Gå til innhold

Har mistanker om at sambo er utro..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg tenker slik, nå vet han at jeg har mistanker..Så jeg tenker det slik at han da kansje stikker ut til moren for og dusje !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg får en dårlig følelse av å lese alt dette. Beklager, men jeg tror magefølelsen din har rett.......

Har opplevd det samme selv, og den samme oppførselen hadde min x å.

Det var en helt rar følelse som plutselig slo over meg akkurat den dagen jeg tok han på fersken! Og da hadde jeg hatt mistanker i lang tid.

Og lyve det kunne han, men følte alltid det var ett eller annet som ikke stemte.

Og rett det hadde jeg! De nekter fortsatt for at de hadde gjort noe mens vi var sammen men de er no sammen nå........ synes det sier sitt!!

Det var det verste jeg noen gang har opplevd, aldri følt meg så latterliggjort og ydmyket.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

huff, så grusomt anonym 20:20:( de eneste som jeg unner dette er de som selv har vært utro. er så utrolig trist:(:(

hi: neste gang du er hos moren til mannen din så kan du "glemme" noe der. neste gang han sier han er der, kan du ringe moren hans og si at hun skal si til samboeren din at han skal ta med de sakene du glemte (si du ikke kom gjennom på tlf til samboeren din, at d var noe feil). da får du jo svar på om han er der eller ei.

Skrevet

typen til venninna mi var og utro. men han var så "smart" at han lagret nr til den andre jenta på et annet navn. så nr til den andre jenta var skrivd inn på en av kameratene hans sitt navn, han byttet bare om nr.

så kanskje du skal sjekke litt på det..?

Skrevet

sjekk på 1881.no eller noe slikr..

Skrevet

får heeelt vondt i magen av å lese dette...Håper du tar feil! si hvordan det går da! Har dere barn?

Skrevet

Var sammen med en som bedro meg 2 ganger og begge gangene dusjet han oftere. Brukte mer parfyme. Fant på tusen dumme unnskyldninger for og være borte osv osv. Hadde blitt mistenksom straks hadde det vært meg, men etter jeg ble bedratt av x'n så har jeg veldig vanskelig for og stole på menn og jeg er veldig rask til og ta alle under samme kam. Har egentlig ikke noen råd til deg men håper virkelig ikke han bedrar deg for det er ingenting som sårer mer en utroskap. Lykke til og håper du finner ut av det.

Skrevet

Anonym 20 20 her.

Utrolig hva kvinne kroppen forteller deg, jeg kjente med en gang han dro ut for å jogge i 15 - grader at noe var galt! Og etter 3 timer lang "løpetur" i skogen, kom han hjem og ante ingen fare. Mens han var i dusjen, skulle jeg "vaske klær", tok mobilen hans og leste og der var det flust av melinger fra henne...... som var en bekjent av meg! Hadde gått på skole sammen i 9 år. Det var ikke tvil om hva de melingene dreide seg om. Aldri følt meg så lite verd som da, men ser jo i ettertid at takket være dette så har jeg funnet mannen i mitt liv og fått ei nydelig baby girl:) SÅ det endte godt til slutt selv om jeg måtte gå på noen smeller på veien!

Men jeg har tro på at kvinnekroppen ser i fra på en eller annen måte om noe ikke er som det skal!!

Skrevet

Sneik på han nå ikveld som sagt ! ;) Han dro på trening han...Dreiv og kjørte runt fotballbana der dem trente og han var der hele tiden :P

Når han dro ifra treninga kjørte jeg etter han og han kjørte strake veien hjem..

Sente også en post til hun jeg mistenker han er utro med, og jeg latet som om det var sambo. Jeg skrev bare : Hei, hvordan går det med deg da? Fikk ett helt vanlig svar...Hun spurde bare tilbake om hvordan det gikk med oss og slike ting...

Men jeg kommer til og være veldig obs på det her frammover..!

Kan være jeg er sann pga vi stikker til syden på tirsdag, og jeg vet at han kommer til og fri til meg..Og vi skal begynne og prøve etter syden..?

Men jeg vet ikke alså..

Skrevet

Hm..Elle Bella Karamella/Lise Rosa er det deg?

Skrevet

Hehe :) Nei, det er det ikke..

Skrevet

Fri til deg??? Også tror du han er utro? *gulp*.... det hørtes jo lovende ut.. Fint og bygge ekteskap på slikt!

Skrevet

Det tenkte jeg også..

Hvis du tror han er utro, men samtidig vurderer å gifte deg med han, DA FORTJENER DU ALT DU FÅR!!!

Tenk deg om to ganger, du....

Skrevet

Kommer sefølgelig ikke til og takke ja til frieriet vist han er utro!! Vist han har vært utro er det på ræva ut, og det fort som faen !

Men bestevenninna mi kjenner tilfelidigvis en venninne som kjenner hun som jeg tror sambo er utro med :P Så hun skulle sette henne på saken...Så da får jeg se :)

Jeg har også lata som jeg er sambo og skriver masse poster med henne nå..Der virker det ikke som det har sjedd noen ting ! Ikke da dem flørta heller...

Skrevet

Samboeren din kommer til å finne ut at du har utgitt deg for å være han på mld... spørs hvor imponert han blir da... spes.hvis han er uskyldig...

Skrevet

Herregud fortsetter du å sende henne melding med hans navn?? Var det ikke nok med den første?

Nå tror jeg snart det er du som går for langt slik at han har rett til å reagere. Han virker jo som en stakkar uskyldig. Vis litt tillit da!

til en som har tenkt å fri til deg!

Om han skulle være utro har han selvfølgelig hennes navn på telefon lagret som en kompis sin, de har avtatl å ikke skrive melding over nettet siden du tydeligvis kan passord. Kanskje sitter de begge å ler av deg siden de vet det er du som sender meldinger.

Skrevet

Dessuten kan det hende at det er ei ny en denne gangen??? Det vet du jo ikke. Han er kanskje ikke så dum at når han først skal være utro så er det med samme dama fra før?

Ligger det i din natur og flørte/være utro så blir det ikke bare med den ene gangen sweetheart. Sory, but thats the case.

Skrevet

Da jeg begynte å lese denne tråden var jeg overbevist om at fyren måtte være utro. Men etter å ha lest alle innleggene lurer jeg på om det kan være slik at han har vært ute og kjøpt ring til deg? Derfor han har dratt tidlig på trening f.eks? Hvis du er av typen som lett blir sjalu også så legger du jo kanskje mer i det. Vel, litt rart at han har dusjet før han har dratt - men det kan jo være at han ville være litt presentabel i butikken?

Jaja, bare en tanke. Håper du finner ut av det før dere skal til Syden - og det blir nok vaskeballade når han finner ut at du har gitt deg ut for å være han....

Skrevet

Hei hi! :)

Ja, dette var en spennende tråd. Det fikk meg til å tenke på en periode da jeg merket at samboeren min begynte å gå så mye på cafe. Han forsikret seg om at jeg ikke kunne dra først, og så sa han da tar jeg meg en tur på cafe. Jeg skjønte andre gangen dette skjedde at det var ugler i mosen. Så en dag ringte jeg han når han sa at han var på cafe, og spurte hvilke cafe han var på. Jeg slengte meg i bilen og dro til cafeen. Joda han satt der -og snuset! :) Han hadde begynt på igjen å snuse og visste at jeg ikke liker hverken snus eller røyk, så han skulle holde det hemmelig for meg. Jeg ble jo seff bare glad for at han snuset, jeg hadde jo fryktet det værste! Så i bilen hjem fortalte jeg at jeg hadde skjønt at han holdt noe hemmelig for meg og at han ikke måtte gjøre det igjen. Så jeg fortalte som det var at jeg rett og slett ble bekymret for at han traff noen andre, og at noe var forferdelig galt. Så nå prøver han å slutte igjen da, men håper at det ikke blir noe lureri. :)

Ble langt det, men kanskje du skal bare legge alle kortene på bordet og fortelle hva du føler? Fortell han at magefølelsen din forteller deg at han holder noe hemmelig for deg, og at hvis det er noe positivt (eks forlovelsesplaner) han holder på med, så kan du be han si at det er noe han holder hemmelig, men at du skal få vite hva det er etter hvert. Nå driver jo faktisk du også å holder ting hemmelig for han, med å sende mld og følge etter han.

Hva med å sette seg ned å fortelle han at dere må prate, og at du trenger svar på alle spørsmålene dine fordi magefølelsen din forteller deg at noe er galt?

Lykke til! :)

Skrevet

Og hvis det er en annen tar vel den første dama dette som et hint, at "han" har sendt mld. til henne og spurt hvordan hun har det, som et hint om at han vil oppta kontakten... syntes uansett det var utrolig dumt å utgi deg for å være han, det slår garantert tilbake på deg selv, enten ved at nr. 1 fortsetter å ta kontakt med han igjen, det var jo "han" (du) som startet, eller at han da via henne finner ut at du har utgitt deg for å være han, og det blir vel ikke særlig populær, særlig hvis han virkelig ikke vil ha noe med dame nr. 1 å gjøre mer...

Skrevet

Når du har slike mistanker og bekrefter/forsterker din egen paranoia ved å overvåke kjæresten din på den måten, er du så sikker på at du vil være i det forholdet? Det er vel og bra om det viser seg at han ikke har vært utro og at han vil fri, men glem det og analyser hva følelsene og handlingene dine egentlig forteller deg; At du er sammen med en mann du ikke har tillit til og som du alltid vil lure på. Det kommer du ikke utenom!

Hvorfor vil du ønske å bli hos en mann som har innrømmet aktiv flørting over en periode? Selv om denne episoden skulle vise seg å være ingenting, tror jeg at det bare er et spørsmål om tid før neste situasjon oppstår.

Tillit er kjernen i mitt forhold til mannen jeg er gift med og det betyr alt for meg. Tidligere i livet har jeg følt liknende som deg i forhold til menn jeg har vært sammen med, og det har alltid vist seg at forholdene ikke var liv laga siden tvilen min gjorde at jeg aldri klarte å "slippe meg helt løs" i forholdet. Det vil med andre ord si at jeg ikke var lykkelig så lenge jeg hadde tvil. Dette ble langt. Beklager...

Jeg synes du skal starte på nytt uansett og slå deg til ro med en mann du virkelig stoler på. Du vil på lang sikt får det mye bedre, tror jeg. Kanskje priser du deg en dag lykkelig for at du ikke fikk barn med ham, og for at du kom deg ut før du var bundet av det og ekteskapsløfter. Gi deg selv en sjanse til å bli lykkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...