båneiverden Skrevet 18. juni 2008 #26 Skrevet 18. juni 2008 Børudgjengen, Drama og siden Creation, Michael Jackson, Madonna etterhvert og alle i The Cosby Show (!) og ja han i Karate Kid :-)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 18. juni 2008 #27 Skrevet 18. juni 2008 Michael Jackson......NKOTB
ToreTang Skrevet 18. juni 2008 #29 Skrevet 18. juni 2008 Spørs hva du mener med liten, men rundt tenårene var det, og fortsatt er, Marco Van Basten. En annen helt i den tiden, forsåvidt nå også... :-), er Axl Rose! Litt tidligere var det Karlson på Taket.
Northernlights Skrevet 18. juni 2008 #30 Skrevet 18. juni 2008 Hvor liten da? Da jeg var 14-15, var jeg forelsket i to døde menn; Elvis Presley og James Dean!!!! ;o)
ToreTang Skrevet 18. juni 2008 #31 Skrevet 18. juni 2008 Må legge til Elvis jeg også. Min mor sendte meg på en noe kristen barnehage, men jeg sluttet etter noen dager fordi (sitat:) "Dere snakker bare om Jesus og aldri om Elvis" :-)
Northernlights Skrevet 18. juni 2008 #32 Skrevet 18. juni 2008 hehe Elvis var veldig viktig for meg i flere år. Og vet du, når telefonen ringer hjemmefra på mobilen min, synger Elvis "Love me tender" som ringetone =o)
ToreTang Skrevet 18. juni 2008 #33 Skrevet 18. juni 2008 "Elsk min tenner" som jeg trodde den het.... :-)
Northernlights Skrevet 18. juni 2008 #34 Skrevet 18. juni 2008 hehe Og jeg trodde han sang "shes a devil in the sky" på den sangen "shes a devil in desguise"!
Bellini Skrevet 18. juni 2008 #35 Skrevet 18. juni 2008 Carola var stor!! (Gremmes i dag - jeg var vel bare seks år...) Hey Micke, Tommy tycker om mej og Framling, he he.. Ellers var det selvfølgelig Madonna og litt senere New Kids on the Block! Step one, we could have lot of fun Step two, theres so much we can do Step three, theres just you and me Step four, I could give you more Step five - dont you know that the turn has arrived (???) ha ha ha
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 19. juni 2008 #36 Skrevet 19. juni 2008 BOBBYSOCKS! Ingen over, ingen vedsiden ... ) Jeg var helt frelst ... jeg klippet ut hvert minste lille bilde fra alle ukeblader, fikk bilder fra andre og tapetserte rommet mitt med det ... Alt dreiet seg om Bobbysocks ... hehe men du Anettmor (tror jeg nicket var) ... den sangen: Det kiler i magen, kunne vi bare bli kjent ... osv ... Var ikke det hun Brita fra Kr.sand som hadde kreft (som desverre døde)? Hun likte jeg også veldig godt )
LadyLuck & Skrevet 19. juni 2008 #37 Skrevet 19. juni 2008 var syv år og fast bestemt å at en dag skulle jeg gifte meg med Frank Hammersland (pogopops)
Yummy*Mummy* Skrevet 19. juni 2008 #38 Skrevet 19. juni 2008 the one and olny... HULK HOGAN!!! Jeg skulle så begynne med wretsling, hadde en del "matcher" hjemme og døpte hele familien med hogan navn. (MamOGAN,DadOGAN...)
Scorpiogi Skrevet 19. juni 2008 #39 Skrevet 19. juni 2008 Bryan Adams(sukk), og Falko Zandstra (DOBBELTSUKK)....
Hilsen Aud Skrevet 19. juni 2008 #40 Skrevet 19. juni 2008 bonnie tyler.... "Bitter Blue" kommer til å hjemsøke meg til den dag jeg dør... he he Når jeg var riktig liten så var det MayBritt Andersen med "Folk er Rare"-kassetten som rocket for meg..
unnl Skrevet 19. juni 2008 #41 Skrevet 19. juni 2008 Jannike da jeg var veldig lita... "My boy lolllipop..." "Jeg vil ha en liten hund..." Spilte høyt på kasettspillern ja;) Senere i 11-12 års alder, var det Take That som var de store, var skikkelig forelska i Robbie Williams;)
unnl Skrevet 19. juni 2008 #42 Skrevet 19. juni 2008 Jaaa, den husker jeg:) "Einar, du er min aller beste venn Einar, skal vi to leke litt igjen Einar, du kan få være med meg hjem......" Der kom ikke jeg lenger heller gitt...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå