Gå til innhold

Jobber dere ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet 100% å vel så det frem til nå uke 26. Sykmeldte meg 20% nå, da har jeg en fridag i uken.. jobber også lørdager... Er døds sliten. Så det skal bli godt å få en dag å ta seg inn att på.. Jobber som frisør.

Gleder meg til 3uker ferie da!!!! bare 4 uker til :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber fortsatt 100% som spl.Er i uke 21.Men akkurat nå har jeg ferie. Men sist fikk jeg ekstremt med kynnere i uke 26-27, slik at det holdt på å bli for tidllig fødsel.Og når jeg kommer tilbake etter ferien er det ekstrem mangel på folk å enormt ansvar på meg - det blir omtrent i den perioden kynnerne tok av sist - så om jeg merker antydning til at de tar seg for mye opp da blir det sykemelding på dagen. Legen ville ikke ta noen sjanser denne gangen siden det var på god vei mot for tidlig fødsel sist. Så jeg er ganske spent på akkurat de ukene. Ellers er formen på topp :) SÅ krysser fingrene for at kynnerne klarer å begrense seg denne gangen:)

Skrevet

Har vert sykmeldt sia veke 4. Jobber offshore, og det er hovedgrunnen. Er i veke 18. Akurat no skulle jeg ønske jeg hadde en landjobb, blir lange dager innemellom, men koser meg og da.. Godt det er sommer.. Suderer og da, så det blir litt å henge fingrene i til høsten, pluss barn fra før.

Skrevet

vestlandjente:

Dette er jo en super tid for å oppta "gamle" hobbyer?! ettersom du synes dagene er så lange.. det finnes så mye vi kan gjøre=) selv så maler jeg innimellom:)

, og så er jeg også under opplæring som frittstående hudpleiekonsulent og her er d jo ekstra inntekt som er kjekt å ha, dessuten er kosmetikk og hudpleie helt genialt for meg å drive med, ettersom det inngår en stor del av mitt liv=) viktig å ta vare på huden sin vett! men nok om d...

utnytt tiden mener jeg å si=)

Skrevet

Er i uke 23. Er 30 % sykmeldt. Er ekstremt sliten og kvalm til tider, og det hjelper veldig å ta livet mer med ro. Bedre å være sykemeldt og ha det bra, enn å jobbe 100 % og være kjempedårlig synes nå jeg.

Skrevet

Jeg har vært 50 % sykemeldt siden starten av dette svangerskapet. Jobber som daglig leder i butikk, så nå har jeg vel nesten en vanlig abeidsuke i motsetning til før hvor det ofte kunne bli 45-50 timer i løpet av en uke. Jobber også lørdager, og de er slitsomme! Har vært og er veldig sliten, og kjenner godt disse kynnerne... Legen vil sykemelde meg mer, men jeg nekter... enn så lenge. Klarer jo ikke bare å være hjemme!

Gleder meg til 3 ukers ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...