Dronningen! Skrevet 20. juni 2008 #51 Skrevet 20. juni 2008 Nei da, sommeren blir myyyyyye bedre i år. (Vi har fått ny båt av forsikringsselskapet-tjohoi) Solen kommer om 14 dager:o) Skal bare? Trodde ikke du var av den typen....
danieI Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #53 Skrevet 20. juni 2008 så bra med ny bått! jaggu, vi trenger sol nå, ute og inne skal bare ja....mye du ikke veit om meg vøtt
Dronningen! Skrevet 20. juni 2008 #54 Skrevet 20. juni 2008 Ja det blir deilig. Flisa er helt i hundre, "mamma, kan jeg sitte i smultringen når vi kjører fort?, kan jeg få styre?" osv. Tror faktisk tyveriet gikk mer inn på henne enn vi trodde.. Ja det er mye jeg ikke vet om deg- er ikke noe spennende å vite alt heller:o)
ragna Skrevet 20. juni 2008 #55 Skrevet 20. juni 2008 here it goes; du virker i grunnen ganske grei, selv om du til tider virker litt farlig/skremmende(!) rett frem. du har rygggrad så det holder (jepp, det skrives med 3 g'er) og det er likanes. hvordan ser du ut? aner ikke, men av en eller annnen grunn tenker jeg på blondt, ikke kort, og ikke langt hår når jeg ser nicket ditt. men så voldsomt interresert i fotball? hm.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 20. juni 2008 #57 Skrevet 20. juni 2008 Man skal alltid åpne med det positive; du er jo kjekk selvom du er blond(håret)... du kan ha en rasende god humor når du er glad, men om du ikke er glad skinner det igjennom i ...nettopp... vitsene dine! Du er kjærlig og snill og tvers igjennom god.. Negative; sta og rask.. en smule selvsentrert (utenom når det gjelder jenta di) men alt jeg tenker å skrive her tror jeg blir bedre når du runder de 30 Så hva synes du?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #58 Skrevet 20. juni 2008 syns om deg...???....nok et nn nick her inne, verken mer el mindre:)
danieI Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #61 Skrevet 20. juni 2008 jeg vet hva du mener da, du mener jeg er en drittunge
lilja70 Skrevet 20. juni 2008 #62 Skrevet 20. juni 2008 Syns og syns... Hver gang jeg ser nicket ditt, tenker jeg; sitter du der og surer deg i lusekofta di igjen, guttungen? Hva er det denne gangen, gidder jeg åpne for å sjekke? ...Trodde f-resten du hadde meldt deg ut jeg, men jeg er her jo nesten aldri for tida, så hva vet vel jeg. Når det er sagt er det greit med et og anna hankjønnsnick her inne. -Ditt også.
lilja70 Skrevet 20. juni 2008 #63 Skrevet 20. juni 2008 -strikkavest, var det vist. -Det må være alderen.
danieI Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #64 Skrevet 20. juni 2008 ja det tenker du vel.... jeg er bare sur og klagete her inne så det er ikke så rart, jeg deltar for det meste med hatlister. ut, inn nå ble jeg i skikkelig godt humør
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. juni 2008 #65 Skrevet 20. juni 2008 Du er i hvertfall alltid grinete de gangene vi har "snakket" sammen. Men bortsett fra det så virker du nogenlunde oppegående;)
lilja70 Skrevet 20. juni 2008 #66 Skrevet 20. juni 2008 Hatlister har jeg masse bransjeerfaring med, dette er jo tross alt en krangleside. Jeg har aldri ment å antyde at det hadde passa bedre om du var i bedre humør, bare anna humør, om du skjønner... Litt usikker på om du prøver deg på ironi, eller om det var ut, inn som eventuelt gjorde deg i skikkelig godt humør. Kjenner noen mannfolk som blir i godt humør om det bare blir nok ut, inn, ut, inn, osv.
danieI Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #67 Skrevet 20. juni 2008 nei jeg skjønte ikke hva du mente med annet humør det var ironi, ingen prøve ut - inn var ment å forklare deg at jeg meldte meg ut og inn igjen på forumet takk for svaret ditt!
danieI Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #68 Skrevet 20. juni 2008 jeg er en grinebiter, sånn er det bare
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. juni 2008 #69 Skrevet 20. juni 2008 Ja da får jeg nesten bare akseptere realitetene da;)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 21. juni 2008 #70 Skrevet 21. juni 2008 hehe.. det var å pynte på det ; tema - kommunikasjon! Ikke rask som i kvikk, men litt FOR kjapp noen ganger.. tror du tenker raskt på ting og gir raskt kommentarer fremfor å dvele ved tankene dine en stund før du svarer/agerer.. Ja,du er litt rask.......... Jeg kunne satt "impulsiv" under positive bemerkninger, men gjorde ikke det..... hehe...
Cat.68 Skrevet 21. juni 2008 #72 Skrevet 21. juni 2008 Åhh Daniel, hva kan jeg si....Jo du er fantastisk, en utrulig grei og sympatisk fyr. Selvironi så det holder og et vinnede vesen.Har sagt det før og sier det igjen.... hadde jeg vært noen år yngre og fri ,hadde jeg antagligvis rent føttene etter deg. Hva gjelder uteseende så er jeg jo ei av de som vet hvordan du ser ut og du er såååå P**, neida skal ikke si det igjen jeg lover, hehehe. Men du trenger slettes ikke skamme deg i åpent terreng for å si det sånn da.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. juni 2008 #73 Skrevet 21. juni 2008 jeg er bare sur og irritert på deg fordi jeg aldri får oppmerksomhet fra deg!!
lilja70 Skrevet 21. juni 2008 #74 Skrevet 21. juni 2008 Det jeg mente med anna humør, var at det er OK om du er sur, OK om du er sint, OK at du hater, kvalmt at du er så inn i granskauen sytete. "Ingen forstår meg". -Sukk, jeg er da ingen bartender, heller. -Selv er jeg temmelig langsint og syns ikke vi er utsnakka, men siden du spurte så direkte, tenkte jeg at jeg kunne like gjerne ta tyren ved hornene og svare, selv om du påsto du ikke ville "snakke" med meg mer. OK da, jeg tok den ironiske undertonen, men synes min forklaringsmodell var artigere likevel. -Og versågod, det var i grunn greit at du ikke ignorerte svaret mitt:-) Her er dødt nok, om ikke vi to skulle fortsette å unngå hverandres tråder, liksom;-D
danieI Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #75 Skrevet 23. juni 2008 ok lilja70 blir du kvalm altså? jeg vil si du er langsint ja, ....1 år siden eller? jeg husker ikke helt hva det dreide seg om lenger. og jeg pleier ikke å ignorere svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå