Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2008 #26 Skrevet 17. juni 2008 DIB er et forum for seg selv. Jeg opplever mange her som mener at de kan si akkurat hva de vil - bare de ikke får på pukkelen selv. Og det viktigste: Hvis en av "lederne" først begynner med noe negativt.. Så kommer flokken etter. Jeg har vært med på utrolig mange diskusjoner i de tre årene jeg har holdt til her/BIM. Jeg har ofte fått høre at jeg holder meg tll diskusjonene. Når jeg leser innlegg og skal svare, leser jeg som oftest innleggene fra alle sammen først, og går på nytt opp til hovedinnlegget og begynner å svare. Som nå! Men, jeg husker alltid hva andre har svart, og kan ofte trekke en tråd til hva en annen person sa i sitt innlegg. Er det derimot mitt eget innlegg, svarer jeg de jeg vil, rett under deres innlegg. På den måten kan det kanskje også bidra til at det sklir ut litt også, fordi man trekker tråder og andre diskuterer noe annet igjen. Det kanskje ha noe med åssen man er i dagliglivet også. Jeg er sånn person i dagliglivet at jeg kan hoppe fra tema til tema. Men, jeg gjør det sjelden når jeg skriver, fordi da skriver jeg rett under det den personen skrev. Som du ser nå, jeg har hoppet litt frem og tilbake i synsingen her, men jeg føler at jeg for det meste holder linjen i hva som står i HI. Tror nok ikke du er noen freak her nei! ) Er jo bare hvordan du føler det! =)
KajsaLuna Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 17. juni 2008 Vålerenga12_&_Daniel - kjempemessig. Flott innlegg! Har lagt merke til deg før )) gode minner! Og det beste med denne tråden - man har holdt seg til tema!! Hurra!!
najs Skrevet 19. juni 2008 #31 Skrevet 19. juni 2008 Er så enig med deg....men plutselig oppdager jeg at jeg blir skikkelig provosert, idiotisk nok, så jeg raser tilbake. Det jeg har mest problemer er at noen liker å tråkke ned på andre, da sitter jeg og håper på at alle er som meg selv - at det ikke rører meg i ryggen hva folk skriver personlig til meg. Noen dager tenker jeg at dette gidder jeg ikke mere for at 2 dager etterpå logge meg inn å late som min mening er meget viktig, haha. Fortsett her du, vi trenger noen voksne fornuftige damer til å balansere skravle;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. juni 2008 #32 Skrevet 19. juni 2008 takk takk... det var hyggelig, nå ble jeg glad! Jeg bruker aldri chat'n... jeg snakker her inne som om jeg skulle vært på kafe med vennene mine, og da er jeg nok litt vinglete i temavalg vet jeg :-) fort gjort å komme på noe annet liksom... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå