Mamma til nr2<3 Skrevet 17. juni 2008 #26 Skrevet 17. juni 2008 hahaha elsker den innstillingen:) takk
Glad-mamma:) Skrevet 17. juni 2008 #27 Skrevet 17. juni 2008 Her i gården blir det ikke noe gave på pappan! Den største gaven han kan få er jo babyen. I tillegg er han på lik linje med andre menn utrolig heldig fordi han har en kvinne som gjennomgår et svangerskap tross mange plager... Nei, en fødselsgave er forbeholdt oss kvinner synes no jeg!
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #28 Skrevet 17. juni 2008 Min kjærste har vært helt fantastisk igjennom svangerskapet <3 Han skal få et "most loved dad"-krus fra cafepress.com, en "pappa kan alt"-bok og en bok som heter "naturperler i oslo og akershus" fordi han er en friluftsmann som gleder seg sånn til å ha med seg sønnen sin på tur i tillegg skal han få et kort hvor jeg skal skrive hvor flink og snill han har vært mens jeg har vært gravid og en smule sutrete
mmagdalena Skrevet 17. juni 2008 #29 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har tenkt å ta et bilde av den nyfødte og bestille det som motiv på bankkortet hans. Du kan jo sjekke om banken din tilbyr dette? Ellers er det mye stilig på verdensbestepappa.no, f.eks "my boys can swim" T-skjorte =) Ang debatten om gave eller ikke...det er ikke det materielle som betyr noe, men det er tanken bak. Et lite symbol som takk for det man betyr for hverandre. Når man skaffer seg barn sammen synes jeg at man skal unne partneren sin alt godt, enten det er ved å uttrykke det med ord, eller med en liten gave. Synes det er trist om graviditeten blir en konkurranse om hvem som bidrar mest og ofrer mest..det er som med alt annet i forholdet, en gang er det den ene som yter mest, neste gang er det den andre.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 17. juni 2008 #30 Skrevet 17. juni 2008 Jeg skal gi min kjære en t-skjorte etter fødselen med påskriften "I survived the delivery room - and it's a girl". Bare for moro egentlig, den største gaven er jo babyen som kommer
*lillebolla* Skrevet 17. juni 2008 #31 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har kjøpt pappagave til mannen min i dag! Syns absolutt han fortjener det! Han har vært kjempesnill, pluss at jeg har hatt et utrolig enkelt svangerskap, så har ikke hatt det noe ille jeg heller, og jeg forventer en liten gave... Og så syns jeg det er utrolig gøy å kjøpe gave til han. Jeg har kjøpt mansjettknapper til han fra Kaia Gjedebo Design hvor det står Cool på den ene, og Daddy på den andre. Man kan sjekke ut hennes design her: http://kgd.no/. Syns de er utrolig kuule! Man kan også bestille spesial-lagde mansjettknapper, slik at man kan få med bilde av babyen eller f.eks. UL-bildene, men hadde ikke tid til det... Han kan evt bytte til det dersom han har lyst til det, skal fortelle han om den muligheten! Han bruker mansjettknapper stort sett hver dag på jobben, og er de eneste smykkene han bruker, så veldig fornøyd! Har fra tidligere også kjøpt boken som flere over her har nevnt: Pappa kan alt - syns den virker utrolig kuul! :-) Når det gjelder diskusjonen om man skal kjøpe pappagave eller ikke, så må jo hver og en få gjøre akkurat som de vil... Men jeg må si jeg syns det er en litt kjip innstilling med at "Jeg har gjort hele jobben" og "Det er jeg som fortjener gave"... Men kanskje jeg mener det fordi jeg har en kjempesnill mann og har hatt et veldig enkelt svangerskap...
mamman til juliprinsesse Skrevet 18. juni 2008 #32 Skrevet 18. juni 2008 Så i en lik tråd et sted her inne at det var noen som tipset op en pappa ring? noen her som vet hva det er og evnt hvor man får tak i det? ellers har jeg tenkt å kjøpe et lenke armbånd til han, så skal jeg gravere inn dato og navn på tuppa.
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 18. juni 2008 #33 Skrevet 18. juni 2008 HøygravidTnT: hva kostet de mansjettknappene fra Kaia Gjedebo Design?
solstråle-juli Skrevet 18. juni 2008 #34 Skrevet 18. juni 2008 Der var en der foreslog denne bok tidligerer i en lignende diskusjon. Så jeg har set på den. Synes det er midt i blinken. Så den får pappa her i huset. Kan virkelig anbefales
Mary Skrevet 19. juni 2008 #35 Skrevet 19. juni 2008 Zoulfire *Høygravid* : Hvor bestilte du den t-skjorta? Er det sånn som du har laget selv, eller er det en nettside/butikk? Det hadde vært midt i blinken til min samboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå