Gå til innhold

August/September/Oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen "snart klare" som skal begynne prøvingen i en av disse mnd'ene? Da kan vi "sammles" her ;)

Er selv en august/september-prøver. Vi begynner i månedskiftet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi har planer om å være tidlig-høst-prøvere. Sånn aug/sept/okt engang. Jeg begynner i ny jobb nå og har lyst til å ha jobbet litt før jeg prøver å bli gravid, samtidig som vi ikke har lyst til å vente for lenge heller. Har en datter på 3 år fra før og synes tiden er inne for småsøsken.

Vi tar det veldig piano med prøvingen da. Har ikke tenkt å hamstre verken graviditetstester eller ha full kontroll på eggløsningsdager :)

Men jeg har allerede strikket en liten trøye som passer en nyfødt søting....

Spennende høst vi går i møte! :)

Skrevet

Da tenker vi ganske likt ;) Begynte selv i ny jobb for ikke så lenge siden,og har da lyst til å ha jobbet litt der før vi begynner prøvingen (for spiren KAN jo sitte på første forsøk...).

Jeg er heller ingen stor fan av div.tester. Bare masse styr og stress med det! Så vi skal bare kose oss og ta det som det kommer...så får spiren begynne å vokse når den føler for det ;)

Hvor i landet holder du/dere til?

Oppland/Jevnaker her ;)

Skrevet

Hei!

Her melder eg meg inn! Har kasta alt som heite prevensjon, så no e d berre å kjøre på... :P Har et år igjen på skulen. så håper å bli gravid i sommer/høst! Fra august av ska me prøva for fullt :D

Skrevet

Spennende :)

Morsomt å være flere,og å kanskje kunne følge hverandre videre på denne spennende reisen ;)

Skrevet

Artig at vi er i ca samme situasjon da :) Egentlig hadde vi tenkt å prøve tidligere, men når vi først har ventet så lenge som vi har nå, kan vi fint vente litt til og få ting mer på plass i forhold til jobb og sånt. Spirer kan sitte på første forsøk ja, så det er greit å ha en startdato man er konfortabel med.

Vi bor enn så lenge i hovedstaden. Har lyst til å flytte litt på oss, men vi får se når det evt blir.

Skrevet

HEI.

MIn samboer og jeg har planer om å prøve med nr 2 til høsten. Vi skal på ferietur i begynnelsen av oktober, så det blir ihvertfall ikke før eller hvem vet egentlig... Har en datter fra før, hun blir 2 år i august. Holder til i Buskerud.

Fint om vi kan holde kontakt, da det er kjekt med andre som er i samme situasjon.

Skrevet

Her hører jeg inn!

Vi skal på ferie i august og skal derfor begynne å prøve etter den. Har ei på 2,5år som vi vil lage en lillesøster/-bror til! Dette blir spennende.

Skrevet

Oppland her da...Jevnaker,så er bare noen minutter unna Buskerud ;p

Hadde vært kjempekoselig å kunne holdt litt kontakt med andre som er prøvere i denne tiden,ja! Både 1. og 2.gangsfødene (eller 3.,4.,5.gangsfødende...)!

Kjenner enda ikke så mange her jeg bor,så hadde jo vært koselig å kunne dele litt med andre i prøve-situasjonen,selv om det blir over nettet ;)

Skrevet

Jeg og min samboer skal starte prøvingen i oktober, nærmere bestemt den 13. (liker å ha en fast dato å glede meg til:-p)

Hadde en SA for to uker siden (var 12+3), så nå er vi veldig ivrig etter å starte prøvingen på nytt. Vi skal prøve å vente fire måneder slik at fødselen blir rett etter vi er ferdigutdannet, men det skal bli hardt å holde seg:-p

Har lagd en liten nedteller som jeg ser på med jevne mellomrom, blir litt tullete i hodet av det, men det er moro lell:-)

Her er adressen hvis dere også vil bli litt tullete i hodet:

http://www.timeanddate.com/counters/customcount.html

Så nå går jeg bare og gleder meg, og det kjennes ut som om oktober er flere år unna, men jeg er vel ikke alene om å føle det sånn, regner jeg med:-)

Skrevet

Melder meg på her jeg også!!

Slutter med p-pilla i august en gang, så skjer det når det skjer :P

Skrevet

hihi. kanskje jeg forlater derer før august :P

Skrevet

melder meg inn her..starter i mnd skifte aug-sep....forsøker på nr 3

• 3 uker senere...
Skrevet

Heisann:)

Hører vel hjemme her jeg og:)

Tyvstartet litt da:)

Kastet pillene i slutten av juni men etter 10 år på pillen tar det sikkert noe tid:)

Er fra Bergen forresten og vi "jobber" med første:)

Er litt spent på hvordan alt kommer til å bli frammover siden jeg jobber på sjøen. Kan liksom ikke seile med den kule magen også er de jo farlig for knøttet.

Får ta en ting av gangen tror jeg :)

Skrevet

Jeg skal snart begynne på siste brettet med piller. Har akkurat begynt med folat. Er første prøving for oss så det blir veldig spennende fremover. Gleder meg =)

Skrevet

Hei folkens!

Vi har ikke helt bestemt oss for når vi skal prøve... Men det blir vel ikke før oktober iallefall... Er litt usikker, begge har ønsket oss barn lenge, men samtidig har jeg nylig begynt i ny jobb og det er litt greit å jobbe en stund først og ikke minst nyte "friheten" og bruke lønna på seg selv... Egoistisk kanskje? Har virkelig, virkelig lyst på barn (har alltid hatt det) men er samtidig skremt av hvor krevende det virker... Det med å aldri ha tid til å slappe av for seg selv og sånn...

Så vi får se, kanskje utsetter vi det litt, men jeg har på følelen at vi "plutselig" er klare for å prøve likevel :o)

Skrevet

Vi tenker også å starte prøvingen denne høsten..Fikk vikariat ut året,men det er store sjanser for at jeg kan få fast da han jeg vikarierer for har kjøpt hus i Sverige..Det jeg venter på er om jeg burde få fast på papiret først? Men så kan det jo ta tid dette her også da..

Noen råd fra dere? Jeg begynte i jobben 19 mai, da jeg var feridg med 5 års utdannelse,så er klar som ett egg!!

Skrevet

Vi begynner NÅ! Fjernet kobberet i dag, og har påvist neg EL idag. Men det ordner seg nok. Noe mai barn rekker nok ikke vi!!

Husker fra de andre gangene at dette er noe av det mest spenndene vi har gjort. Ventet og ventet,,,,, Plutselig en dag er det EL, en annen dag to blåe streker på testen!! Tihi!!!

Dette er min fjerde- og dermed siste. Med mindre jeg får flere på engang da?

Skrevet

Her var det mange:-)

Vi skal prøve på førstemann fra slutten av august. Sluttet med pilla i april og tar folat så nå er jeg iallfall fysisk klar;-)

Begynner på sisteåret som student nå, så klaffer det 1 pp, blir det tidlig juni-baby. Da rekker jeg akkurat å bli ferdig med eksamen.

Lykke til alle sammen:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

nå hvordan ligger dere an jenter.. ? gleder meg så til å prøve!!

Skrevet

Og der var vi i gang....Joho=)

Gleder oss skikkelig, kan ikke vente...

Sluttet på pillen for et år siden, men har holdt oss på matta til nå..så nå er vi mer enn klare.....

Lykke til alle sammen

Skrevet

Jeg får vel hive meg inn her jeg og:)

Jeg sluttet på p-pillen i mars/april og mensen har heldigvis kommet som på en perlesnor:) Skal på en lengere utenlandstur i februar så får vel holde meg i skinnet litt til.. Men håper på å starte i september eller noe:)

Genialt med sånn nedtelling da, har satt min på når eggløsningen min sånn ca er i september så da er det bare å telle ned:) Hehe

Bor på sørlandet forresten.

-Tone 85-

Skrevet

Jeg håper at vi kan begynne snart. Men sambo er ikke 100% klar virker det som. Tror han er litt småredd... Men jeg vil veldig gjerne starte nå. Vi forlovet oss i år og vi tenker å ha bryllupet i 2010 og da hadde det passet å få en liten en/ei først. :)

Skrevet

Havner her jeg også, da juliprøvinga ikke klaffa :) 2 pp nå. Var masse her inne før når jeg gikk gravid med gutten, kjenner igjen ett og annet nick. Gutten er da 2 år og snart 5 mnder og nå har vi tenkt å lage søsken gitt :D Gleder oss til det klaffer, men er ikke stressa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...