Gå til innhold

Når gråt mannen din sist da, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & soggy bottom baby
Skrevet

Mannen min påstår han ikke har grått siden han var 3 år og falt på sykkel.. Hehe vet ikke om jeg tror på det da, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I begravelsen til pappa tror jeg, for snart to år siden :)

Skrevet

I mai.begravelsen til fetteren min.

Skrevet

Når han fikk vite at en nær kompis ikke hadde lenge igjen å leve pga kreft.. er vel 5 år siden ca..han gråter aldri, ikke som jeg ser iallefall!

Skrevet

Han sett han gråte en gang, og det var når kaninen vår døde rett før jul.

Han gråt ikke når Noah ble født, ei heller når mammaen min døde eller i begravelsen hennes, så tårene kommer ikke så lett.

Men han blir fort trist da, men han reagerer ikke med å gråte.

Skrevet

Da jeg ringte han fra sykehuset ( var oppe på sjekk pga lite liv) og sa at de trodde de så at det var noe galt med hjertet til tulla i magen ( de så mest sannsynlig feil). Han kom kjørende i en fart, og var veldig rød rundt øynene da han kom inn på ultralyd rommet. Stakkat pusen min, fikk vondt av han da ja, jeg hadde akkurat fått beskjed om at det mest sannsynlig var iorden da han kom inn

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Stort sett hver gang han føler seg mislykka pga et eller annet. Har en mann som tar lett til tårene....

Skrevet

da lille go gutten vår kom til verden:)

Skrevet

Sist han gråt (som jeg vet om) var i begravelsen til mormoren sin for 2,5 år siden.

Spurte om han felte noen tårer når sønnen vår ble født for litt over 2 år siden, men han sier at han ikke husker om han gråt (sønnen vår ble født med hastesnitt så jeg fikk ikke se reaksjonen til sambo).

Jeg, derimot, sipper sikkert 1 gang i uka, men er litt hormonell, da...hehe

Skrevet

Min gråter ikke.. Syns det faktisk er trist! At jeg hylgriner nesten flytter og han er rolig og sier bare OK.

Skrevet

når lukas ble født...:) søtt!

Skrevet

ved fødselen til gutten vår.

Skrevet

Det kom et par tårer i går kveld, da Nederland vant 4-1 :-)

Skrevet

Da vi fikk vite at snuppa på nå 9 uker hadde hull i hjertet.. han gikk nesten ned for telling, og måtte sette seg for ikke å besvime. Og igjen da vi så snuppa våres rett etter operasjonen.

Skrevet

I januar, men sier ikke grunnen... :)

Skrevet

Da nurket kom til verden. Det vil si - han gråt FØR han kom til verden, han ble helt fra seg av å se hvor vondt jeg hadde det. Da gutten endelig kom ut, var han bare glad det var over, felte ikke en tåre ;-)

Skrevet

såg tåre våte øyner da våre barn ble født.

Skrevet

Min er også slik at han liker å si at han aldri gråter. Men sist han gråt er to uker siden. Mormoren hans døde for 2 år siden og da gråt han engang, knakk helt sammen da han og broren så henne. Utenom det har han bare fortrengt det. Så snakket vi om min oldemor som ble begravd samme dag for to uker siden. Han hadde drukket litt og plutselig begynte han å storgråte. da kom bare alt etter mormoren ukontrollert ut. Første gang jeg har sett han gråte faktisk.

På fredag var vi på 3d ultralyd. vi hadde gledet oss så veldig, men mini lå med hendene foran ansiktet og vi fikk ikke et eneste bilde. Da var vi begge så skuffet at vi måtte ta oss skikkelig sammen for å ikke begynne å grine ;-)

Skrevet

I bryllupet vårt tror jeg;) Tror han gråt da tulla kom.. men jeg var så langt borte i min egen verden da, at det husker jeg ikke..hehe;)

Skrevet

Ein gang for seks år sidan, då det var rett før eg gjekk fra han.

Skrevet

Jeg har sett gubben gråte noen ganger ... ja.

Da vi fikk mini, da vi giftet oss og når graviditetstesten brått og uventet viste positivt med nr. 2.

Det er vel mest sånne "familieting" som gjør det, for har aldri sett ham gråte av noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...