Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #26 Skrevet 18. juni 2008 synes det er rart Hipp ikke pudrer grøtene sine med mer jern, koster dem sikkert veldig lite penger og de vil få fler kunder. Jeg kjøper ikke nestle, men min sambo gjør og jeg leste på grøtpakken at grøten inneholder palmeolje noe jeg har hørt ikke er særlig bra for kroppen fordi dette er mettet fett. Dere som har grøt fra hipp og småfolk- inneholder disse også palmeolje?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #27 Skrevet 18. juni 2008 Hei anonym 1.47. Det er jo bare å se på pakkene i butikken,ta en pakke med nestle grøt og se hvor mye jern det er i pakken og se på HIPP sin pakke,så har du svaret,det er ikke mer komplisert enn det,så slippe en også å ta stilling til ting som blir sagt her inne,for det kan ofte bli masse rot av.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #28 Skrevet 18. juni 2008 NupiSnowJog; Da regner jeg med at du boikotter alle Nestles produkter og ikke bare barnematen?
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #29 Skrevet 18. juni 2008 Ja, det gjør jeg. Har en oversikt, men Nestle er jo kjøpt inn i så mye at det er vanskelig å få det 100% riktig. Har fått meg et og annet sjokk, men for meg gjør det ingenting å boikotte dem.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #30 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er NN 01.47: Har ikke enda fått svar, men ville bare få si at: Ja, jeg kan jo bare sjekke pakkene. Men der står det en verdi jeg ikke kan forholde meg til, om jerninnholdet er det halve så vet ikke jeg automatisk om det er det samme som for lite! Uansett er jeg interessert i høre hva de har å si om saken.
Cat.68 Skrevet 18. juni 2008 #31 Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor har noen her problemer med at andre igjen velger å boikotte Nestle sine produkter? kan høres ut på enkelte her som at det er ille ¨å bevisst gå inn for å boikotte fortak man vet har en hel del svinn på skogen. Man velger sine kamper. Noen boikotter ditten andre datten. hva er egentlig problemet.? Så til Hi. Jeg boikotter i den grad drt er mulig nestle sin produkter (da mener jeg alle jeg vet er Nestle). Desverre var jenta mi veldig syk de 3 første mdn av sitt liv og vi var i en periode nødt å bruke Nestle sin hypoallergenic mme, fordi det var kun den som hadde den nødvendig samennsetningen hun trengte. Ellers valgte vi småfolk eller hipp sine produkter, eller laget maten selv helt enkelt..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #32 Skrevet 18. juni 2008 Her boikotter vi ikke nestle,da bare det beste er bra nok for barnet mitt. Det vil si vi bruker nestle sin grøt og babysaft og lager det meste av middagen selv,når babyen begynte med det.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 18. juni 2008 #33 Skrevet 18. juni 2008 hmm, mange argumeneter her..denne gangen -som sist-kommer jeg til å bruke collett sin mme, og lage grøt og middag selv fra bunnen av. er ikke så mye jobb, og da vet jeg iallfall akkurat hva som er i maten. av samme grunn prøver vi å ikke bruke så mye ferdig, frossen mat til ungene nå. dessuten smaker maten bedre når den lages fra bunnen av.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #34 Skrevet 18. juni 2008 Luft og kjærlighet. Alt er bedre en Nestle.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #35 Skrevet 18. juni 2008 mest modent og seriøse svaret jeg har lest hittil,det får en virkelig lyst til å boikotte nestle. Tenk at en ikke klarer å svare bedre for seg.Ja,ja da har man ikke mye å tilføye i en debatt. Kan ikke ha stor greie på den en hiver seg inn i.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #36 Skrevet 18. juni 2008 Babygrøt boikott eller nestle boikott. Hvorfor boikotte andre produkter når det er mme vi vil til livs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå