Mamsen86 Skrevet 21. juni 2008 #26 Skrevet 21. juni 2008 Ja! Jeg trodde han var 19-20 kanskje.. Så liksom skulle vi ut på byen, og han kunne ikke :-O Kødder du om jeg fikk sjokk.. Skal spørre om leg. neste gang, tror jeg :-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 21. juni 2008 Synes de kan lime fast leg i panna så er vi helt sikker, i tilfelle vi glemmer å spørre
Gjest anouschka with Love Skrevet 21. juni 2008 #28 Skrevet 21. juni 2008 Jeg tror kanskje om jeg husker rett, at jeg ordna med en fyr en uke på Beach and Boogie i syden. Han var 17 år og jeg 23 (aiaiaiaiiii! Trodde han var 18 da...men noen dager senere fant jeg ut at han akkurat var blitt 17! Snakk om uflaks! ) Så da er det flere som har vært på barnerov her . Nå holder jeg meg til de som er maks 3 år yngre.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #29 Skrevet 21. juni 2008 De er jo unektelig så kjekke i den alderen å.. Vet ikke hvorfor, men dess gamlere jeg blir, og dess høyere jeg må opp i alder på menn, dess mindre pen og mer gubbete synes jeg de blir... Sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå