bok for han istad, sa jeg rolig at mamma og pappa skal snakke med ***** i morgen, da sa han åå tusen takk mamma og ga meg en stor kos. Hvis han hadde funnet det på, ville han vel ikke at jeg skulle snakke med henne?
Ksenia & Anjem Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #37 Skrevet 19. juni 2008 gal av å tenke på at kanskje ungen min blir slått ja. går ann å sette sammen to og to.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #38 Skrevet 19. juni 2008 Sånn ville jeg gått frem da: 1. ikke prøv å finn ut mer ved å stille spørsmål til gutten din. Hvis vi stiller spørsmål, så får barna nye ideer i hodet og kan lett spinne videre på historien. Men kommer han å sier det igjen, så kan du jo forsiktiog si: "kan du fortelle meg hva som skjedde, og hvorfor ... gjorde det".Ikke utdyp spørsmålene dine. 2. Nevn det heeelt klart for ped.leder i morgen. evt personen selv om du føler det er det rett. men sånne ting skla storsett gå gjennom ped.leder føler jeg ( jobber som ped.leder selv og ville likt om dette kom til meg, me hadde jo ikke blitt sur om du gikk rett til personen da:) ). Husker vi hadde en gutt i bhg som hadde gluten allergi- og mamman var virkelig hysterisk på det området og trodde ikke vi hørte på henne osv ( masse annet også da- men absolutt alt som skjedde i bhg var en krise for henne- alt fra en skrubb som han fikk da han spilte fotball osv). og hvsi denne gutten en gang i bland ble litt dårlig i magen eller bare sa han hadde det, så var hel..... løs. Hn stilte han spørsmål som : har du får brød i bhg? hve gjorde det? Fikk du sånn eller sånn brød? kan du peke på hvilket brød du fikk osv.... og dette gutten spinte jo sammen de historiene tilslutt. hehe og et skrubbbsår han fikk da ha spilte fotball- ble plutselig til at et av barna hadde gjort det osv..... Poenget mitt er ( falt litt ut det gitt) at det skal ikke mye til før barna fantaserer. Så vi får bare håpe gutten din fantaserer litt- og at det ikke er tilfellet at han blir slått:( du får oppdatere oss.
Ksenia & Anjem Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #39 Skrevet 19. juni 2008 mener dere fortsatt det kan være noe han finner på?
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #41 Skrevet 19. juni 2008 det er jo tydelig at DU tror på gutten din ( jeg sier ikke at han ikke snakker sant), , og at DU har vondt inni deg av dette. Da må DU som mamma ta e prat med ped.leder i morgen. Og så får du høre hva denne personen har å si til sitt forsvar/forklaring, nå har du fått masse svar her inne, som du ikke liker tydeligvis, men nå er dte ingen av oss det angår- og ingen av oss som kan gjøre noe med det. Den eneste som kan "hjelpe" deg og gutten din nå, er deg og mannen dini samråd med ped.leder. noe der skal i morgen......
Ksenia & Anjem Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #42 Skrevet 19. juni 2008 vi skal det, i morgen tidlig, belive me!
tøffereentoget Skrevet 19. juni 2008 #43 Skrevet 19. juni 2008 Signerer Vårt lille midtpunkt og meg;) Du har fått mange svar og dytter selv denne tråden opp for å få flere svar, men du liker ikke mange av svarene du får... Men uansett lykke til i morgen. :-)
innMariSterk Skrevet 19. juni 2008 #44 Skrevet 19. juni 2008 Herre min hatt, unger sier da MYE sprøtt i den alderen. Jeg ville tatt det med en stor klype salt, og hvis du føler at du bør sjekke det ut så gå nå til hun det gjelder og hør med henne. Min datter sa til meg at ped.leder kløp henne i låret så hun fikk vondt, og så viste det seg at de kilte henne. Når jeg gjorde det samme så lo hun seg skakk først, og etterpå at hun at jeg hadde kløpet henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå