Gå til innhold

Er det bare jeg som

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er grisestygt med barn med rødt hår...? Jeg ser liksom på det som "feilvare", jeg.. Sorry altså, mener ikke å støte noen, synes bare det er så utrolig stygt.

Det er noen ytterst få jenter med langt litt mørkt rødt hår som kan se ok ut, men resten ser dessverre ikke ut.

Sorry mac..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du syntes at de som har rødt hår skal la være å få barn, i tilfelle avkommet arver hårfargen og dermed blir stygge (i dine øyne)?

Skrevet

Hvis du ikke hadde ment å støte noen, hadde du aldri skrevet det innlegget der.

Skrevet

Høres ut som om du har gode verdier og lære videre til ungene dine...

ehm....

Skrevet

Skal de farge håret til ungen, for ikke å støte deg? Eller bør det bli mulig å sjekke hårfargen før ungen er født, så de kan ta abort?

Rødt hår er tøft, slike som deg er tragisk!

Skrevet

but = som??

Du glemte en t der ja gitt... DET er noe å lære ungene videre det!

Rødt hår er dominant, akkurat som brune øyne. Og ALLE rødhårede har fregner i tillegg..... det er bare for stygt.

Skrevet

Det er to t'er i rass på engelsk;-)

Skrevet

Går det an å farge håret permanent?

Dere som har unger med rødt hår og fregner, innrøm at dere ble skuffet da dere så ungen første gang.

Skrevet

Hvis du først skal rette på noen så kanskje greit å få det riktig?

But=men

Skrevet

yppert!! gå å legg deg!!

Skrevet

For det første - mine to nieser med rødt hår er nydelige. Dessuten lærer de bedre verdier enn dine stakkar som har en mor som ikke ser lenger enn hårfarge.....

For det andre - ingen av dem, og heller ikke pappaen har fregner, så at ALLE med rødt hår har fregner er tull!

Skrevet

Vil bare si det at når det gjelder rådt hår så er dette noe ALLE barn kan få. Det har ikke noe (litt selvfølgelig) med hårfarge og genene til mor og far å gjøre. Eller slekten. Har selv INGEN i slekta hverken på min mormor eller morfar sin side som har rødt hår, men onkelen min har alikevel så rødt hår som en brannbil. (han som har sjekket ut dette da han lurte på hvorfor bare han hadde dette)

Alle må jo selfølgelig også få ha sine egne meninger. Noen liker ikke platinablonde barn, noen liker ikke mulatter og det er de som absolutt ikke takler barn med hareskår. (smaken er som baken) det spiller for så vidt ingen rolle hva andre syntes. Alle veit jo at det er sitt eget barn som er verdens nydeligste uansett..

Men for å svare på spørsmålet ditt, så syntes jeg ikke det er stygt med barn med rødt hår eller noe slikt. For at et barn skulle vært stykt så tror jeg det måtte vært en krysning av menneske og en annen skapning..

Skrevet

hehe, dn va go :-) Anonym ska irettesette dæ, åsså tar h*n fanimæ feil :-P

Men over te temae.... d hær va nu åsså nåkka å si HI!!! :-/

Dømme du små barn på dn dær måtn?? Du e nåkk ikke perfekt du heller, kanskje d finns nån dær ute som tænke koffer i fan du ser ut som du gjør, om d e blondt hår, masse sminke, overvekt, sjuskat klær eller nåt anna du har på dæ/ser ut som....

Man e nu engang født me et grunnlag som ska følge dæ restn av live, øyenfarge, hudfarge, hårfarge (ja man kan farge d selvfølgeli) tjukk/tynn beinbygning, anlegg for sprettrumpe, store puppa osv!!

Man ska respektere andre som dm e!! for d e faktisk d indre som tælle.... Har du nån gang møtt en skikkeli pen person, som bare har en pyton personlighet? da blir h*n stygg sant?? mens en person som kanskje ikke e så vakker på utsida, men har en varm å go personlighet blir den nydeligste du har sedd?? Det har nu virkeli ingenting me hårfarge å gjøre ihvertfall :-)

Har du opplevd nåt traumatisk kanskje i barndommen? misbruk, vold, mobbing, osv av en person me rødt hår? e ofte en grunn te at vi tænke som vi gjør.

Håpe du snart får d bedre me dæ sjøl :-)

Skrevet

Regner med at dette er et av MANGE tulleinnlegg, hvis det ikke er det er HI så blåst i hodet at han/hun fortjener en medalje for at han/hun i det hele tatt hadde nok hjerneceller til å klare å skrive dette innlegget, ikke minst klarte å slå på pc'n!

Hilsen verdens stolteste mamma til ei nydelig rødhåra jente! :-)

Skrevet

Håper ikke du er seriøs, HI.

Tanta mi satt på føden og hørte ei som var i gang med fødsel uttale- "hva som helst, bare ikke ungen hadde rødt hår. Det var det verste som kunne skje"!!!

Så sitter det folk her som har mistet barn, som ikke kan få barn o.l. Som meg selv, som har mistet ei lita jente i uke 38 av svangerskapet, og har slitt for å bli gravid igjen. Nå har jeg to unger som har lyst blondt hår med endel rødskjær, verdens nydeligste spør du meg.

Det finnes mye verre ting enn å få en unge med rødt hår!!

Skrevet

Uff.... håper du får en unge med hjertefeil eller kreft... så tenker jeg du endrer synspunkt.

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Uansett - man unner ingen barn hjertefeil eller kreft!!!

Skrevet

Jeg har en nydelig sønn med store, blå øyne og rødt hår. Flere ganger i uken kommenterer vilt fremmede hvor vakker sønnen min er. Hadde det skjedd en gang eller to hadde jeg nok ikke tenkt over det, men når det skjer såpass ofte skjønner jeg at det faktisk ikke er bare meg som synes han er eksjepsonelt pen :-) Dette sier jeg ikke for å skryte, men for at du skal skjønne at du tar fryktelig feil i dine tåpelige fordommer.

Skrevet

greit at HI er dum, men tenk deg litt om før du sier at du håper uskyldige barn får kreft og hjertefeil da, man velger ikke foreldra sine!

Dette var bare kvalmt!

Skrevet

Dette er åpenbart en dårlig spøk, ingen med hodet plassert over skuldrene kan vel tro at en mor eller far blir SKUFFET over babyen sin pga utseende

Skrevet

Ønsker selvfølgelig ikke kreft og hjertefeil på noen barn, voksne eller dyr, ble bare så provosert av HI.. Tydelig at personen ønsker å provosere oss, noe h*n også klarer.

Skrevet

uansett om du ikke ønsker kreft og hjertefeil på noen, og blir så provosert over HI, mener jeg det er kvalmt og i det hele tatt klare å skrive det!

Skrevet

Altså om du undersøker litt HI, så er rødhårede mennesker betraktet som de aller FINESTE i de fleste deler av verden, mote og modell industrien ELSKER rødhårede kvinner, og de er svært etterlengtet der! Men uansett dette MÅ jo bare være et tulleinnlegg, for ingen normale voksne mennesker kan vel på noen som helst måte si at et annet lite barn er stygt på grunn av dets hårfarge vell??

Skrevet

Ikke bry dere om denne dusten , HI altså.

Den personen vil bare krangle og ha mest mulig krangel, så la være å svare.

når man velger å være anonym, så er det bare tulleinnlegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...