WildPrincess Skrevet 19. juni 2008 #26 Skrevet 19. juni 2008 Vet min kjære hadde blitt lei seg om han ikke hadde fått være med på alt Han er søt da Hadde en tidlig UL uten han da den kom litt brått og han ikke rakk hjem. Men ellers han han vært med på alt
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. juni 2008 #27 Skrevet 19. juni 2008 Han er med på absolutt alt,og det er etter at hans eget ønske,noe jeg synes er bra. Det viser at han virkelig bryr seg om den lille i magen og som det står i boken vi fikk ved første kontroll,en far som viser interesse for barnet når det er i magen,vil også vise interesse for barnet når det er født. Hva som er vitsen med at han skal være med. Han kan spørre hvis det er noe han lurer på,han får med seg hva som blir sagt,slik at det er to som kan huske ting og så hører enn jo hjertelyden hver gang da,noe som jo også er kjekt for far. Både jm og lege tar samboer aktiv med i samtalen. De synes det er kjempebra at han bryr seg og er med på undersøkelser og samtaler. Forstår at ikke alle kan ta seg fri fra jobb og klare dette,men blir litt oppgitt når folk spør hva vitsen er.
SiriViri Skrevet 19. juni 2008 #28 Skrevet 19. juni 2008 Han er med på noen kontroller, og alle UL/CTG. Jeg går ganske ofte pga sykdom, så det ville ha vært litt mye dersom han var med på alt! Men, han samler alltid opp noen spørsmål, og har også vært med på fødselsforberedende kurs på Ullevål og skal bli med på basel, barn og amming kurs idag
Maiblomst Skrevet 19. juni 2008 #29 Skrevet 19. juni 2008 Gubben er med så ofte han kan, både til jordmor, lege og kontroller på sjukehuset. Syns han har vært flink jeg. Jeg har også sagt at han ikke trenger være med på ALT, men han vil gjerne og det syns jeg er kjempekoselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå