Gå til innhold

hvem var deres stor idol da dere var liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Børudgjengen, Drama og siden Creation, Michael Jackson, Madonna etterhvert og alle i The Cosby Show (!) og ja han i Karate Kid :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Michael Jackson......NKOTB

Skrevet

Spørs hva du mener med liten, men rundt tenårene var det, og fortsatt er, Marco Van Basten. En annen helt i den tiden, forsåvidt nå også... :-), er Axl Rose!

Litt tidligere var det Karlson på Taket.

Skrevet

Hvor liten da? Da jeg var 14-15, var jeg forelsket i to døde menn; Elvis Presley og James Dean!!!!

;o)

Skrevet

Må legge til Elvis jeg også. Min mor sendte meg på en noe kristen barnehage, men jeg sluttet etter noen dager fordi (sitat:) "Dere snakker bare om Jesus og aldri om Elvis" :-)

Skrevet

hehe

Elvis var veldig viktig for meg i flere år.

Og vet du, når telefonen ringer hjemmefra på mobilen min, synger Elvis "Love me tender" som ringetone

=o)

Skrevet

"Elsk min tenner" som jeg trodde den het.... :-)

Skrevet

hehe

Og jeg trodde han sang "shes a devil in the sky" på den sangen "shes a devil in desguise"!

Skrevet

Carola var stor!! (Gremmes i dag - jeg var vel bare seks år...) Hey Micke, Tommy tycker om mej og Framling, he he..

Ellers var det selvfølgelig Madonna og litt senere New Kids on the Block!

Step one, we could have lot of fun

Step two, theres so much we can do

Step three, theres just you and me

Step four, I could give you more

Step five - dont you know that the turn has arrived (???)

ha ha ha

Skrevet

BOBBYSOCKS! Ingen over, ingen vedsiden ... :o) Jeg var helt frelst ... jeg klippet ut hvert minste lille bilde fra alle ukeblader, fikk bilder fra andre og tapetserte rommet mitt med det ... Alt dreiet seg om Bobbysocks ... hehe

men du Anettmor (tror jeg nicket var) ... den sangen: Det kiler i magen, kunne vi bare bli kjent ... osv ... Var ikke det hun Brita fra Kr.sand som hadde kreft (som desverre døde)? Hun likte jeg også veldig godt :o)

Skrevet

var syv år og fast bestemt å at en dag skulle jeg gifte meg med Frank Hammersland (pogopops)

Skrevet

the one and olny... HULK HOGAN!!! Jeg skulle så begynne med wretsling, hadde en del "matcher" hjemme og døpte hele familien med hogan navn. (MamOGAN,DadOGAN...)

Skrevet

Bryan Adams(sukk), og Falko Zandstra (DOBBELTSUKK)....

Skrevet

bonnie tyler....

"Bitter Blue" kommer til å hjemsøke meg til den dag jeg dør... he he

Når jeg var riktig liten så var det MayBritt Andersen med "Folk er Rare"-kassetten som rocket for meg..

Skrevet

Jannike da jeg var veldig lita...

"My boy lolllipop..."

"Jeg vil ha en liten hund..."

Spilte høyt på kasettspillern ja;)

Senere i 11-12 års alder, var det Take That som var de store, var skikkelig forelska i Robbie Williams;)

Skrevet

Jaaa, den husker jeg:)

"Einar, du er min aller beste venn

Einar, skal vi to leke litt igjen

Einar, du kan få være med meg hjem......"

Der kom ikke jeg lenger heller gitt...:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...