Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #26 Skrevet 17. august 2008 Vi begynner nok å prøve nå. Kommer nok ikke til å stresse så mye med det, men har rimelig god kontroll på hvilke dager jeg kan bli gravid. Har en datter på 15 mnd. Gleder meg veldig til å bli gravid igjen. Men har veldig dårlig samvittighet i forhold til jobben. Får fast jobb 1.sept, og har vært vikar siden mars. Sist gang jeg ble gravid hadde jeg jobbet i 3 uker i et vikariat hos samme arb.giver, så føler meg veldig slem dersom jeg skulle bli gravid igjen nå.
¤A-09¤ Skrevet 17. august 2008 #27 Skrevet 17. august 2008 Vi har tjuvstartet, så venter (eller ikke) på TR i uke 34! Spennende! Lykke til folkens! Ses inne på BIi gravid.
julibarn igjen:) Skrevet 18. august 2008 #28 Skrevet 18. august 2008 Hei, vi har EL til helga tror jeg, så da satser vi alt:) Litt usikker pga har gått på pillen så lenge, og bare hatt TR en gang etter det, så vet ikke helt når det kan klaffe. Så tenkte egentlig ha sex hver dag de neste 10 dagene;)!!! Da blir mannen fornøyd;) Håper å se dere igjen alle sammen, lykke til!
*SmurfeMamma* Skrevet 18. august 2008 #29 Skrevet 18. august 2008 vi hadde vel egentlig tenkt å vente med prøving til desember... men nå lurer vi på å begynne i oktober da:)) vi har så lyst på en til nå!! men vi måliksom vente litt også da, vil ikke ha de altfor tett... lille gutten vår er snart 17 mnd, og vi haddei utgangspunktet sett for oss tre år mellom barna våre..men det ser ut som det kan bli litt over to:) kjenner iallefall suge på en til baby er veeeldig stort nå... hehe:)
Ayka 09+13+14 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #30 Skrevet 21. august 2008 Vel,da har jeg bare morgendagens pille igjen på p-pillebrettet,så er det slutt med det,og begynnelsen på prøvinga ^^, Skal si disse mnd'ene har gått fort! Synes ikke det er så lenge siden det var 3mnd til vi skal begynne å prøve,og nå står vi nesten opp i det Folat er i hus for en god stund siden,og jeg vet med 100% sikkerhet at jobben er min,selv om jeg har bitte-litt prøvetid igjen der... Sambo er "klar som et egg" (;p),og jeg er dritnærvøs! hehe... Nå når vi faktisk er der,så virker det veldig skummelt! Gleder meg veldig,men jo,det er skummelt! Nå skjer det iallefall...eller vi skal prøve da Så får man se hvor lang tid det tar før spiren sitter...håper egentlig at det ikke klaffer på første forsøk,da jeg sånn helt egentlig håper på et høst-barn,men det er jo egentlig det samme Vi skal iallefall begynne nå,sånn sakte,men sikkert...og ingen stress med EL-testing o.l.,så får spiren lov til å komme på plass når den selv finner ut av det BTW...mange som har tenkt til å blogge/lage hjemmeside????
Krøllefrøken Skrevet 25. august 2008 #31 Skrevet 25. august 2008 Vi skal også prøve igjen i høst. Blir nok i oktober, om alt går i orden med jobb! Har en sønn som blir 1 år på fredag, så har vært hjemme i permisjon til nå. Søker jobber for harde livet, og om det går i orden blir det prøving fom midten av oktober Gleder oss veldig til en baby til! Tror det blir stas for lillegutt å få en lillebror eller lillesøster også moro med en sånn fellestråd for oss som skal prøve i høst! håper det går kjempebra for alle
Ayka 09+13+14 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #32 Skrevet 26. august 2008 I dag fikk jeg mensen,så da er det egentlig bare å vente til det er ferdig,så er prøvingen ordentlig i gang Wiiiiiiiiiiiiiiiiii.....litt skummelt er det også
annabanana Skrevet 27. august 2008 #33 Skrevet 27. august 2008 Oh, spennende tid dere går i møte Lykke til! Og kos dere i tiden fremover. Her i heimen skulle vi jo egentlig ikke begynt prøvingen før tidligst i august, men her sitter jeg plutselig - 6 uker på vei. Ble ikke så mye prøving med andre ord. Vi tenker at denne spiren nok hadde veldig lyst til å komme til oss. Det går nok fint dette men egentlig er det litt tidlig sånn i forhold til jobben jeg akkurat har startet i. Gruer meg til den dagen jeg må si ifra...
Ayka 09+13+14 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #34 Skrevet 27. august 2008 Ja,jeg både gleder og gruer meg....skal ta en liten prat med sambo nå i kveld-kjenner jeg trenger å få "luftet" noen tanker Er et stort steg å skulle gå i fra to til tre...så det er fint å kunne ha en god dialog rundt temaet. Dette er jo noe vi begge virkelig ønsker,men kjenner at jeg sitter med mange "skumle" tanker og følelser også... Veldig godt å da ha en forståelsesfull samboer! Lykke til du også med spiren ^^, Håper vi også er "der" om ikke så veldig lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå