Gå til innhold

Hadde dere sladra om dere visste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..at ei dame hadde vært utro med en gift fyr i åtte år og den dama hadde såra dere veldig? Jeg ba ikke om å få vite det om utroskapen, og synes det er feil siden mannen har små unger og ei kone som ikke veit noe om det. Jeg syns det burdte komme ut sånn at kona får en sjans til å gjøre noe med det om hun vil, og dessuten er jeg forbanna på hun som såra meg sånn for å være ærlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja..den du kommer til å såre med dette er hun som er helt uskyldig i dette da..

Skrevet

Det er jo ikke jeg som lar det komme ut som sårer henne! Det er mannen hennes det! Tror det er verre for henne om hun får vite det etter 10 år og ikke 8. Ville ikke du fått vite det heller enn å gå rundt å ike visst det om det var deg?

Skrevet

Dersom jeg kjente kona som hadde en utro mann, hadde jeg kanskje kunnet sagt noe. Dersom hun for meg var en vilt fremmed eller en bekjent jeg bare var på Hei med, ville jeg sansynligvis holdt kjeft.

Skrevet

Jeg kjenner ikke hun kona i det hele tatt, så hadde ikke tenkt å si det til henne direkte. Føler meg medskyldig fordi jeg veit om det her og irriterer meg over hun som ligger med han når hun gliser og sier at de lever ut fantasiene sine med hverandre.

Skrevet

Du kan heller si det til den utro mannen. Si at du vet, og stopper det ikke, så vurderer du å si det til kona hans.

Men den du sårer dersom du sier det til kona, er jo nettopp kona. Det er skitt det samme hva du tenker om den saken. Kona er den som blir såra. Og stopper mannen utroskapen, så er det jo over. Da vil jeg nesten si det er bra om kona ikke får vite(for hennes skyld).

Synes ikke du gjør rett i å blande deg inn, for å hevne deg på elskerinna eller hva du har som grunn for å ville si fra. Det er ikke ditt ekteskap, og dermed ikke din "bisnis".

Skrevet

Jeg fikk vite av noen at min aller beste venninne har vært utro mot mannen sin med en kollaga i 4 år. Og fikk streng beskjed om ikke å si noe. Har enda ikke sagt fra til henne hva jeg har fått høre,men det er veldig vanskelig for meg å snakke med venninnen min nå,uten og nevne hva jeg har hørt.

Skrevet

Dersom det hadde vært meg som hadde en utro mann, ville jeg selvfølgelig ønsket å vite det. Tanken på at alle andre rundt deg vet hva mannen din driver med, er fryktelig vond. Vet om et par tilfeller hvor "alle" har visst om de utro mennene, alle utenom ektefellene.

Skrevet

du ødelegger jo hele livet til den dama som har denna mannen da...Alt hun tror på forsvinner for henne.Og det du ikke vet..osv.

men så på en annen side ville jeg kanskje sagt det og...vanskelig sak det der.Prøv mannen først du kanskje?Altså-si til han!!

Skrevet

Jeg tør ikke si det til mannen tror jeg. Da vil jo alle skylde på meg uansett om det er pga meg det kommer ut eller ikke. Han er foressten også kollega med hun dama han har forholdet med. Jeg kjenner han ikke så godt men tenker at han kanskje ikke er helt god i hodet som kan juge sånn for kona si, og derfor tør jeg ikke si noe til han. Kanskje jeg bare kan sette ut ryktet sånn at ingen vet helt hvor det kommer fra, eller det blir kanskje enda verre for kona hans da. Skulle ønske jeg aldri fikk vite om det (sukk).

Skrevet

er et tilfelle her.hvor ei kjente et par,og visste dama der var utro.Hun var venn med begge to-fortalte det til mannen.Dama nekta som bare det,og den som er syndebukken er hun som fortalte det til mannen.Han hater henne og syns hun er såå teit som ljuger om sånt noe..

Så den dama snakka det bort hun...

Skrevet

Tør du ikke si det til mannen hennes at du vet, kan du vel skrive et anonymt brev til han å sende det på arb plassen hans,selvfølgelig adressert til han. Skriv privat på det..... eller få det levert på annen måte. Ikke send det hjem til han, i tilfelle kona åpner....

Skrevet

Ja, det er litt det jeg er redd for og. At det skal bli snudd mot meg asså. I tillegg så irriterer det meg sånn at hun dama tror at dte ikke kommer ut samtidig som hun forteller det til kjempemange. Virker som hun er litt stolt av å hatt et forhold til en gift mann i så mange år, og at det gjør henne mer verdt liksom. Mens foholdet har vært har hun blitt så gammel at det er forsent å få unger, og dessuten treffer hun jo ikke en "ordentlig" mann når hun holder på med han andre.

Skrevet

Høres mer ut som du er ute etter hevn etter at dama har såra deg.

Og nei, jeg hadde ikke sladret med mindre det gjaldt en god venninne av meg, da syns jeg jeg har plikt å la henne vite. Uansett ville jeg tatt det opp med mannen det gjaldt, latt han få muligheten til å gjøre det selv.

Skrevet

3småkrapyl- jeg er ganske sikker på at hun faktisk ikke har ligget med noen andre enn han, for jeg kjenner hun dama ganske godt, og hun vil bare ha den mannen hun har forholdet med. Men det er et veldig godt poeng du har. Da tror jeg heller at han kanskje kan ha ligget med noen andre enn henne, for han er yngre enn hun er og reiser mye.

Til du andre- ja litt at grunnen til at jeg har lyst til at det skal komme ut er at jeg er lei av måten dama oppfører seg på, og jeg har ikke lagt skjul på at jeg gjerne vil ha litt hevn. Er bare ærlig her jeg. Ikke vits i noe annet siden alt her er anonymt. Noe annet som irriterer meg med det her er at hun dama alltid krever at alle skal underholde henne masse i ferier og helger for da klager hun på at hun er så trist og ensom fordi "elskern" er hjemme med familien.

Og et brev er kanskje en god ide ja! Skal tenke på det ja.

Skrevet

Si det! Samma til hvem bare det kommer ut. Om det var meg som var gift med han her så ville jeg at noen skulle ha sagt det. For en drittsekk!

Skrevet

Klok av skade forteller jeg ingen at partnerne deres er utro. Det er vanskelig å bli trodd. Dessuten gjør du det av helt gale motiver. Tenk deg om.

Skrevet

Om han har vært utro i åtte (8!!!!) år så vet kona hans det, og lever godt med det. Ettersom motivet ditt er å hevne deg over "elskerinnen" og ikke at du syns synd på kona hans så syns jeg du skal ligge unna.

Skrevet

Fortell heller til mannen at du vet om det. Da blir han kanskje såpass redd at han dumper hun elskerinna du ikke liker.

Skrevet

Hvor lenge har du visst det da?

Skal du fortelle det for å hevne deg, eller føler du med kona som (kanskje) ikke vet noe?

Om denne venninna di sårer deg så mye, dropp henne vel! Ikke la hennes problemer bli dine.

Skrevet

det jeg finner merkelig er at han ikke har forlatt kona si for lengst, når forholdet til elskerinnen er såpass seriøst at han har holdt på med henne i 8 år!

Skrevet

For å si det sånn så vet jeg ikke om jeg hadde sagt noe. Men jeg ville uten tvil visst det selv viss min sambo var utro. Både om det var en gang eller om det var i 8 år. Uavhengig av hvem som hadde gjordt meg oppmerksom på det.

Skrevet

Ordene "elskerinne" og "seriøst" hører ikke hjemme i samme setning, de holder garantert på av gammel vane og bekvemmelighetshensyn.

Verden er full av gifte folk som har "forhold" på 10-20 år ved siden av ekteskapet de lever i.

Men hvorfor gidder du bry deg om hva hun driver med? Kan du ikke bare si at du ikke gidder å høre på skrytet hennes om denne fyren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...