Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 For 4-5 måneder siden så hadde han mye kontakt med en jente, dem hadde aldri sex eller rota, men det var veldig mye flørting. Jeg fant det ut og etter det har han hatt 0 kontakt med henne.. Men nå har han blitt så rar ! Før fotball-trening dusjer han seg..Han stikker på trening i 1 time før treningen begynner, han finner på unnskyldninger som f.eks han må sjekke noe med bilen, må opp til mammaen en tur osv.. I går fant jeg også kondom-papir i jakkelommen hans ! Jeg tok det opp med ham...Han nekter..Jeg sjekker også facebooken hans, nettbyen, og mobilen hans jevnlig !
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Var litt for rask med og trykke på knappen gitt ;-) Og på face'n, nettbyen og meldingene er der ingenting ! Han har ikke nummeret hennes en gang... Blir veldig frustrert, jeg er ganske sikker på at det er ingenting..Men det at man må dusje seg FØR trening ??? Det har han aldri gjort før...
Miss Misantrop Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Ville nok ha tatt en liten sjekkings neste gang han kom med en rar forklaring. KONDOMPAPIR!! Who cares hvem som er på nettby når fyren flyr rundt med kondompapir i lomma!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Kondompapir i lommen...? Hva var unnskyldningen på det? Høres mistenkelig ut, MEN det kan jo være feil.. Vet du hvem hun jenten er? Kan du evt. spørre henne?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Kanksje du kan høre med noen av de han trener sammen med om han pleier å være med på alle treningene? På en snikete måte, selvsagt, hvis du ikke vil at han skal finne ut at du har mistanker. Kondompapiret virker spesielt mistenkelig. Bruker dere kondom sammen, da? Jeg er også enig i at det er rart at han dusjer FØR treninga. Dessverre er ofte slike magefølelser riktige, hvid det ikke er du som er veldig usikker, da.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Her var det jo flere ting jeg også hadde reagert på!!! Dusje føre trening Dra lenge føre treningen starter Masse unnskyldninger Brått mye på besøk hjemme ho mamma...(er vel ikke så veldig normalt hos gutter, men mer hos jentene) Kondom papir i lomma!!...den er vel den værste!! (hvorfor har han det liksom) Det er liksom standar at mannfolk endrer adferd når de er utro, de blir mer opptatt av utseende og renslighet. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok spionert litt på denne mannen, om ikke du klarer så få noen andre til å hjelpe deg (god venninne eller kompis) Må si jeg føler masse med deg og håper for din skyld at du tar feil!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har alltid sagt det, når en får en mistanke om ting, så er det noe som ikke stemmer, og den mistanken stemmer 90% av tilfellene, dtygt å si det, men hvem har kondompapir i bukse lommen, sambo hadde ikke trengt å forsvart seg her engang,hadde vist han døren, å vist at det ikke går an å få posi i sekk!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Vi bruker kondom nå, som midlertidig prevensjon..Samme kondompapiret som låg i lommen hans..Han sier han har ikke peiling på hvor det har havnet der !! Vet hvem hun jenten er, jeg tenkte jeg skulle være suprer-råtten med sambo med og skrive henne en melding fra hans nettby og late som det er han...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Eller overrask ham med å plutselig si at du har hørt an han har blitt observert med en annen jente. Hvis han ikke er utrolig dreven på å lyve så burde du kunne lese sannheten i ansikten hans da.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Min mor hadde dessverre rett da hun sa at menn var utro hvis de forandret hårsveis, endret parfyme eller begynnte å dusje mere... Og nå vet jeg også at det er slik.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Kondom papir er mistenkelig!!! Husk at mld på nettby,facebook og mobil kan lett slettes!! Vil man skjule noe så er det superenkelt og slette slike ting vis man er redd for at partner skal finne uta det.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Håper jeg og tar feil, jeg hadde mistanker da han dreiv og flørta med henne for 4-5 måneder siden også, da innrømte han det ikke før 2 uker etter dem hadde avbrutt kontakta !! Har plutselig fått den samme magefølelsen nå, som jeg hadde da..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 Eller ringe mammaen når han sier det er dit han drar!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 Allerede i innledningen skriver du ting som gjør at jeg lurer - nemlig at han flørtet, men ikke noe annet.. Hvordan vet du det - fordi han sier det? Fordi hun sier det? Jeg har, uten å være stolt av det, vært elskerinne en periode av livet mitt. Tro meg, menn lyver og er flinkere enn du tror. Som andre skriver, er nok magefølelsen en god rettesnor (med mindre du er ekstremt sjalu, eller har opplevd lignende før og derfor ser spøkelser på høylys dag). Siden du ikke skriver at du har konfrontert han med spørsmål på noe av dette du stusser over, lurer jeg litt på om du egentlig er redd for å finne ut om han er utro. Vær forberedt på at han lyver, men gi han en sjanse til å come clean om du ønsker å fortsette forholdet uansett. Neste gang han eks skal ut og gjøre noe med bilen, si at du blir med og pass på at han da ikke får skrevet noen meldinger eller gitt beskjed. Om han passer på mobilen sin som en hauk, er det en god indikasjon. En dreven utro, gjør ikke bommerter som å la meldinger og anropslister ligge på mobilen, facebook e.l.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #15 Skrevet 18. juni 2008 Det vet jeg faktisk ikke...Han sier det, hun sier det ! Er kun det jeg har og gå etter. Jeg har konfrontert han med det, han nekter...Jeg er redd for og finne det ut, det må jeg bare innrømme! Ja, jeg kommer til og bli med han over alt...Mobilen passer han ikke på, jeg får sjekke meldingene når jeg vil, har aldi vært noe problem.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #16 Skrevet 18. juni 2008 Men selv om du får sjekke tlf hans, leser du alle meldingene? Inngått, utgått, sendte o.l? Mange lagrer dessverre tlfnr under andre navn. Kanskje det er et guttenavn han plutselig får masse mldinger fra? Ikke for å skremme deg heller, men venninna mi skaffet seg en hemmelig mobil da hun var utro mot mannen sin, og den var GODT gjemt.. Vi kvinner har ikke fått kvinnlig intuisjon for ingenting. Når du leser innlegget ditt på nytt, så tror jeg egentlig du skjønner svaret selv. Dette er ingen normal oppførsel, og som nevnt over her; menn blir mer opptatt av utseende og hygiene om de er utro. Hvorfor har han begynt å dusje før trening, hvorfor trenger han nå 1 times reisetid dit? Jeg har vært sammen med en mann som gjorde sånt mot dama si, og det er utrolig hvordan de klarer å "skvise" elskerinna inn i timeplanen. Litt ekstra tid før og etter trening/kamp o.l Ikke stol på det de sier, for dette kan de ha avtalt på forhånd (jeg ble oppringt av dama hans da hun ble mistenksom, men jeg hadde blitt instruert nøye i hva jeg skulle si, og jeg mitt brødhue, gjorde som han sa) Nei, her må du rett ig slett forske på egenhånd!! Bli med til mora hans, eller neste gang han skal på trening; si at du tilfelidigvis skal forbi der og da kan du kjøre og hente han så dere slipper å kjøre 2 biler?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #17 Skrevet 18. juni 2008 Om de har et forhold og hun vet om deg så sender de så klart ikke meldinger på nettby, facebook og mobil!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #18 Skrevet 18. juni 2008 jeg hadde gjoirt dette: neste gang mannen din sier han skal til moren sin før trening, så hadde jeg ringt og sjekket diskre om han var der. da finner du jo ut om han lyver eller ei.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #19 Skrevet 18. juni 2008 Si til han at hvis dere skal fortsette forholdet så får han være hjemme den tida han ikke trener. Det hadde jeg sagt. Og jeg hadde blitt drittforbannet hvis han flørtet med andre jenter.. Da har han jo liten respekt for deg da. Garantert at den fyren der er utro. En utro mann er UTROLIG flink til å skjule og planlegger ting nøye. Faens type altså, jeg blir så forbannet!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #20 Skrevet 18. juni 2008 Leser alle meldingene, er så nyskjerrig av meg Det tar ca en halvtime og kjøre så han trenger ikke en time nei, i går begynte treninga kl.21.00 han måtte dra 18.30. Grunnen til det var for at da skulle han til mora og klippe seg, kom han igjenn nyklipt ? Nææh... Skal bli med han på neste trening Og nå har jeg også sent post til hun jeg tror han er utro med... Så får vi se
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #21 Skrevet 18. juni 2008 Ei som jeg kjenner litt til hadde mistanke om at mann var utro, husker ikke hva hun la i bilen, men en opptaker eller noe, godt gjemt, hver gang han sa at han skulle ut, måtte hun bare ut å hente noe i bilen, for å trykke den på, der fikk hun høre mye. eller kanskje fått en kamerat eller venninne for å kjørt etter han, med en bil han ikke kjenner da selvfølgelig. . . men er lei meg på dine vegner, men her luktet det utro lange veier. .
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #22 Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor bestiller du ikke bare spesifisert regning på han hvis du har muligheten sjekke telefon hans uten at han vet det? Er bare å gå inn på siden hans på telenor.no å få ordnet dette..(hvis han har telenor) Har gjort det selv og fikk meg noen flotte overraskelser!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #23 Skrevet 18. juni 2008 Siden dette anonymforumet er felles for både bim og dib vet jeg ikke om dere har barn, men hvis dere ikke har det kan du jo dra ut når som helst, dra etter han en gang, når han sier han skal til moren sin drar du 5 min etter og sjekker at faktisk bilen hans står hos moren, eller drar etter han på trening og sjekker at bilen står der. Har dere barn er det værre å bare få dratt ut, men... du kan jo få en venninne til å passe på hjemme mens barnet sover, så kan du dra ut og sjekke litt.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #24 Skrevet 18. juni 2008 Han dro på tening nå, uten og dusje faktisk Skal hive meg i bilen om litt jeg og.. Skal snike Får faktisk låne bilen til ei venninne ! hehe Så får vi se Langt og kjøre da, en halvtime..Men jeg vill finne det ut NÅ! Kondomen har jeg funnet ut...Det var søstra mi som hadde lånt jakken til sambo, og hun hadde stelt en kondom med oss..Og hun hadde lagt kondompapiret oppi jakken uten og tenkt seg om! Det hørest kansje rart ut for dere at søstra hadde lånt jakka til sambo, men det er pga jeg og sambo bor hjemme med pappaen min nå..For her er ingen leiligheter til leie!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #25 Skrevet 18. juni 2008 Skjønner at du vil vite det nå, men det beste hadde vel vært å gjøre det en dag han faktisk dusjet før han dro, er vel mest trolig at han ev. skal møte en annen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå