Den heldige eier av ett barn Skrevet 18. juni 2008 #26 Skrevet 18. juni 2008 Tror du han snille svigermorsdrøm vil flytte opp til nordland og bli nordlenning sammen med meg og tulla? Eller må vi reise helt ned til den store hovedstaden? Synes det er så stort og skummelt der nede:)
3 blå Skrevet 18. juni 2008 #27 Skrevet 18. juni 2008 Hehehehe, jeg ler meg ihel av dere jenter Samtidig tenker jeg; er det rart vi fremdeles er single? (les: dere) Jeg har nemlig lagt fra meg den kresne-meg, sære-meg og funnet en mann som har det meste, mangler litt, men allikevel er han perfekt for meg...
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #28 Skrevet 18. juni 2008 Njaaa problemet mitt, er at det er kun den typen mannfolk som faller for meg pga stilen min, "vanlige" menn tisser i buksa når de ser meg, roper satanist og løper avgråde med vill frykt i blikket^^
Mamsen86 Skrevet 18. juni 2008 #29 Skrevet 18. juni 2008 ~våken~drøm~ erru frekk eller? ;-) Mangler skal han få ha. I massevis :-) Han kan få fise og rape som det passer han, og slenge skitne sokker rundt om kring.. Han kan til og med få lov til å glemme å ta ut søpla! Og spille PC-spill til klokka tre på natta, hvis han føler for det.. Kanke være heeeeeeelt perfekt da ;-) Men han må ha tatoveringer. Og fin rygg. Trent, fin rygg med tatoveringer! :-) Først da kan vi snakke sammen, haha!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. juni 2008 #30 Skrevet 19. juni 2008 Hmmm...det er ikke så mye etterspørsel på ham, egentlig. Er mer han som etterspør! Nå blir jo portoen ekstremt høy hvis jeg skal sende ham til deg...men siden du jo bor i Oslo så er det bare å plukke ham ut på lørdag. Vet nøyaktig hvor han kommer til å være, og jeg kan ikke tenke meg at han unngår å snakke med deg! Tror forresten han ikke har tatovering på ryggen, men jeg vet at han har planer om å få en tatovering til så snart badesesongen er over!:-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. juni 2008 #31 Skrevet 19. juni 2008 Den heldige eier av ett barn: Tror faktisk dere må komme ned dit pga jobben hans...men det er jo bare koselig her i Oslo! Og med svigemorsdrøm ved din side så har du noen som passer på deg og tulla hele tida!:-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. juni 2008 #32 Skrevet 19. juni 2008 Ikke noe hastverk...greit om han gror litt lenger hår før jeg får ham! Og tvangskle ham gjerne i noen 70-tallsklær også...jeg kan hypnotisere så da fikser jeg resten av tingene som ikke passer (noe som strengt tatt er alt jeg nevnte..?)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #33 Skrevet 19. juni 2008 Var ei venninne som spurte meg om noe ang rettigheter for alenemødre(noe jeg ikke kan en dritt om,er lykkelig gift),og jeg rota meg inn hit. Og hit tror jeg jammen jeg kommer til å hoppe innom oftere, for en festlig gjeng dere er:o) Takk for en god latter,og mange morsomme bilder i hodet mitt:-D Lykke til med mannfokl jakta;o)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #34 Skrevet 19. juni 2008 Hopp innom så mye du vil, her er alle velkommen;) Takker og bukker, brødre og kjekke single kompiser sendes hit så vet du det hehe^^
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. juni 2008 #35 Skrevet 21. juni 2008 JEG VET IKKE HVORDAN DERE GREIDE DET, MEN TAKK FOR AT DERE SENDTE MEG DRØMMEMANNEN!!!!! Ikke bare er han kjempesøt, snill og har langt hår, han er latvisk!!!!!! Og han synger og spiller gitar...gud, han er helt perfekt! http://www.dinbaby.com/forum/thread/138065696
Mamsen86 Skrevet 21. juni 2008 #36 Skrevet 21. juni 2008 Det var meg! Bare hyggelig Riga :-) Jeg har litt sånn special conection med Amor serru.. :-) Btw, koooos deg ;-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #37 Skrevet 21. juni 2008 Jeg hjalp til, med gode tanker og vibber, i promise Så herlig snuppa, du fortjener å finne en herlig hunk ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå