ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 14. juni 2008 #26 Skrevet 14. juni 2008 Nei det er jeg nok ikke desverre!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #27 Skrevet 14. juni 2008 Nei, absolutt ikke. Jeg prioriterer helt andre ting enn statussymboler. Da reiser jeg mye heller og opplever ting. Også er jeg veldig flink til å luke materialistiske mennesker ut av livet mitt, jeg har ikke videre tålmodighet med sånt. Det er mulig det hadde vært annerledes om jeg var oppvokst med lite? Mannen min kom fra en familie som i perioder var fattige, han var tidvis opptatt av materielle ting.
xxxJulianexxx Skrevet 14. juni 2008 #28 Skrevet 14. juni 2008 mamma&urokråka Jeg vet ikke helt hvorfor. Jeg liker bare ikke gult på hus. Hvis du ser deg rundt omkring på hus i Norge - det er utrolig mange hus som ville vært finere med en annen farge. Jeg er veldig opptatt av sånne ting. At alt kan se dyrere og mer eksklusivt ut - uten at det nødvendigvis koster mer.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 14. juni 2008 #29 Skrevet 14. juni 2008 Nei, fordi jeg har skjønt at når alt kommer til alt er det helse og kjærlighet jeg får og gir min familie som teller. Jeg er ingenting uten dem.
sannamin* Skrevet 14. juni 2008 #30 Skrevet 14. juni 2008 Nei men er opptatt av interiør og hvordan det ser ut rundt meg..Men hva andre har og skaffer seg bryr jeg meg fint lite om! Det viktigste er god helse og masse kjærlighet!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå