Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på denne sms'n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit at han har småpeil - men selv jeg, med så lite peiling som overhodet mulig vet da godt at man ikke får noen bra flatskjerm til 6000 kroner! Eller joda, du får en liten en med dårlig bilde og få tommer. Vits å gi, bare bortkastet. Skal man gi så får man gi det som er BRA, ellers er det jo bare tåpelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, sant nok! Men lurer på om ikke storesøster skal gi mer penger (for de tror de har så jævla god råd). Men jeg skal bla litt i elkjøpavisa etterpå, og forsiktig ta opp temaet... hehe. Den tv'n vi har nå, koster 10.000. Vi ga 20.000. Så de faller jo i pris, men klart, det kommer jo nye modeller hele tiden...

Skrevet

Jeg ser i hvert fall god forskjell på de TV'ene som har kostet mer, og de som har kostet mindre. Og hvis hun gir mer er det jo greit - men da bør hun jo også gi 12,000 + ekstra... Hils henne og si det da; "Hei! Man får egentlig ingen bra flatskjerm til 6000 kroner... Synes det er litt tullete å gi en gave som ikke er bra når vi først bruker penger på det! Så siden du fikk inn feriepenger og sånt på fredag, så kunne du jo kanskje lagt av 18,000 til flatskjerm? Bare sett dem over på kontoen min du:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, good one! :)

Ja, ejg skal spørre sambo hva slags tv de har tenkt og kjøpe for den prisen... Dessuten har de mer enn penger til og selv kjøpe seg en sånn tv, g jeg VET at de heller hadde satt pris på andre ting. De er stinn av gryn, men ikke så materealistiske av seg. Så et album med bilder av ungene hadde vært mye koseligere for han, enn en tv...

Skrevet

Jeg hadde skrevet det jeg - om samboeren min hadde vært en sånn nikkedukke... Men jeg er frekk hvis jeg føler jeg vil ;-D

Altså, hadde noen troppet opp på døren min med en flatskjerm hadde jeg sett dumt på dem. Først og fremst fordi jeg allerede har flere, men også fordi jeg kunne kjøpt noe slikt selv! Hva i all verden skal jeg med en flatskjerm som jeg ikke har valgt selv? Vil jo faktisk ha en jeg selv liker og som står godt til andre ting osv... Hvis hun ikke skal kjøpe en ordentlig en som koster en god del penger, så får hun finne noe annet å gi. Det er jo bare stusselig å gi en TV med skurrete bilde!

Skrevet

Hun har ingenting med hvor mye penger dere har på konto. Dere sier fra at dette har dere ikke råd til, ferdig med det.

Hun har ikke forståelse for at andre kan ha det annerledes, så det er henne det er synd på. Patetisksyndpå.

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet. Om du synes det er mye, så kan du vel bare si det? Synes selv beløpet var høyt, og ville sagt ifra om smsen kom fra min søster...

Snakker om ALT med min søster, så hadde nok ikke tenkt så mye på det om hun lurte på hva vi hadde fått på konto. Men om det er unaturlig for dere, så skjønner jeg at du reagerer

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg syns det er mye, men ikke så mye at jeg ikke kan gå med på det. Poenget var vel at hun ikke spurte, men forlangte..

Vi snakker aldri med henne, men hun har til vane for å spørre om slike ting, av en eller annen grunn. Hender vi har kontakt på facebook, men sjelden pr telefon. Så bra forhold har vi ikke, og ikke hun og sambo heller.

Ny info (siden jeg alltid blir holdt borte fra "viktig" informasjon). Vi skal betale 2.000 kr pr par, altså 6.000 tilsammen, så skal svigermor betale resten til den tv'n vi måtte ønske og kjøpe... Så da går jo pengene til noe fornuftig, i så måte..

Skrevet

Kunne hun faen meg ikke bare ringt deg da.....drittkjerring ...hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...