LegallyBlond Skrevet 15. juni 2008 #26 Skrevet 15. juni 2008 Mine har også storkost seg i setet bak. Eldste er til og med gammel nok til å si selv hva han mener, og han likte seg kjempegodt. Likte seg nesten bedre der enn foran. Og de ser mye, de ser jo kjempegodt til sidene, og de sitter ikke med ansiktet trykket inn i ryggen foran. Vogna er utrolig praktisk, og jeg har vært kjempefornøyd med vår. Synes ikke den er tung å trille eller noen ting. Eneste jeg ikke likte med den var ryggreguleringen av hovedsetet. Kan heller ikke forstå hva som er så stygt med den, men hver sin smak
Den lille prinsesse Skrevet 15. juni 2008 #27 Skrevet 15. juni 2008 Selvfølgelig har vi pumpet opp hjulene. Men som nevnt tidligere, når man har to vogner som veier mindre og har en bedre trillekomfort blir man litt kresen.
SuperGlad Skrevet 15. juni 2008 #28 Skrevet 15. juni 2008 jeg har den vogna :-) Den er superlett å trille (med luft i dekka!) selv med to barn som til sammen er over 20 kg. Jeg har latt minstn sitte foran å snuppa bak, å i de siste mnd har hun kun satt seg ned hvis hun har vært trett, ellers så står hun i setet å holder seg fast. Jeg elsker vogna! er kun 16 mnd mellom mine å jeg trengte en vogn som ikke tok stor plass i bagasjerommet, en som var smidig å en som ikke var tung å trille :-)
Pirkeanonym Skrevet 15. juni 2008 #29 Skrevet 15. juni 2008 OTH søskenvogn er nøyaktig ett hjul bredere enn vår Teutonia mistral vanlig vogn. Og Mistralen er en liten vogn. Ei venninne som har OTH søsken og Quinny Freestyle sier at understellet på de to vognene er samme størrelse. Hun kommer inn og ut både hoveddøra og terrassedøren uten problem.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. juni 2008 #30 Skrevet 15. juni 2008 Det der er en vogn jeg skulle ønske jeg visste om før vi dro til syden!! Så mange som hadde sånn der, og gud jeg var misunnelig!!!
AnTiLoPeSvIn Skrevet 15. juni 2008 #31 Skrevet 15. juni 2008 hvordan gjør dere hvis den ene som sitter oppe sovner? blir det plass å legge ryggen ned mens den andre nedi der er oppe?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. juni 2008 #33 Skrevet 15. juni 2008 Dette er den mest GENIALE vognen jeg har eid! Jeg har vogndilla og har hatt en del kan man si... Med to tette er den super. Lillebror har fast plass i hoveddelen. Storebror i søskensetet. Storebror er ofte ikke med, eller ønsker å gå selv, og da har jeg singelvogn. Hvis han vil sitte på så "vips" har jeg sitteplass for to! Han bryr seg ikke om art sikten er dårlig og kan gå hvis han vil. Hadde en tvillingvogn før, og kunne ikke irritert meg nok over alle butikkene som var fpor trange, dørene som vi ikke kom igjennom og ikke minst hvor dustete det var å dytte rundt på et beist av en vogn med bare 1 unge oppi!
LegallyBlond Skrevet 15. juni 2008 #34 Skrevet 15. juni 2008 Legger ned ryggen og flytter søskensete fram. Er gjort på 30 sek.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. juni 2008 #35 Skrevet 15. juni 2008 AnTiLoPeSvIn: Hvis den oppe sovner flyttes søskensetet bak til toppen, og ryggen legges ned på hoveddelen. )
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. juni 2008 #36 Skrevet 15. juni 2008 Har ei venninne som har den og hun er ihvertfall veldig fornøyd.
badass_suburban-mom Skrevet 15. juni 2008 #37 Skrevet 15. juni 2008 Åh,nå ble jeg glad! Har jo nesten bestmt meg for denna vogna når jeg nå en gang blir gravid igjen! Hvor stor aldersforskjell er det barna deres,dere som er fornøyde med P&Ts? Og hvordan få md seg vogn kjøpt i USA uten å riskikere at den blir ødelagt på flyet? Gubbeluren skal til USA om et par mnd,nemlig.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 15. juni 2008 #38 Skrevet 15. juni 2008 Det er også det siste jeg skal ha. Jeg har helt vogndilla. Tenkte litt på den da jeg fikk 2 tette. Men da jeg gitt tur like før jeg fikk nr to så jeg en mor miste kontroll og vognen veltet. Den som satt over gikk det greit med , men den under satt holdt på en leke. Må ha vært av plastikk eller noe annet hardt for han blødde og blødde fikk det store kuttet stakkars. Vanlige vogner hadde han mistet leken men denne fløy den bare i ryggen til den fremme så den ente heller i panna på ungen. Fikk ringt etter hjelp så han kom seg til legevakta. Moren sa den vogna skulle gå rett i søppla. Det var jeg enig med henne i. Aner ikke hvordan det gikk med han men håper det gikk bra. Han svimte av litt også så han fikk nok en liten hjernerystelse også. Ikke så gøy når han var så liten som han var. Så personlig hadde jeg ikke satt den minste nederst som tåler minst. Hadde sikkert gått greit hadde han ikke hatt leken men ikke fristede etter det syntet. Så jeg kjøpte Emmaljunga. Den er genial. Ikke altfor bra så vi kommer oss dit vi vil. Har ikke lappen så vi går mye og tar litt buss. Har enda ikke hatt noe problemer med den og jentene sitter som dronninger.
Den lille prinsesse Skrevet 15. juni 2008 #39 Skrevet 15. juni 2008 Som sagt OTH tvilling er ikke så mye bredere enn en SImo vogn. Men mange kg lettere. P&T kan ikke sammenlignes mot verken OTH eller Bugaboo da de sist nevnte har en mye bedre trillekomfort. Jeg skjønner at om man har gått fra en tung firehjuling eller en stor trehjuling så vil man synes P&T er en god vogn å trille. Men jeg som verken har hatt en tung firehjuling eller en stor trehjuling, synes P&T er noe herk!!
Den lille prinsesse Skrevet 15. juni 2008 #40 Skrevet 15. juni 2008 Glemte å skrive ferdig... En annen ting, har også sett hvordan folk sliter med tvillingvogner som der de sitter ved siden av hverandre. Men når man velger vogner som i utgangspunktet er tunge og vanskelige å trille før man har puttet ungene oppi så sier det seg selv at de blir vanskeligere å ha med seg når ungene er oppi. Og vogner som Babytravel, Carena osv osv... er jo ikke gode vogner, så ikke rart man sliter da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå