Gå til innhold

Er det flere 3. gangsfødende her... ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,,

Jeg venter barn nr 3, har termin i slutten av august,,

Har en gutt og en jente fra før av, og vi får en jente til:)

Synes dagene har gått fort, men nå er jeg klar for nedtelling av dager,,,,

Gleder meg enormt,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. 3. og siste gang - og bare 12 dager igjen.

Synes det er litt vemodig, jeg faktisk. Prøver å nyte magen og svangerskapet og memorere mest mulig av den hellige tiden det er å bære fram et barn.

Er i strålende form - så hver dag er en fryd!

Skrevet

Her er det også 3. og siste gang. Termin 1.sept,så fortsatt noen uker igjen. Her har formen verdt helt elendig. Det ene har overlappet det andre,noe jeg ikke opplevde med de to første.. Da var jeg i fin form helt fram til fødselen,så dette har vært og er en prøvelse.

Men alt det er nok glemt da jeg sitter med gutt nr.3 i armene:)

Skrevet

3. og siste gang her også. Gutt nr 3 kommer 5.sept.

Formen var elendig i begynnelsen, men vært bra i store deler av 2.trimester. Nå begynner det å gå litt nedover igjen, hehe..

Skrevet

Sånn har det vært for meg og. Så greit med de to første, og denne gangen har det vært noe ekstra hele veien - mer sliten, mer kvalm, mer kynnere. Jaja, alt er da egentlig bra og det er da bare plager, men blir nok siste (i alle fall planlagte.. :-) ) her og. Er en dag på overtid idag - hurra! Starks i mål.

Skrevet

Barn nr. 3 her også...og siste gang ja !

Vi har to jenter og vet ikke hva det blir nå.

Har ca. 8 uker igjen. Jeg er også veldig klar for å bli ferdig.

Skrevet

jepp nr 3 og 7dager igjenn...

siste graviditeten min. litt trist og litt godt å se slutten komme nå...

Skrevet

Heisann!

Venter nummer tre jeg og:-) Har termin 20 august. Så nå er det bare to mnd igjen!!! Men jeg synes tiden har gått treigt..Sikkert fordi jeg har vært mye dårlig og plaget av diverse. Er fryktelig sliten også. Etter planen er dette siste. Men jeg synes det er så trist å sette kroken på døra for godt...Så er likevel ikke HELT sikekr:-) Er bare 26 år da, så har ja mange år foran meg!

Skrevet

Hei,,

Ja, 12 dager igjen,,, Det er ikke lenge,,,

Skrevet

Hei,,

Det mottsatte på meg, dette svangerskapet har vært det beste,,,

Men, jeg fikk "plustselig" høyt blodtrykk og det har jeg ikke hatt i de to andre svangerskapene..

Hvor mange uker på vei er du??

Skrevet

Hei,,

Jeg har ti uker igjen i dag, og gleder meg enormt til babyen kommer...

Når har du termin??

Skrevet

Plutselig kan nr 4 komme;)

Og ingen svangerskap er jo lik,,,

Skrevet

Jepp, 3. og sistemann( el jente da, for det sies av de med peiling at det blir det). Starter siste trimester idag, hurra, termin 12. sept.

Skrevet

Hei hei

Jeg er 3. gangs jeg også. Ei jente fikk jeg da jeg var 20,før jeg nå fikk en gutt i nov 06 og venter nå en jente i august. Har termin 10 august,men en vet jo ikke om det blir da eller om det blir før,eller etter.

tror vel at det er siste svangerskapet mitt.selv om jeg ikke skal si noe sikkert.

Skrevet

3 mann på vei her og:)

har en gutt på 7 å ei jente på 4.5..venter en gutt 30 august:)å d blir siste..

tiden går fort..men når en har vondt så går d straks litt seinere..

har både bekkenløsninh og låsning i høyre side så d hemmer meg en del ,spesiellt i forhold til de andre to..skulle gjordt så mye mer med de å vært mer med de..men d er ikke like lett dessverre..:(

men vi får ta d igjen:)

Skrevet

Hei,

Da har vi termin på samme dag, vi og har den 30.08.08, men jeg er sikker på at hun medler sin ankomst før,,,

Og vi har en gutt på 10 år og en jente på 6,5 år fra før av...

Skrevet

stilig:)

jeg har inge tro på at noe kommer før tiden her i gården hehe..gikk 10 dager over med nr 1 å fikk en dag før med nr 2..

jeg har den instillingen at jeg kommer til å føde i beg av sept..så får alt som kommer før bli tatt i mot som en stor gledlig overrasskelse:=)

har hørt at guttebabyer ikke har d like travelt som jenebaby å komme ut i denne verden hehe

men om d stemmer eller ei d aner jeg ikke;)

Skrevet

Hei,,

Jeg brukte lenger tid med fødsel nr 2 enn med fødsel nr 1..

Nr 1, tok 21 timer og nr 2 tok 24-25 timer..Og første babyen ble en gutt og andre babyen ble en jente, og nå venter vi en jente til...

Så jeg håper denne fødselen kan gå raskere,,

Det kan hende det blir keisersnitt, jeg har smalt bekken og kan ikke føde et barn over 4 kilo.

Du er 30 uker på vei i dag du og...??

Skrevet

med nr 1 gikk d 4 timer å nr 2 1.5 time..så de sa at neste gang måtte jeg komme rett opp med en gang jeg kjennte noe ,ellers kunne jeg føde i bilen..ehh..

har en halv time å kjøre til sykehuset..

hmm..er du 30 dager i dag? jeg er 30 i morgen jeg..hver torsdag begynner jeg på ny uke tall..men her på ul termin papirene mine står d virkelig 30 august..

hvem har en dag for mye eller en dag for lite av oss hehe

Skrevet

Hei:)

Har termin om 10 dager med gutt nummer tre:) Har en på 4,5 og snart 3 år fra før.

Jeg kunne tenkt meg en eller to til. Men mannen min syntes 3 holder.

Skrevet

I dag er det onsdag 18. juni.

Du går nå i 30. svangerskapsuke og har 73 dager (11 uker) til termin lørdag 30. august 2008.

Din svangerskapsuke: 30

dette står d på min side..jeg er inni min 30 uke..men i morgen starter jeg på min 31 uke..?! trodde jeg da

Skrevet

Hei:)

Har termin 4 september med nr 3. Har 2 jenter på 5 og 4 år fra før, og vet ikke hva vi venter denne gangen. Er mitt siste svangerskap. Vært dårlig hver dag i alle 3, så graviditet er tydeligvis ikke noe for meg:) Trøsten er at jeg pleier å være i knall-form siste ukene før fødsel og i tiden etterpå...

Skrevet

må dytte litt jeg..ble litt nyskjerrig nå..

jente:er d jeg eller du så har en dag for mye eller or lite?hehe

Skrevet

Termin om 11 dager og da venter vi vår gutt nr 3:)

Gleder oss masse!!

Dette er en etterlengtet lillebror.

To gutter fra før som blir 8 og 10 denne sommeren, de er helt fra seg av spenning og forventning!

Skrevet

Venter nr. 3 med termin 28. august. Har gutt og jente fra før, vet ikke kjønnet denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...