Boken Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 18. juni 2008 Bare så det er sagt så har jeg kommuniksjon med bidragsytere utenom dette forumet. Hvis du ser etter så ser du kanskje at det er kontaktet som oppnås her. Hva jeg snakke med dem om i etterkant og hvilke informasjon jeg gir dem tror jeg egentlig vil være deg revnende likegyldig, siden du tydeligvis har mye imot prosjektet. Hvis du ikke har tenkt å hjelpe meg, så kan du kanskje slutte å være over the top kritisk. Det hadde jeg satt umåtelig stor pris på.
Boken Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 18. juni 2008 Som jeg har skrevet til en annen over her, så er dette bare et sted det knyttes kontakt på. Fremgangsmåten som til nå har blitt brukt er at bidragsyterene har mailet meg i etterkant. Flere har opprettet en ny, ikkeidentifiserbar mailkonto for ikke å bruke sitt virkelige navn. Og det er helt i orden for meg. Jeg er ikke ute etter navn og nummer. Trenger ikke noe ansikt for å høre historiene deres. Hvilke utdanning eller yrke jeg har synes jeg ikke er så relevant i forhold til dette prosjektet. Poenget er at jeg selv er mor og stemor og det anser jeg som det viktigste. Og jeg kan ikke se at opphavsrett på internett skulle ha noe å si her. Jeg stjeler ikke historier fra nettet. Som sagt er det bare kontakten som gjøres her, og all annen kommunikasjon foregår via personlige mail osv. Kan ikke huske å ha sett at det var ulovlig.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #28 Skrevet 18. juni 2008 Er faktisk mulig å ikke svare på innlegg som man ikke synst noe om... Dette dreide seg vel om de som faktisk var interessert i å delta
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2008 #29 Skrevet 18. juni 2008 Som jeg skrev over her, temaet er interessant. Men jeg deler ikke info med noen som ikke deler info med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå