Tommage♀♂ Skrevet 16. juni 2008 #26 Skrevet 16. juni 2008 Tommagesikkelasagne ja, hehe, er det noen som husker den enda altså? (Fremdeles sambos favoritt den, men jeg har gått over til å lage en annen litt sunnere variant nå, er på slank sjøh!) Joda, det er nok meg=) Men jeg er veldig beskjeden og er ikke den som snakker høyest i selskap med ukjente folk, selv om jeg prater veldig høyt sammen med venner...;p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. juni 2008 #27 Skrevet 16. juni 2008 ååå vil du møte meg? hihi... det må da kunne ordne en gang.. kunne godt tenkt meg og møte deg også
chrisallic Skrevet 16. juni 2008 #29 Skrevet 16. juni 2008 ÅÅÅÅÅ savner deg masse !Tenkte på deg her om dagen og garmann blir aldrig det samme uten deg,selv om jeg ikke trenger å være fullt så tørst;-).Miss u og håper dere har det supert i det nye huset.Ha en riktig god sommer til deg og dine!
børdi Skrevet 16. juni 2008 #30 Skrevet 16. juni 2008 ha en knallkjekke sommer dere og.. Vi skal forresten sikkert en tur til stavanger til høsten, og da må vi gjøre garmann utrygg.,, :-) Stor klem
chrisallic Skrevet 16. juni 2008 #31 Skrevet 16. juni 2008 Blir med jeg vett u.Goooooooood klem fra meg
Leirha Skrevet 16. juni 2008 #32 Skrevet 16. juni 2008 Av så mange damer som det er her inne så er det umulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå