Gå til innhold

Hvilke av damene her på DiB............

Anbefalte innlegg

Skrevet

....syns du

1. Er koseligst

2. Kommer med best svar

3. Ville du gjerne ha truffet

Hos meg er det

1. vålerenga12_&_Daniel

2. Tillab

3. Northernlights

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klarer ikke sirkle det ned til 3 personer, =O

er så mange utrolig søte damer her inne..

Skrevet

1 vet ikke

2. ludderet

3 vet ikke:)

Skrevet

enig med kine :)

er flere som kommer med gode svar og virker kjempekoselige så jeg vet ikke hvem jeg ville valgt :)

er mange det hadde vært koselig å treffe!

Skrevet

haha ja jeg må si Ludderet har en del morsomme kommentarer,skulle gjerne møtt henne også =)

Skrevet

Oi, så utrolig koselig tråd på morgenen! :o)

En klem til deg, Mor, far og en liten med tut! =)

1. Det er så utrolig mange koselige damer her inne! Klarer rett og slett ikke å sirkle det inn til en person!

2. Det må jeg nok si er tillab!

3. Mange. Men høyest opp på den lista kommer Elise og Ella-Marie. Selv om jeg har møtt henne mange ganger tidligere er hun den beste dama for meg! :o)

Skikkelig god venninne som jeg er blitt kjempeglad i! =)

Skrevet

åååå zimaen min =)=)

Skrevet

..

Gjest Rebel & soggy bottom baby
Skrevet

1)Kine

2)Tillab

3)Her må jeg si Spetakkel. Selv om jeg krangler med henne så busta fyker og vi ofte er veldig uenige, må jeg si at jeg respekterer henne for å stå for sine meninger. Og jeg er utrolig nyskjerrig på hvem hun er, siden hun bor ganske nærmt meg...=P

Skrevet

Synes Twintipp og sauen (unnskyld, rebel :-) ) virker rimelig oppegående. Har ikke lyst til å møte noen da. ;-)

Skrevet

Å, takk oktobernurket=) har du ikke lyst å møte meg daaaaa? =)

HAr forresten lyst å møte dellta igjen, begynner å bli leeeenge siden du har vært på besøk nå altså! og bobobaby og mamma 1. gang=) savner dere =(

Skrevet

He he, Rebel ;-)

Bare å ta en tur til Nesttun det, så er jeg med på en kaffi.

Skrevet

Haha, du tror ikke det kan bli farlig da? For 2 år siden bodde jeg nesten ved siden av deg altså, bodde rett ved Lagunen... Du kjenner nok svogeren min hvis du er derfra, han er like gammel som deg og er derfra=)

Skrevet

He he, nei jeg er stril jeg, men jeg har bodd her i 5 år (og i sentrum 5 år før det...)

Skrevet

Ok=) ja det er sant det, har fått med meg at du er stril...=P

Skrevet

He he, har du? ;-)

Flyttet der fra i 1996 da, så det begynner å bli lite igjen av striletendensene. Like greit - he he.

Nei, men du må bare gi en lyd altså. Jeg er ikke farlig, og ganske så snill i RL. Har vært og truffet mine nye elever i dag. Søte små åttendeklassinger...

Skrevet

Ja, du har nevnt det tidligere=)

Åttendeklassinger er søte, da... Husker første året på ungdomsskolen, det var grusomt skummelt. Så du får passe godt på dem=)

Vi får ta et bergenstreff en dag så jeg får se hvordan du ser ut, er ufattelig nyskjerrig ser du!

Skrevet

Ville ha truffet Børdi,musefis, twinntipp,tøysetipp,cat,Wenchepia

Synest at alle er koselige og har gode svar.Synest northern virker veldig koselig ut og tommage også.

Skrevet

Og rebel virker veldig klok og kjekk.

Skrevet

Åh, takk! Pleier aldri å bli nevnt i sånne tråder jeg=)

Jeg er feig og tørr ikke møte noen jeg, men liker de fleste! Kommer ikke på noen jeg ikke liker hvertfall=) Mange morsomme og koselige jenter/damer her inne! Og de fleste svarer seriøst, sett bort fra alle de spydige og småfrekke svarene, hehe;p

Skrevet

Takker så mye for "oppmerksomheten"

Jeg klarer ikke bare velge tre jeg asså, det er så mange fantastiske damer her inne!

Skrevet

Du virker da ikke feig ut i det hele tatt,men en kjekk og klok dame.Var det ikke du med tommages ikkelasagne?

Skrevet

synes alle her inne virkelig koselig, har fått så mange hyggelige svar på mine inlegg.:)

Skrevet

Har møtt mange dib damer og de er kjempekoselige alle sammen.

La oss lage et landsdekkende dib stevne!

He he....tenker det hadde blitt tyst her inne en stund da ja.

Kunne tenkt meg å møte Ludderet,drypperten,Janne og Nora ,mortilgunnar og mange flere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...