Gå til innhold

Dere pripne kveinner/jenter som lurer på alt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me too - og jeg har faktisk ikke dusjet siden lørdag!! Men det er fordi vi ikke har bad ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må man bli enig her, da?

noen liker ikke å vaske seg så ofte, og innbiller seg at det ikke lukter av dem

vi andre syns dere lukter vondt

Skrevet

Har du luktet på meg da? Som ikke har dusjet siden på morran i dag, og nok ikke kommer til å dusje i morra. Å ikke lukte såpe og parfyme, trenger ikke å være det samme som å lukte vondt.

Nei, vi trenger absolutt ikke bli enig.

Skrevet

Og over til prinzessin igjen.

HI her.

Nei jeg er ikke usikker på meg selv og jeg trenger ikke vite at det er så mange andre som meg for at jeg skal føle meg vel. Men leser du innpå trådene her ang "suger du viss" "gjør du dette sammen med sambo" "synest du det er ekkelt viss", "jeg tåler ikke de som" osv.. så svarer 99% at nei jeg suger ikke, æsj, ekkelt, rop å skriv over hvor ekle noen er, og for all del... noen er ekle!! Er ikke det jeg sier, tråden min var i bunn å grunn bare for å få frem at det er ikke alle som trenger dusjen hver dag (ulike grunner til hvorfor) eller hårvasken hver dag. Det er noen som kan gå på toalettet sammen med sin mann uten å føle dette ekkelt, noen kan sove i samme senklær i 3 uker sammenhengende eller ikke bytte trusa før kvelden etter forrige gang uten at dette gjør dem til ekle, uflidde, stinkende dårlige mødre som ikke kan ta vare på seg selv og sine egne behov.

Vi er nok under normalen begge to og alle andre her inne, bare se forskjellene uten å brøle ut om hvordan dere vil andre skal ha det, og hvor mye feil det er å ikke ta den dusjen hver dag.

Og til aa lenger her nede så blir vi nok aldri enige men det er ikke sikkert den hårvasken fikk deg til å se så mye bedre ut, og noen av oss kan bruke vaskeservietter og vaskekluter i en håndevend om vi ikke har tid til å stå på badet hver dag før vi drar ut døra. Så nyt dusjen din hver eneste morgen, men kall ikke oss som ikke er som deg ekle og ille-luktende av den grunn at vi ikke gjør som deg!

Skrevet

Hmm er det bare meg som er litt rar her? Jeg dusjer hver kveld, aldri på morgen. Lukter det vondt av meg? Aldri noen som har sagt det. Jeg vasker håret annenhver dag. Lukter det ekkelt og uvasket den dagen det ikke er vasket? Det er langt altså- er litt styr å vaske det. Jeg vasker meg hver morgen, men jeg dusjer ikke. Hmm trodde virkelig ikke at jeg forpestet samfunnet med kroppslukt av den grunn

Skrevet

aa 20.28

HI her!

Hei, nei du... beklager å skuffe deg men dette stemmer nok ikke. Jeg har ikke til dags dato vert plaget med PMS.

Jeg har heller noen kg for lite i følge legen, håret mitt er ikke fett etter en dag, kommer selvfølgelig litt ann på hva slags stoffer jeg bruker i det.

Og røyke ånden er lenge siden var her i huset, som gravid så røyker jeg ikke, jeg har gjort det i tidligere svangerskap og i starten på dette, men neida... hodet henger fortsatt på.. rent å pent og lukter godt:)

Skrevet

jeg som dusjer hver dag er renere enn deg, og lukter derfor bedre

det må du bare leve med, selv om du liker å tro noe annet

Skrevet

har aldri kommentert kroppslukten til noen, men jeg tenker mitt, ja.

Skrevet

jeg dusjer ikke hver dag. nemlig fordi kropp, hud og sjel ikke har godt av det. man trenger litt motstandsbakterier også. og håret til de som dusjer hver dag blir mye fortere fett enn håret til de som vasker det hver 2 eller 3 dag, nemlig fordi hårets naturlige fettlag vaskes bort, og hodebunnen må produsere mer fett for håret! og ikke lukter jeg svett etter en dag heller, det spørs lit på hva jeg har drevet med. er jo ikke uhygiensik for den del.

sengetøy blir skiftet 3 hver uke her i huset. noe annet er ikke nødvendig. og vi sparer miljøet for litt vask også=)

Skrevet

anonym 17:18

ny forskning viser at vi snart er for renslige, at vi er så renslige at vi blir syke av det.

Er ikke super renslig, og bank i bordet har ikke hverken jeg, gubben eller ungene vært syke siden ungene ble født!!!!

Skrevet

HI: Innlegget mitt ga deg kanskje inntrykk av at jeg er vel avslappet når det gjelder hygiene, men jeg har vel strengt tatt ikke nevnt noe om det, mener jeg å tro. Det er jo ganske uinteressant, er det ikke? Da jeg skrev om de hysteriske fisringkniperne, mente jeg ikke at jeg selv nødvendigvis går rundt og fiser - jeg mente rett og slett at jeg driter i hvem som kniper og hvem som ikke kniper. :-) Jeg kan selvfølgelig fortelle deg at jeg dusjer hver dag, men at jeg ikke skifter sengeklær hver uke - men det er vel ikke særlig interessant lesestoff, er det vel? Når du tenker deg om? :-)

Skrevet

De som dusjer hver dag gjør kroppen avhengig av det.. om de da går en dag over vil de lukte.. Det vil nødvendigvis ikke si at andre lukter etter en dag.. Det samme er det med håret.. om man gjør det til vane å dusje håret hver dag, MÅ man fortsette med dette, fordi håret blir fett eller tørt fortere... Jeg derimot, vasker håret hver 3.dag etter anbefaling fra frisøren. har tykt og masse hår, og det blir stort tørt og frizzy om jeg vasker det hver dag.. så det.. ikke no fett hår her i gården fordi.. slutt å dra alle over under ved siden kammen børsta eller bartekammen...

Skrevet

Interessant den listen .... må referere til den før jeg ringer alle venninnene mine for å konfrontere de med de seneste detaljene i mitt liv, slik at de er oppdaterte til å ta en avgjørelse for meg ved neste veg kryss. GJESP!!! Blir vi mere strømlinjeformede nå så sovner jeg.

Skrevet

HI her.

Vel, det er jo rimelig intressangt at dere som gjesper, synest dette her ingenting å si for dere, bryr dere midt bark og regelrett driter i hva andre synst og mener om saken, alikavel har tatt dere tid til å svare på dette. Noen av dere flere ganger tilogmed.. vel.. I`ve made my point.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...