Gå til innhold

Hadde dere sladra om dere visste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste som har opplevd at de har blitt bedratt med utroskap, er de siste som får vite det. Og blir en spørt så vil de fleste svare at uansett hvem som sier det ,vil de vite det.

Om du sier til mannen at du vet , så vil han gjøre alt for at det ikke vil komme noe lengre.

Sier du at du vet til henne, så har hun også så lav moral til sine medsøstre at hun gir en blanke f i det, kansje vil hun da få et bedre grep om det mannen og hennes drømmer vil endelig gå i oppfyllelse.

Selv om det er på en skitten måte som denne, gir f .. i hans kone å barn.

Tenker ikke konsekvensen og hva omfanget av dette kan føre til...

Det at jeg ikke går så veldig inn på denne mannnen er at det egner seg ikke på trykk, men at vi kvinner kan synke så dypt at vi ødelegger andre medsøstre og deres barn er ja helt for j¤¤¤¤lig.

Håper alle som er "den andre Kvinnen" vil selv smake sin egen medisin noe så j.....lig ,

Hadde sagt det direkte til kona om jeg var 100% sikker i min sak, ingen fortjener å bli bedratt på noe slags måte av menn.

Jeg har hørt om ei som fikke vite det av eksen hans at han hadde hatt seg i fylla dagen etter at han hadde blitt pappa, dama ble på tjukken. Hun dama hans fikk vite det 5 mnd etterpå eller noe slik. Noen som vet mere om den saken.... var vist et sted i sogn og fjordane.

Bergens pia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for mange svar! (HI her!) Jeg har visst om det her i nesten to år, men føler at det har blitt verre siden de nå også ligger sammen osv. når de er på reiser med jobben. Dessuten skryter dama mer og mer av det. Ok, jeg skal si det. Det er tanta mi, faktisk. Hun har begynt å snakke om det som en tragisk kjærlighetshistorie i det siste ("men han kan jo aldri bli min"), og det irriterer meg når det egentlig dreier seg om at han bare bruker henne og hun bruker han men på en annen måte.

Jeg har lyst til å si det fordi jeg synes synd på kona hans og gjerne villa ha fått vite noe sånt sjøl men også fordi jeg er så sinnsykt irritert på tanta mi. Hun klager alltid på at familien ikke stiller opp nok for henne som er alene, at familien må holde sammen etc., gjøre ting for henne som ikke har mann, samtidig som hun behandler de fleste helt jævlig og driver og på samme tid ødelegger for en annen familie. Familien må holde sammen my ass! Resten av familien vår vet ikke om det her og syns SÅÅ synd på henne som aldri finner noen, og hun spiller rollen helt perfekt.

Bergens Pia: Bra svar! Hun har det ikke noe godt med seg selv, og liker ikke være alene, sikkert fordi hun egentlig føler seg råtten. Derfor "bruker" hun familien sin som underholdning og tar ofte ut frustrasjonen på oss virker det som. Tenk å holde på sånn i åtte år! Tror egentlig at hun føler hun ikke er verdt noe mer og derfor overdriver hun hvor kult det er å "leve ut fantasiene sine" på den måten og skryter av at hun ikke har skrupler. Jeg syns bare det burdte komme ut uansett. Han mannen har tydeligvis ingen samvittighet som holder på sånn. Tenker han ser på kona og ungene som rene og hellige mens tanta mi er hora han tømmer søpla si på. og selv om jeg er sinna på tanta mi så fortjener hun og bedre.

Skrevet

Du Hi, ville du visst om dette hvis noen gjorde det bak din rygg ??

Jeg ville visst om det... klart det er sårende for den stakkars dama hans som ikke vet noe, men hun vil få det enda mere vondt når hun får greie på det... og han kommer til og fortsette med dette, akkurat fordi han tror hun ikke finner ut av det...

Fortell han at du vet og si til han at han skal få den ære av å være ærlig mot dama/kona si og fortelle sannheten, og si til han gjør ikke du det så kommer jeg til å si det selv.

Fortell at det er ikke for å være slem, men at du hadde ønsket at noen ville fortalt deg det, hvis det gjald deg og det samme vil du unne kona hans..

Da er du veldig rettferdig..

Skrevet

Jeg tror og jeg ville ha skjønt det om noe sånt foregikk, men han fyren er ganske snikete av seg. Han er sjef i det lille firmaet og skjuler seg mye bak det tror jeg. Er enig i at det ville vært en real måte å gjøre det på om jeg sa dte til ham og ba ham si det til kona, men jeg er redd for hva han kan komme til å gjøre mot meg om jeg sier det og på en måte presser han til å si det. Han er jo sikkert veldig happy med hvordan det er nå. Når han er villig til å gjøre noe sånt mot kona og ungene sine så er jeg redd for at han ikke har mye samvittighet og kanskje vil true meg e.l.. Han vet dessuten at mange av tanta mi sine venninner allerede vet det, men regner vel med at alle holder kjeft om det siden det har gått bra til nå.

Skrevet

18:11 var Hi foressten.

Skrevet

17:29 her..

Hvorfor er du redd ham? Jobber du for han el noe ?

Du skal ikke være redd for han i det hele tatt, for han kan ikke gjøre enn dritt mot deg.. (hvis han ikke er utlending da)

Eller så kan du ringe til kona med skjult id og fortelle henne sannheten hehe..

Synes litt synd på deg jeg, tror du er ei flott jente som ikke unner andre utroskap og det er veldig flott av deg.. Det er enklere sagt enn gjort, lett for oss andre å si at du burde si fra om det til kona, men klart er ikke så lett og at du er litt redd for den karen blir jo enda vanskeligere..

Skrevet

Jeg er litt redd for ham fordi at jeg tenker at han må være litt psyko-aktig som klarer å holde på sånn i så mange år. Dessuten er han sjef i firmaet og har en annen rolle her i byen som gir ham litt makt. Jeg kan ikke si hva for da kan noen kjenne ham igjen. Takk for at du sier at du tror jeg er ei flott jente siden jeg ikke liker utroskap, men jeg ikke så "nobel" som du tror siden jeg egentlig også ønsker litt hevn pga. måten tanta mi og han har holdt på å så mange år. Dessuten er jeg jo for feig til å ta det opp med ham siden jeg er redd for hva han vil gjøre, så er nok ikke så flott som du tror.

Skrevet

Si et til noen du garantert veit kommer til å spre det så får ikke du skylda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...