Gå til innhold

hvem var deres stor idol da dere var liten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jannike. :) Husker ikke hva hun heter til etternavn.

New kids in the block! Ahhhh... Jordan

Skrevet

Hehe.. Thor Heyerdal.. Var fast bestemt på å bli arkeolog og oppdagelsesreisende når jeg ble stor.

Skrevet

ja jannicke hehe. det må jo være 15år siden? :)

Skrevet

Ja, det tror jeg det må være. Kunne utenat tekstene hennes. :) Favoritten var nok denne

"Det kiler i magen. Kunne vi bare bli kjent. Nå har du bodd der i fire dager og ingenting har hent. Kanskje kommer det litt brått, men jeg liker deg veldi godt. Kanskje kommer det litt brått, men jeg liker deg veldi godt."

Skrevet

Morten Harket/Aha og New kids on the block... Var så forelska i Jordan helt til jeg så i bladet Topp at han hadde gule tenner. Da var den forelskelsen over. Hehe

Skrevet

jannicke!! har alle kasettene hennes enda jeg. hehe.. på loftet =p

Skrevet

Bestefaren min.. Hehe:-)

Skrevet

Michael Jackson og senere New Kids On The Block.... og Jordan var favoritten her også, helt til jeg fant ut at Donnie faktisk var litt tøffere =D

Skrevet

Hadde Jordan gule tenner? Ja, hadde jeg visst det hadde nok den forelskelsen gått over litt før ja. Men det er greit nå. Har en ny mann i livet mitt jeg. He he :o)

Skrevet

Ja,han hadde det. Gjett om jeg ble skuffa!! Hehe

Skrevet

Huff, jeg likte Carl I Hagen utrolig godt... Litt av en smak! :)

Skrevet

Jeg var ihugga creation fan, med gækki og muffe som mine store idoler:-)

Skrevet

Carl I ja... He he he. Det mån si!

Skrevet

Backstreet Boys.... Kunne alle sangene utenat. Kan de egentlig ennå da.. hehe..

Skrevet

Limahl. Thor Heyerdal var også en favoritt. Og Leif Juster.

Skrevet

Bjøro Håland (skrives det slik?) var min store helt da jeg var liten, kunne alle sangene utenatt (forsto ikke et ord av de da men...)

Da jeg ble litt eldre var new kids on the block favoritten.... Tapetserte rommet mitt med nkotb plakater. Det merkelige er at jeg ikke eide en eneste kassett av dem...

Vet ikke hva som er verst, Bjøro eller nkotb...

Skrevet

The Boys og ei som het Kine (husker ikke etternavn men hun var ei jentunge selv med langt krøllete hår). Husker hun sang en sang om Sarajevo som jeg elsket! Hehe

Skrevet

Åja. Kine!!! :) Husker henne

Sarajevo en dag skal du bli fri..

Skrevet

Kiss!!!! Ingen over, ingen ved siden! :)

Skrevet

Marie Curie var min store idol enda hun ikke engang levde lengre da jeg var barn ...

Skrevet

Jannicke. Husker denne godt;

Einar, du er min aller beste venn. Einar, skal vi to leke litt igjen, Einar... så husket jeg visst ikke så godt mer...

Skrevet

På barneskolen var det Patrick Swayze for alle pengene!! Han var mitt første Hollywood helt og jammen er han ikke en av de enda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...