lioness* Skrevet 31. august 2012 #26 Skrevet 31. august 2012 Morsomt at denne tråden har blitt dyttet opp fra 2008 Jeg hadde kobberrødt hår som liten. Det har blitt lysere og er nå ganske strawberry blonde, eller litt karamellfarget om du vil. Er jo rødt, men også mye mot blondt. Sønnen min er lyseblond med gyllent skjær. Håper han får kobbertoner i håret som voksen, synes det er fint!
Nirgal Skrevet 31. august 2012 #27 Skrevet 31. august 2012 Mi jenta har et gyllent skjer i sine små lokker nå, og ho er 4 mnd. Mannen har rødlig skjegg og det har mange i hans familie, mens i min finnes det ikke rødt. Men jeg håper veldig ho får rødlig hår, syntes det er utrolig nydelig, spesielt kombinert med fregner
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 31. august 2012 #28 Skrevet 31. august 2012 Hvilken farge hadde håret da barnet ble født/var spedbarn? Lyst? Mørkt? Rødt allerede da? eller hadde det ikke hår? Nysgjerrig:) Masse kobberrødt hår som nyfødt begge to. Største har fått en mørk kobberrød farge nå som treåring. Minsten er baby enda så blir spennende å se om det blir likt:)
Light of my life Skrevet 31. august 2012 #29 Skrevet 31. august 2012 Rare greier.... Jeg forventet at førstefødte skulle bli rødhåret, fordi jeg er der og trodde det "røde genet" var dominant. Men nei, som sagt; hun var mørk i ca 6 mnd og er nå helt blond Blå øyne har hun også, og det har verken jeg eller pappaen. Blir spennende å se hvordan hun blir seendes ut. Vakker er hun uansett <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå