Gå til innhold

Dere pripne kveinner/jenter som lurer på alt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan gå tre dager uten å dusje

Jeg kan sove i sengklærne våres i 3 uker uten å bytte

Jeg kan gå i samme trusa to dager på rad

Jeg kan suge mannen min uten at han har dusjet på 48 timer

Jeg kan gå på do sammen med mannen min (bytter ikke tampax, men det er ikke å være pripen, det er snakk om å eie litt respekt for seg selv og andre)

Jeg kan gå ut uten mascara

Jeg kan være på festival uten å dusje mer enn en gang fra torsdag-søndag

Jeg kan drikke hjemmebrendt og bli stuuup full noen ganger, men jeg er fortsatt en god mor for mine barn

Jeg kan skjenne på barna mine, jeg kan få dem til å spise en del mat de ikke har smakt før og sier de ikke liker, UTEN å være en dårlig mor av den grunn

Såh.. Nå regner jeg med det kommer sorten som ikke kan fise uten at de er på et lukket rom alene, og kritiserer.. be my guest!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for guds skyld... ikke gå ut igjen uten å kommentere skrivefeilen i overskriften!!!

Skrevet

DET KAN JEG OGSÅ :) Og godt er det...

Skrevet

HI her.

Flott anonyme 14.32

Bare lei av alle de som sier "æsj, aldri i verden, du er ekkel, fysj så uhygenisk" til alt som ikke er sterilt og vanlig. Slik står det skrevet at det skal være og alt annet er ekkelt... tsss....

Skrevet

Jeg kan da det jeg og, men jeg har da fortsatt mye som jeg lurer på for det... ??

Skrevet

Kjempeflott skrevet,HI ;)

U go girl!

Bra det er flere av oss "uhygeniske" ;P

Skrevet

eg og!! :) eller, eg går fortsatt ikke på do sammen med typen.. ( ikke vore sammen så lenge) men det kommer vell ;)

Skrevet

Men HI å suge en 48 timer vaska pikk er vel ingen fornøyelse?? Men lykke til, foretrekker en litt mer vaska en jeg da... :o)

Skrevet

Hei aa 16.52

HI her.... jeg sier ikke at jeg foretrekker a han har gått 48 timer uten dusj, jeg sier at det gjør meg ingenting, jeg ber han ikke gå i dusjen på kvelden for at nå skal vi ha sex og "jeg suger ikke med mindre du er dusja"

Dette er ofte spontant og uplanlagt... og da ligger jeg ikke med et æsj i bakhodet!!

Skrevet

Og du kan bare kysse meg bak... herregud for en teit skrulle og sjuskete kjerring du virker...

Er man pripen fordi man dusjer hverdag ??

Grunnen til at vi dusjer hverdag er for å slippe å stinke slik sånne som deg gjør, du lukter sikkert ikke din egen lukt selv, men jeg har vært i nærheten av sånne som deg som ikke dusjer hverdag og da ber jeg om at dem kommer seg vekk....

Samme truse i 2 dager?? Så har jeg hørt det også,, kan tenke meg hvorda du lukter nedentil og det sikkert ikke godt hehe..

Ka du dritte i sammen med din man, så skal det nok være greit å bytte tampong også, syns faktisk det er verre at man bæsjer framfor typen, enn å skifte bind/tamp. For bæsj er jo dritt og dritt lukter liksom ikke så godt... så der gikk den såkalte selvrespekten di rett i dass..

Hva du drikker og ikke drikker er vel ditt problem, er det ikke det... jeg drikker ikke så veldig ofte, men skal jeg drikke noe så blir det vin, ikke fordi jeg er pripen, men rett og slett fordi jeg liker det :)

Hjemmebrent?? Uhaa, det sier jo bare hvor dum du er,,,, du vet aldri hva som kan være i hjemmebrent... er det metanol så ka du bli blind eller dø... visste du det??

Da kan du ikke tenke så veldig på barna dine, men hva som blir billig drikke .... men ikke glem at det kan koste deg dyrt....!

Dette her ble jeg ærlig talt veldig kvalm av... hva er poenget ditt egentlig ??

For det du ramser opp her høres veldig uhygienisk ut og ikke noe annet enn det punktum.

Ps: man er ikke pripen hvis man er hygenisk og tar vare på seg selv, tyder på at du ikke anner hva du prater om, sorry, men her kommer du ikke så lang, tror de flestre heller føler seg kvalm av ekkle deg, enn å tro at dem er pripne.. :P

Skrevet

Signerer her HI (bortsett fra at jeg krever at han skyller seg før jeg tar den i munnen :P)

Skrevet

De som sier kjempeflott HI.. er like ille som deg og klart dem synes det er toppers at det er flere illeluknde kjerringer der ute hahahaha.

Skrevet

Jeg har faktisk ikke behov for å dusje hver dag!! Det er faktisk ikke alle som lukter svette! Jeg har behov for å vaske håret ca annen hver dag, og det gjør jeg i dusjen.

Jeg kan alt det samme som HI, bortsett fra at jeg tar ikke i munnen en som ikke har vært vaska på 48 timer, men det er ikke noe problem, siden min mann lett lukter svette, og derfor dusjer oftere enn hver 48. time:-) Og hvis sex er aktuelt, kan jeg da vaske meg nedentil uten å dusje!

Jeg drikker forresten ikke så mye alkohol, ikke hjemmebrent lengre heller. men det har da skjedd tidligere :-)

Og jeg føler meg veldig normal, så får de som synes jeg er uhygienisk, bare synes det!

Skrevet

AA 17.18

HI her igjen.

Dusj hver dag du, ingen problem for meg. Jeg eier ikke en kjærtel i kroppen som skiller ut svette med mindre jeg trenger hardt!! Dvs, springer med full kraft i en times tid, derav lukter jeg ikke svette. Samme truse i to dager er ment fra morgen en dag til kveld en dag (om du lukter som råtten fisk nedentil etter 1 døgn så vil ikke det si at alle er som deg)

Går på do selv om mannen min er på badet ja, driter sammen med han?? Nei... da hadde jeg mest sannsynlig skrevet at jeg kan drite på do men sambo i samme rom.. (du lager det du vil utav setningene)

Det er aldeles ikke mitt problem om du drikker og hva du drikker, MEN som du ser her selv så rakker du ned på dem som drikker mer og kaller meg dum fordi jeg drikker annet enn deg??? Hvorfor det? Har jeg kalt deg ei jævla prippen drittkjærring for du ikke drikker mer enn litt vin? Og vordan i all verden vet du hvem som lager den hjemmebrenten?? Jeg drar ikke på gata og kjøper av vilt fremmende, jeg vet hva som er i den og jeg vet hva som kan skje dersom en drikker noe som inneholder livstruende giftstoffer.. cluet er at jeg KAN drikke hjemmebrent og bli stuuup full men alikavel være en god mor for mine barn!! Dette sies ikke dermed at jeg ved hver anledning drikker meg stup full på HB, neida... jeg kan også nyte ei flaske vin eller en kald øl i sommersolen. ingen problem.

Meningen er: jeg drikker, jeg røyker, jeg er en god mamma, en god kjæreste, jeg er ikke hysterisk renslig men jeg er heller ikke skitten, jeg tåler å høre hva andre gjør å ikke like det men slenger heller ikke dritt om det!!

Og pripne kvinner/jenter er av den sorten som brøler æsj bare noen har samme t-skjorta i to dager eller ikke kommer nydusjet ut døra hver morgen, de synest jeg ikke noe om.

Skrevet

vi kan lukte svetten deres, selv om dere ikke lukter den selv. det lukter ekkelt av uvasket hår også.

Skrevet

Lukter ekkelt av holdningen din 19.25

Skrevet

Har aldri skjønt den trangen til å ramse opp hvor mange "uriktige" ting man gjør, for deretter å utfordre andre til å si noe stygt om en. Er man selvsikker, som HI prøver å gi inntrykk av, skriver man vel ikke om slikt. Da gjør man det man gjør i fred og ro, uten slik kringkasting.

Skrevet

Tenk på alle gangene han har urinert og bæsjet på do i løpet av 48 timer.

Grøss.Det er 1 av 3 punkter i lista di jeg ikke kunne gått med på,HI.

føshjameg

Skrevet

HI her igjen.

er vel ikke mye usikker på meg selv, men det oser av kvinner som ikke gjør annet enn å vaske seg hele dagen, ha sex kun som nyvasket, ikke banner, ikke røyker i svangerskap, ikke er overvektige, ikke kan gå på do eller slippe en fis sammen med andre enn seg selv. Vi er mange som ikke er "perfekte" og det trengst å vite at vi er flere.. ikke alle som tørr å si at de ikke er slik som alle de "perfekte". Da er det godt å høre at der finnes noen der ute som er av samme sorten. Som tydeligvis virket, for noen her er jo det.. Kanskje ikke du prinzessin...?

Skrevet

HI: du høres premenstruell ut.

og egentlig ganske ekkel.

Overvektig med fett hår og røykånde, stemmer det?

Skrevet

TIL HI!

* Jeg kan på en god dag dusje 2 ganger om dagen! både om morgen og etter trening!

* jeg vasker meg på hendene både etter tiss og bæsj

* ungen og vi - får rent sengetøy 1 gang i uken

* huset vaskes 1 gang i uken

* alle truser og bodyer blir byttet hver dag her i huset

* hvis jeg suger må min mann dusje, jeg dusjer jeg også ved behov.

Oppfatter du meg som steril.

Jeg er helt vanlig!!

En hilsen til HI

Takk for meg, som er så overhygienisk!!

Skrevet

Jeg vil ikke kalle meg selv prippen, men jeg bare MÅ dusje hver dag....men det har bare med egen preferanse å gjøre, føler meg freshere og klar for en ny dag etter en god dusj. Hva andre gjør, er egentlig ikke så veldig viktig:)

Skrevet

Du er ikke mye usikker på deg selv, sier du. Samtidig mener du at du trenger å vite at det er flere som deg, og at det er godt å høre fra dem som også tør å fise sammen med mannebeinet sitt? Greit det, men det signaliserer jo en viss usikkerhet. Hvorfor bryr du deg om slikt egentlig? Kanskje halvparten av DIBdamene kniper igjen fisringen i desperasjon når metangassen melder sin ankomst. Det driter jeg selvfølgelig i. Jeg behøver ikke vite hvor ofte folk dusjer eller hvor mye de banner. Min livsstil er sikkert helt gjennomsnittlig, og jeg trenger ingen statistikk for at jeg skal føle meg OK. Hovedpoenget mitt var forresten ikke å kritisere, jeg skjønner bare ikke hvordan dette kan få deg til å føle deg så mye bedre. De fleste holder seg vel innenfor normalen likevel, og det inkluderer antageligvis både deg og meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...