Gå til innhold

Nei nå gir jeg opp!!!!

2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en ny mann etter ett halvår med kjærlighetssorg..Tenkte at denne gangen er det vel min tur, er skikkelig betatt, han bor ganske langt unna men vi har pratet lenge på msn og møttes en gang, han skal besøke meg snart var planen.

Men..ER DET IKKE TYPISK MIN FLAKS...Det viser seg søren meg at han har SAMBOER:O:O

Nå gir jeg opp mannfolk altså, finnes tydeligvis ingen for meg der ute, bare drittsekker og menn som vil bruke meg som elskerinne..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

auda...

hvordan fant du det ut?

Skrevet

På profilen hans på nett, han trodde jeg var klar over det liksom, men jeg hadde ikke lagt merke til noe samboer status før jeg titta innom profilen hans i dag:(

Skrevet

OOffffff...stakar:/ føle skikkelig me deg!!

D e kjiipt...får lyst å bare je opp heile mannerasen..!!

Gå inn for å ver singel ei ston, tenk kun på deg og Lucas, nyt sommeren og så ska du se at d plutselig dokke opp en snille mann:o)

Skrevet

Vet jeg bare burde glemme mannfolk ja, men har vært singel i flere år nå så litt nærhet hadde vært fint. Men det finnes tydeligvis ikke noen anstendige menn der ute lengre, da er de gift eller homo isåfall..

Skrevet

huff!

jeg tror at om jeg finner meg en mann noen gang, så får det bli "pul på hvem du vil, bare ikke fortell meg om det og bruk kondom"

klarer ikke tro at det ikke skjer uansett. og jeg har mye mindre problemer med at det skjer om vi ikke har noe avtalle på at det ikke skal skje

Skrevet

Ja det virker som om alle er utro nå til dags, alle jeg kjenner av menn i allefall kompiser/exer og nye bekjentskaper, alle har seriøst vært utro eller er regelmessig utro fortsatt.. helt sykt:S

Husker jeg var sammen med en for noen år tilbake som hadde rykte på seg for å være utro, men jeg likte han så godt at jeg ville være sammen med han likevel, da sa jeg at skulle du være utro så ikke fortell meg det og for min del bruk kondom så jeg slipper å få sykdommer!! hehe

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jøss...jeg kjenner ingen som har vært utro...kjenner bare snille gutter, jeg!:P Men ja...de er homo, alle er homo, og er de ikke homo så er de ikke interessert i noe annet enn vennskap. Så jeg har drøssevis av snille guttevenner!

Men selv om jeg ikke har møtt på noen som viser seg å ha samboer så gir jeg opp likevel...det er jo alltid noe galt, spesielt legninga!

Skrevet

Unnskyld at jeg ler, hehehehe, men.. I FEEL YA!!! Altfor godt, dessverre. Hvor er alle de bra gutta? Hvor gjemmer dem seg? Fader, er drittlei hele greia nå.. :-(

Jeg var/er såååå betatt, tenker på han døgnet rundt, får ikke sove om han ikke er her og bla, bla, bla.. Men så catcha jeg han på byen med en annen jente på lørdag, og siden har jeg ikke hørt en dritt. Ikke at jeg vil høre noe heller.. Eller.. Jo.. Jeg vil iallefall høre et unnskyld, sånn at jeg kan slenge no' dritt tilbake om hva slags kloakkrotte han er.. Men nada, ingenting.. Jeg kommer til å ende opp som en sånn bitter gammel kjærring!!!!!!!! :-(

Skrevet

Uff kanskje å bli lesbisk er tingen, eller grinete gammel kjerring med 40 katter hehe:P

Skrevet

Hahaha jaaa, hyggelig om man bare kune *vips* så var man lesbisk, liksom.. Jeg er ganske sikker på at samtlige jenter har vært bortpå en sånn duste-fyr, så vi veeeet veldig godt hvordan vi skal behandle andre jenter ;-) Men.. Det er jo ikke bare-bare å bli lesbisk heller da.. Så grinete, gammel kjærring med 40 katter er vel egentlig et litt mer sanssynelig alternativ ;-) Sukk..

Skrevet

Jeg er i den heldige stilling at jeg kan forelske meg i en jente, det har jeg gjort flere ganger.. det dumme er at jeg kun forelsker meg, føler ingen seksuell tiltrekning.. så den er litt vanskelig hehe sånn sett..

Sukk, kanskje man kan investere i en mannlig hore på gammeldagene da så kan kattene bidra med å varme sengen og gi kos, mens den kjøpte mannen kan bidra med å stille diverse andre behov hehe:D

Skrevet

De finnes! Belive me, de finnes... :) Men han ene her i Norge er min da! ;) Men han har faktisk en bror :);)

Skrevet

Haha jeg skulle akkurat til å spørre om han hadde en bror:P

Men nå er jeg litt kresen på mannfolk jeg da, de skal helst ikke være for tynne, mørkhåret,rocka, med tatto og piercinger.. hehe litt sånn som meg bare en mann:P

Skrevet

Ja, akkurat det der er jeg veldig kresen på også.. Tatoveringer er liksom et must! Tror neppe jeg kunne falt for "svigermors drøm" i babyblå skjorte og med lyst, rufsete hår.. Like' em looking a little bit bad ;-) Dessverre.. Jeg er jo singel, så forstår jo at jeg finner feil gutter! Tragi-komisk!!!

Skrevet

Haha akkurat som meg, vil ha litt røffe badguys ;)

Skrevet

Om du finner en pen "svigermors-drøm" gutt, så kan du godt bare sende han nordover:) For sånne liker jeg

Skrevet

Haha ok, og om du finner en med tatoveringer ogsånn så sender du han til Oslo? :-) Har vi en avtale da? ;-)

Skrevet

Det skal jeg gjøre vettu:)

Skrevet

Eyy jeg vil å ha en stk tattovert takk^^ (går dette på bestilling eller blir portoen for dyr?) hehe:P

Skrevet

Vet dere...jeg kjenner faktisk 3 heterofile (evt bi) gutter som passer til bestillingene deres! Svigermors drøm er fantastisk med barn og skal jobbe innenfor kreftforskning...han leveres uten tatoveringer. Så har jeg altså 2 som er tatoverte, han ene er mellomblond så han kan gå til mami, og da får 2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn han som har mørkt hår, og han leveres sammen med en sjalu kompis!:P Så vidt jeg vet så har ingen av dem vært utro, de to førstnevnte er flinke med barn, han siste aner jeg ikke, men på en annen side ser han jævlig fin ut!

Men da antar jeg at dere har noen til meg...liker nerder med sosiale antenner og det hadde vært digg om han går med slengbukser og har langt hår og er litt høyere enn meg. Tatoveringer er ikke nødvendig, men ingen hindring heller. Så må han ha humor (tørr eller våt...samma det), like ting som quiz, fotball, geografi og språk. Djeez...beskriver jo eksen her!:-/ Må finne på noe mer...bra om han interesserer seg i miljøet og menneskerettigheter og har stor forståelse for folk med psykiske lidelser. Og det viktigste er selvsagt at han IKKE er homo! Og godt om han heller ikke har samboer!:P

Skrevet

Jeg har en tvillingbror da Riga, du kan få han;)

Skrevet

JA! Da blir vi svigerinner...praktisk talt søstre!:-D Og barna våre blir søskenbarn og alt...er bare å sende ham nedover!:P

Skrevet

Hvor lang ventetid er det på han blonde som er flink med barn og som har tatoveringer? Er det mye etterspørsel på han? Kan jeg bestille han nå med èn gang, og forvente han i postkassa innen lørdag?

Skrevet

Skal kidnappe han, svinebinde han og sende han nedover straks jeg får tak i han hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...