Gå til innhold

Jøss ingen tråder om OS enda??:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kryss i taket nå damer ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eehehe....:-D

kan begynne jeg..

Når kommer OS? sku gjerna hatt den i dag;)

Skrevet

Fniiis må innrømme at jeg innerst inne har håååpet det kanskje kommer tidligere jeg å, men vet jo når utbetalingsdatoen er, så satser på at det kommer fredag, seinest torsdag om vi er heldige;)

Skrevet

Min kommer i morgen, garantert! Har aldri kommet den datoen den skal, kommer alltid en dag før:)

Skrevet

;) hehe!!

ja d jør eg kver mnd,hehe!d e jo låv å håpa..

penger inn på konto, så rett t hytta ittepå...grrrr,gleeede meg;o)

Skrevet

Håper den kommer i morgen jeg å, for jeg har en handleliste som er lang som ett vondt år nå hehe, også skal det handles ballonger og serpentiner og annet til bursdagen til Lucas, ivrer etter å sette i gang å handle inn til selskap:):)

Hytte og greier, det blir sikkert kjempekoselig da:):)

Hvordan er det med Lukas, har han begynt å vise tegn til noe gåing enda?:)

Skrevet

min kommer til den fastsatte datoen hver mnd den så det trenger jeg nok ikke spørre om:D

Skrevet

Nei er mersom, er at det ofte er tråder her inne noen dager før tyvende, om type har dere fått inn os enda osv.. Så når det ikke var noen nå måtte jeg nesten bare spøke litt om det:)

Skrevet

Er du alene silhah? Visste jeg ikke.. Har alltid hatt inntrykk av du hadde kjæreste/samboer, jeg :-)

Skrevet

Silhah har kjæreste hun, men det er da lov å være her inne for det vel:)

Skrevet

har kjæreste ja men vi bor ikke helt sammen enda..så jeg føler jeg er alenemamma fordi:) åsså er jeg blitt så glad i dette forumet at jeg kommer til å henge her leeenge hehe:p er jo så mange kjekke mennesker her=)

Skrevet

Jeg mente ikke noe stygt med det :o) Bare lurte på om jeg rotet med folk..

Skrevet

fiiisj, er en uting å rote med folk:P

Skrevet

Nei, ikke når man er singel ;o)

Skrevet

Kommer an på hvor mange man roter med haha:P

Skrevet

hehe nei jeg tenkte ikke at du mente noe negativt med det:D

man kan da vel rote med så mange man vil om man er singel vel??:P

Skrevet

Nja, helt til det begynner å surre rykter på bygda om at man er felles.. Da er det på tide å roe ned roting:P

Skrevet

Os`n Kom inn på konto idag, gjett om jeg ble glad da.. har vært blakk i over en uke, og brukt kredittkort :(

Skrevet

Jepp, jeg har vært å brukt den opp nå, masse leker til Lucas og digitalkamera til meg (har redusert os så var bare 3000 kr).. Og mat såklart, regningene tar jeg på neste pengene som kommer inn:)

Skrevet

bygda kan bare drite å dra:p

Skrevet

Usj ikke bygda utti her, rykter flyr jo fortere enn faen:S

Jeg ble lesbisk jeg så fort jeg leide ei venninne i hånda på vei til butikken...

Skrevet

Dessuten er jeg i tillegg hore, narkoman og ellers tvilsom, muligens nekrofil å og ikke norsk.. De får mange høns ut av en fjær her :P

Skrevet

Duh! Sånn er det ikke bare på bygda, frøken.. Jeg er født og oppvokst i Oslo, og likevel har jeg pult på bestevenninna mi :-) Jeg holdt på en fyr for en halv evighet siden, da venninnen min akkurat hadde flyttet for seg selv.. Og selvfølgelig hang jeg mye hos henne, assa jeg mener, 17 år og egen leilighet - kan det bli bedre, liksom? ;-) Jadda.. Så kom det en dag at denne gutten ringte meg da, og spør hvor jeg er. Og da jeg fortalte det, klikket han i firehundre vinkler.. Skrek og bannet "du er der faen meg hele tiden, hver jævla dag, uansett når jeg ringer! Du kan bare si det som det er, at dere knuller, istedenfor å lure meg!" osv osv.. En annen gang spurte en annen kompis om når vi ble sammen, fordi hun lå i fanget mitt mens vi satt å så på TV.. Så frøken, it happens everywhere :-) Og jeg er forresten ikke norsk jeg heller. Sikkert en stor hore også, siden jeg har en "løsunge".. Nekrofil tviler jeg neppe på at noen har kaldt meg, men jeg har faktisk kyssa en 17 åring (i en alder av en og tjue) så kanskje noen anser meg som en litt sånn "barnerovs"-person? Vetta faen, og kunne faktisk ikke brydd meg mindre ;-)

Skrevet

Hehe bryr meg lite jeg også, måtte bare påpeke det litt:)

Jeg har faktisk hatt sex med en på 16 i en alder av tyve år.. Til mitt forsvar trodde jeg at han var 18 men... Man vet jo aldri nå til dags, alle ser jo så mye eldre ut enn de er :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...