Musemor med tre søte små Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 ....syns du 1. Er koseligst 2. Kommer med best svar 3. Ville du gjerne ha truffet Hos meg er det 1. vålerenga12_&_Daniel 2. Tillab 3. Northernlights
☆Anonymia☆ Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 jeg klarer ikke sirkle det ned til 3 personer, =O er så mange utrolig søte damer her inne..
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 enig med kine er flere som kommer med gode svar og virker kjempekoselige så jeg vet ikke hvem jeg ville valgt er mange det hadde vært koselig å treffe!
☆Anonymia☆ Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 haha ja jeg må si Ludderet har en del morsomme kommentarer,skulle gjerne møtt henne også =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Oi, så utrolig koselig tråd på morgenen! ) En klem til deg, Mor, far og en liten med tut! =) 1. Det er så utrolig mange koselige damer her inne! Klarer rett og slett ikke å sirkle det inn til en person! 2. Det må jeg nok si er tillab! 3. Mange. Men høyest opp på den lista kommer Elise og Ella-Marie. Selv om jeg har møtt henne mange ganger tidligere er hun den beste dama for meg! ) Skikkelig god venninne som jeg er blitt kjempeglad i! =)
Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 1)Kine 2)Tillab 3)Her må jeg si Spetakkel. Selv om jeg krangler med henne så busta fyker og vi ofte er veldig uenige, må jeg si at jeg respekterer henne for å stå for sine meninger. Og jeg er utrolig nyskjerrig på hvem hun er, siden hun bor ganske nærmt meg...=P
petite fleur Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Synes Twintipp og sauen (unnskyld, rebel :-) ) virker rimelig oppegående. Har ikke lyst til å møte noen da. ;-)
Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 Å, takk oktobernurket=) har du ikke lyst å møte meg daaaaa? =) HAr forresten lyst å møte dellta igjen, begynner å bli leeeenge siden du har vært på besøk nå altså! og bobobaby og mamma 1. gang=) savner dere =(
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 He he, Rebel ;-) Bare å ta en tur til Nesttun det, så er jeg med på en kaffi.
Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 Haha, du tror ikke det kan bli farlig da? For 2 år siden bodde jeg nesten ved siden av deg altså, bodde rett ved Lagunen... Du kjenner nok svogeren min hvis du er derfra, han er like gammel som deg og er derfra=)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #15 Skrevet 16. juni 2008 He he, nei jeg er stril jeg, men jeg har bodd her i 5 år (og i sentrum 5 år før det...)
Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 16. juni 2008 #16 Skrevet 16. juni 2008 Ok=) ja det er sant det, har fått med meg at du er stril...=P
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #17 Skrevet 16. juni 2008 He he, har du? ;-) Flyttet der fra i 1996 da, så det begynner å bli lite igjen av striletendensene. Like greit - he he. Nei, men du må bare gi en lyd altså. Jeg er ikke farlig, og ganske så snill i RL. Har vært og truffet mine nye elever i dag. Søte små åttendeklassinger...
Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 16. juni 2008 #18 Skrevet 16. juni 2008 Ja, du har nevnt det tidligere=) Åttendeklassinger er søte, da... Husker første året på ungdomsskolen, det var grusomt skummelt. Så du får passe godt på dem=) Vi får ta et bergenstreff en dag så jeg får se hvordan du ser ut, er ufattelig nyskjerrig ser du!
chrisallic Skrevet 16. juni 2008 #19 Skrevet 16. juni 2008 Ville ha truffet Børdi,musefis, twinntipp,tøysetipp,cat,Wenchepia Synest at alle er koselige og har gode svar.Synest northern virker veldig koselig ut og tommage også.
Tommage♀♂ Skrevet 16. juni 2008 #21 Skrevet 16. juni 2008 Åh, takk! Pleier aldri å bli nevnt i sånne tråder jeg=) Jeg er feig og tørr ikke møte noen jeg, men liker de fleste! Kommer ikke på noen jeg ikke liker hvertfall=) Mange morsomme og koselige jenter/damer her inne! Og de fleste svarer seriøst, sett bort fra alle de spydige og småfrekke svarene, hehe;p
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #22 Skrevet 16. juni 2008 Takker så mye for "oppmerksomheten" Jeg klarer ikke bare velge tre jeg asså, det er så mange fantastiske damer her inne!
chrisallic Skrevet 16. juni 2008 #23 Skrevet 16. juni 2008 Du virker da ikke feig ut i det hele tatt,men en kjekk og klok dame.Var det ikke du med tommages ikkelasagne?
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #24 Skrevet 16. juni 2008 synes alle her inne virkelig koselig, har fått så mange hyggelige svar på mine inlegg.
giggsi Skrevet 16. juni 2008 #25 Skrevet 16. juni 2008 Har møtt mange dib damer og de er kjempekoselige alle sammen. La oss lage et landsdekkende dib stevne! He he....tenker det hadde blitt tyst her inne en stund da ja. Kunne tenkt meg å møte Ludderet,drypperten,Janne og Nora ,mortilgunnar og mange flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå