Gå til innhold

hva syns dere om meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

At dette er skravlekjerringtakter.

Skrevet

ja ok, burde du ikke skrevet at jeg viser skravlekjerringtakter?

Skrevet

Blir litt småhorny hver gang jeg ser nicket ditt:-)

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Du kan ta det som du vil.

Skrevet

jeg skjønner deg godt!

Skrevet

Av det jeg har sett, virker du som en sutrete jentunge.

Ord som "dølle", "døllt" osv, sier meg at du er fra sør en plass, ingen nord for Dovre kunne nedverdige seg med slike ord.

Ellers hvis jeg skal tippe på utseendet (Ikke at du spurte, men for moro's skyld) tipper jeg du er lang og tynn, har hvite pianofingre, rosa hodebunn og lyst hår.

Skrevet

Jeg synes jævlig mye og har en oppfatning uten like - men så er jeg ikke alltid slem heller, så jeg pleier å holde kjeft. Gjør det nå også ;D

Skrevet

nei det er dattern min som er den sutrete jentungen! når hun ikke er blid da:)

sør og sør...jeg tror du tok deg nær av kritikken mot nicket ditt...som er døllt

utseende traff du helt på, bortsett fra alt

Skrevet

Som man spør får man svar. Er ikke slem jeg heller.

Skrevet

det er ikke pent å holde kjeft når voksne ber deg prate vøtt!

men du sa igrunnen nok til at jeg forsto hva du mente :)

Skrevet

Ja.. Du har rett! Jeg begynte å grine da du kalte nicket mitt døllt. For det var så personlig, lixm.

Skrevet

greit, men hva skulle jeg skrive da? veit jo ikke en ting om deg

og du var faktisk nicket over i den tråden som jeg svarte på.....fordi jeg kjeder fettet av meg her jeg sitter

men seriøst....hvorfor bare store bokstaver, oppmerksomhetsgreie?

Skrevet

Jeg sa jo egentlig ganske mye uten å egentlig si det da.

Skrevet

ja, var det ikke det jeg skrev over her? hehe

Skrevet

hvis du mener det så sterkt så syns jeg du skal skrive det, noe annet er litt....feigt.

Skrevet

Ok, du må gjerne få det ;D

Du syter mere enn menn flest - ja, faktisk mer enn de fleste kvinner generelt. Og det du syter om er slitsomt. Du drikker masse i mine øyne - uansett hva du sier - du spør hva vi synes om det, det er oppfattningen, for du skriver det ofte. Du virker som en klyse som kan finne på å gi 1000 røde roser og blæ, du er nok ganske tynn og hengslete med litt glatt hår som aldri er fikset ordentlig på, litt slapp sånnsett, egentlig... Og ja, du tror du selv er ganske bra, da. Du er egentlig litt slitsom, og masete - spesielt om den kjæresten din. Men du er sikkert enn ålreit kar.

Du insiterte sjæl, så ikke forsvar deg heller.

Skrevet

flink du var d

skal ikke forsvare det når du ikke vil

takk for svar!

Skrevet

Jepp. Skriver så dølle innlegg at jeg tenger et nick med store bokstaver for at noen skulle legge merke til meg!

Skrevet

En pen og kjekk herremann, høy og mørk.

Litt deprimert til tider. Ganske lik meg selv når det kommer til høytider.

Ikke altfor hissig, men kan til tider bli sinna og gjerne da pga en kommunikasjonssvikt, der du misforstår hva den andre sier (skriver) og ikke ser eller vil se hva som faktisk er blitt sagt/skrevet.

Ellers virker du å ha en lang lunte, fin humor, og jeg syns virkelig ikke du drikker for mye. Og så tror jeg du er litt av en romantiker. Og så har du ganske mange vanlige guttesider som jeg aldri kommer til å forstå, som en voldsom interesse for fotball..

På mange måter så tror jeg du er svigermors drøm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...