Gå til innhold

Er det bare jeg som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest rødhårede unger er kjempesøte :D

For litt siden var jeg innpå nettby, da var der ei jente som var gravid, da hadde hun prestert og skrevet på siden sin at får hun en rødhåret unger går den i retur til magen igjen eller i dass ! Hun mente det vell ikke seriøst, men uansett...Det blir for dumt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er desverre enig i det HI sier... Men selfølgelig, får jeg en med rødt hår selv, og det er det ganske stor sjanse for at jeg får, kommer jeg sikkert til å syntes den er verdens søteste uansett:)

Skrevet

Jeg syns rødt hår er kjempefint jeg. Litt unikt. Er selv blond og har fregner og har hatet dem hver dag i barndommen pga mennesker som deg HI. Mennesker som deg har gjort deler av barndommen min til ett helvete. Jeg fikk så dårlig selvtillitt fordi mennesker som deg mente fregner var umåtelig stygt og måtte si det høyt.

I dag elsker jeg fregnene mine. Jeg har hevet meg høyt over mennesker som jeg i dag skjønner at lider av dårlig samvittighet siden de må rakke ned på andre. Selvfølgelig hjelper det også at jeg har tjent store penger på nettopp på mitt særegne utseende.

Jeg ser nå at min to år gamle datter har fått 4 fregner, og da blir det sannsynligvis flere. Jeg er på ingen måte skuffet, syns hun er nydelig, og det er det flere som syns. Men dessverre så er det sånn i Norge at ingen kan utmerke seg på noen som helst måte uten å bli snakket om, så jeg skjønner at jeg må lære min datter og være sterk og heve seg over alle de rasshølene der ute med dårlig selvtillitt som må rakke ned på andre uansett årssak.

Skrevet

Jeg fikk et barn jeg trodde kom til å få gulrotfarge, men vet du det var ikke krise, og ungen er og var like vakker som andre vakre barn;)

Nå skal det sies at ungen i dag har en farge på håret andre går til frisøren for å få, og hun får drøssevis av kompliment for fargen;)

Skrevet

Du om det!! Mine barn er blonde men rødt hår kan være helt nydelig. Har sett mange barn og tenkt at de ser helt vidundrlige ut med det gyldene håret!!! Ikke alle kler det, akkurat som blonde og brune farger. Selv er jeg egentlig blondine, hvilket jeg overhodet ikke kler og farger håret helt mørkt.

Og fregner har jeg ønsket meg siden jeg var liten!!!

Sitt du der med ditt kommunefargede hår og gråblå øyner, så er du like spennende som alle andre idioter.

Skrevet

Fy faan.. Nå begynnte jeg faktisk å gråte. Min lillegutt har rødthår og er verdens fineste gutt!!!

Får vondt i hjerte av å tenke på at min NYDELIGE gutt kanskje må møte folk som deg, som sårer bare for å såre..!

Skrevet

Ha, ha jeg må le. FOR..

1) Alle må da kunne ha sin mening!

2) Om man ikke er enig i andres mening, så er det helt naturlig. Ikke gå helt bananas:-)

Og min mening er:

Rødt hår er MYE penere enn kommunefarget hår. Ser på det som et særtrekk som vi bør misunne. Men er oxo enig i at alle ikke kler det like godt som barn. Kommer litt an på hårkvalitet(krøller, tykt, pistrete, og på hud/øyefarge)

...og inni er vi alle like...

love u all!

Skrevet

Jeg synest rødt hår er flott:)

Skrevet

Jeg har en nevø med rødblondt hår og samboeren min sier at våre barn ikke får lov til å leke med rødhårede barn.. synd det.. he he

Skrevet

Jeg misunner mange som har rødt hår jeg. Jeg synes mange som har rødt hår har veldig fine farger. De sier at en mørk og en lys person kan få barn med rødt hår og siden vi er den kombinasjonen,håpet jeg at ungen vår skulle få rødt hår,men det ser ut til at jeg har fått en blond fin unge jeg. Det er bare så nyyyyyydelig med rødt hår,mange ganger,de faregene som mange rødhårhete har,er bare å missune dem.

Skrevet

Sorry, må dessverre si meg enig med HI. Rødt hår er ikke pent, og unger med rødt hår, ser ut som små jævelunger...

Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt! Og å gi uttrykk for det vitner om at du er stokk dum!!

Forresten går det ikke an å si noe så kategorisk om farger. Noen farger appellerer kanskje mer til deg, men det finnes jo ørten nyanser innenfor samme farge. Syns du blondt hår er fint, da? Min blonde hårfarge er slett ikke fin, men vet om massevis av andre fine blonde farger.

Fregner syns JEG er fint, faktisk vakkert. Og rødt hår og brune øyne er noe av det mest spesielle og vakre jeg vet om.

Du burde virkelig åpne øynene for ulike typer skjønnhet! Du virker snever og rett og slett mindre begavet når du uttrykker deg slik du gjør!

Skrevet

Jeg har farget håret mitt rødt maaaaange ganger i løpet av livet. synes det er veldig fint. har til vanlig mørke brunt/sort.

Skrevet

Burde ikke skrive et innlegg når du ikke har kunnskap nok. ALLE med rødt hår har ikke fregner. Jenta mi har gullrødt hår, og ingen fregner. Og brune øyne. Hun er nydelig.

Blir redd på hennes vegne når hun skal vokse opp og omgås mennesker som er så dømmende.

Skrevet

Tåpelig innlegg! Gutten min har rødt hår, og han er bare verdens nyyydligeste!!! Vilt fremmede stopper opp og kommenterer hvor utrolig nydelig han er, og at han har nydelig farge på håret!!:)) Han er en fantastisk fin gutt og kunne bare ikke hatt noe annet enn det røde håret og de nydelige krøllene sine! Han er tilå spise opp!!:)

Synest barn med rødt hår er nydelige, så utrolig søte!:))

Verken jeg eller faren har rødt hår, men jeg er mørk og han lys..så da kan det jo bli rødt!:)

Jeg er utrolig stolt over håret og hårfargen til gutten vår!:)

Skrevet

FY FAEN!!!!

Pleie ikke ta meg nær av ting som blir skrevet her, men nå blir jeg forbanna...

Har selv rødt hår og fått to unger med rødt hår.

Tror du Hi at vi har bestemt hårfargen selv?? Du og alle andre som mener det er alvorlig syke, ungene deres fortjener ikke dere som foreldre.

Håper dere råtner i H E L V E T E ! ! ! ! ! ! ! !

Å ja, er A N O N Y M ! ! ! ! !

Skrevet

H å p e r

d u

h a r

v e r d e n s

s t y g g e s t e

b a r n

s e l v

At det går an å si noe sånt om andres barn, burde skamme deg!

Ingen velger hårfargen selv. Farge hår på barn er jo nesten det samme som barnemisshandling

Skrevet

Jeg klarer ikke å bli provosert av sånt jeg. Jeg er forresten selv født med rødt hår og er helt NYDELIG!!!

Skrevet

DET ER NOK IKKE BARE DU SOM MENER DETTE NEI...MEN DU ER NOK EN AV FÅ SOM GIDD Å LEGGE UT ET SLIKT INNLEGG FOR SÅ OG SI AT DU IKKE MENER Å STØTE NOEN!!!!!

OG SELV OM DU HAR DENNE MENINGEN SÅ ER DET VELDIG MANGE ANDRE SOM MENER MOTSATT SOM DEG.

OG JA JEG HAR RØDLIG HÅR. DETTE HAR JEG IKKE ETTER MINE FORELDRE SOM BEGGE HAR BLONDT/BRUNT HÅR MEN MIN OLDEMOR HADDE RØDT HÅR.

JEG HÅPER DU FÅR ET BARN MED RØDT HÅR OG MASSE FREGNER...SÅ SKULLE JEG LIKT Å SE REAKSJONEN DIN PÅ DETTE BARNET DITT. DU HADDE NOK IKKE SYNS AT DET VAR GRISESTYGT DA...

ELLERS SÅ HÅPER JEG DU HAR DET FINT MED DEG SELV. DU MÅ JO HA YTTERST FÅ TING Å GJØRE PÅ NÅR DU SKRIVER ET SLIKT INNLEGG..

STAKKARS DIN RØDHÅRETE UNGE SOM VIL BLI SETT PÅ SOM FEILVARE AV SIN EGEN MOR

Skrevet

Da har du et problem HI, barn med rødt hår er slett ingen "feilvare" og like vakre som andre barn. Selv synes jeg det er sjarmerende med rødt hår og fregner. Har barn som er lyshåra selv, de kunne like gjerne blitt rødhåra siden vi har de genene på begge sider.

Skrevet

Skulle likt å visst alderen på denne HI, for det er kun drittunger som klarer å lire av seg slike kommentarer!!!!

Håper for ditt barns skyld at den ikke får rødt hår, for da blir den vel behandlet som en B-vare...stakkars.

Egentlig hadde det vært til pass for deg, men med tanken på den stakkars lille du ikke vil godta som perfekt, så la oss håpe at det ikke skjer.

Unnskyld meg, men jeg trodde sånn hårfarve og øyenfarge dømming forsvant med Hitler jeg!!!!!!!

Alt har sin sjarm sier nå jeg!

Skrevet

Du har lov til å synes hva du vil, men hold det for deg selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...