ormeynglet Skrevet 18. juni 2008 #26 Skrevet 18. juni 2008 Vi venter også nr. 3 med termin 4. august. Fra før har vi en jente på 3 og ei på 15 mnd. De sier at dette blir ei jente også, så her blir det behov for 2 bad etterhvert:) Rimelig sikker på at dette blir den siste, men tør ikke utelukke det helt heller. Veldig rart at jeg aldri skal oppleve dette flere ganger. Er i fin form men trøtt og sliten hele tiden. 3 barn på 3 år merkes på kroppen + at jeg nok ikke er noen ungmøy lenger.
jente Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 18. juni 2008 Ja, det er ikke enkelt med terminer.,, Jeg har termin den 30.08.08, og har ny uke hver onsdag.. Det mener både legen min og flere leger på Ullevål, da jeg var der i helgen og alle sa det samme om dag som legen har gjort.. Jeg hadde begynnende svangerskapsforgiftning.. Ikke gøy, men men,,
jente Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #28 Skrevet 18. juni 2008 Ja, jeg er 30 uker i dag, og det har flere leger på Ul vært enige i og legen min,, Jeg vr innlagt på fredagen og da var jeg 29 + 2 dager på vei,, Vet du hva barnet ditt veier, mitt veide på fredagen 1570 gram, og jeg skal til legen i morgen og da blir hun sikkert veid igjen,,,,
jente Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #29 Skrevet 18. juni 2008 Det er ikke jeg heller,, jeg er 37 år og venter nr 3. Så fikk nr 1 for ti år siden, og nr 2 for 6 år siden.. Men, jeg føler meg i fin form, men må ta det med ro fordi jeg på fredagen hadde så veldig høyt blodtrykk 170/111, vondt i pannen, kvalm og så litt uklart,,
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 18. juni 2008 #30 Skrevet 18. juni 2008 Det var jammen mange med 3. i vente... Vi venter jente nr. 3 om 5 uker. Det blir siste gang, blir 35 i år og har produsert alle barna i løpet av de siste 5 årene. Lykke til alle sammen
trebarnsmamma84 Skrevet 18. juni 2008 #31 Skrevet 18. juni 2008 Her og er det nr 3....termin i måro:) så eg går å kjenner etter tegn...hehe...dei to andre har komme til termin....så håper denne gjere det og!!!!men ser ikkje slik ut enda..hehe.... har jente på 3 år og gutt på 14 mnd, og får ein gutt til no....har alltid sett for meg at eg skal ha 4 ungar....så her er det nok ikkje stopp (om ikkje naturen seier stopp då) det vil tiden vise....
Dægern døtte Skrevet 18. juni 2008 #32 Skrevet 18. juni 2008 Slenger meg på her:-) Venter nr. 3 med termin 17. juli. Har 2 gutter på 10 og 7 år og venter ei lita jente nå. Så det er stor stas!
jente Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #33 Skrevet 19. juni 2008 Hei,, Nå er jeg nesten "sikker" på at min termin stemmer, i og med at jeg var på Ullevål på fredagen, lørdag, søndag og mandag, og alle legene sa det samme om at jeg var på fredag 29 +2 dager og + en dag for hver dag som gikk i løpet av helgen. På mandagen var jeg 29 + 5. Og legen min har hele tiden holdt seg til onsdager, da har jeg ny uke,,, Så nå er du nok en dag lenger på vei, i dag har vi 69 dager igjen,,, Hurra for oss begge to:)
Bente Helen Skrevet 19. juni 2008 #34 Skrevet 19. juni 2008 Jeg venter nr 3. den 26 august. Har en gutt på 12 og en jente på 6. Neste blir også en liten tulle:-) 68 dager til termin, og jeg gleder meg veldig til å få det overstått:-)
Bayleaves Skrevet 19. juni 2008 #35 Skrevet 19. juni 2008 Venter gutt nr tre med termin 27. juni. Denne gangen har svangerskapet vært en prøvelse. Først holdt han på å komme ut i uke 29. Premature rier - en uke på Riksen med riehemmende og lungemodningssprøyter. Deretter tre uker flat ut hjemme. Etter det har jeg kunnet gå oppreist, men nå ser han ut til å bli der inne. For en uke siden hadde jeg rier hele natten, så full stopp (20 min mellom). Det samme skjedde i går natt - slutt kl fem. Dro en tur på Riksen i går, fikk modningsakupunktur. I går kveld var det på'n igjen fra åtte til fire har jeg hatt rier, de siste timene med ti minutters mellomrom - så full stopp igjen. Tror jeg blir GAL! Trøtt av ikke å sove, men ifølge jordmor helt normalt for tredjegangsfødende... Gleder meg også enormt til tredjemann. De to eldste er 6 og 7,5. Lykke til alle vordende trebarnsmammaer Ü
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå