Ronja&Odin Skrevet 13. juni 2008 #27 Skrevet 13. juni 2008 avisbud telefon selger modell frisørlærling
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #28 Skrevet 13. juni 2008 Artig tråd :-) Skal vi se... Barnevakt Hundevakt Dagmamma (i 1,5 uke, hehe... det funktet ikke) SFO-assistent Vaskehjelp Assistent i barnehage (2 ganger, da innså jeg at små barn og meg ikke er slik sant ;-)) Selger i bokhandler med ansvar for hobbyavdelingen Sekretær hos en hudpleiesalong Lærervikar Kassedame på Coop "Regnskapsmedarbeider", altså førte billag, men ikke mer enn det Lærer (fra høsten av, da som ferdig utdannet en) Hmmm... Det var vel det
Djoolia 07+08+12 Skrevet 13. juni 2008 #29 Skrevet 13. juni 2008 Barnevakt Butikkjobb ( matvarebutikk) Hjemmehjelp Hjemmesykepleien ( Nåværende) Sykehjem Pu- Bolig Daghjem for vanskeligstilte barn i utlandet (Spania)
☆Monkey Business☆ Skrevet 13. juni 2008 #31 Skrevet 13. juni 2008 Sjauer Bartender Fiskemottak Bakeri Møbelfabrikk Vaskehjelp Interiørbutikk (nåværende)
roxanne Skrevet 13. juni 2008 #32 Skrevet 13. juni 2008 Renholder på sykehjem (sommerjobb 14-15 år) Kjøkkenassistent på sykehjem (sommerjobb 15-16) Pleieassistent (sommerjobb 16-19 år) Barnehagepraktikant (19-20 år) Pleieassistent i psykiatrien (20-21 år) Vakter på sykehus mens jeg tok sykepleierutdanning. Deretter har jeg jobbet som sykepleier i psykiatri, 15 år med infeksjonssykepleie, fagutviklingsykepleier, avdelingssykepleier, hjemmesykepleier, Rikshospitalet i noen år og nå i spesialhelsetjenesten.
fox`y Skrevet 13. juni 2008 #33 Skrevet 13. juni 2008 *jobbet i ica butikk da jeg var 14 år *barnevakt *avisbud *assistent på pu bolig *hjemmesykepleien *barnehage *sykehjem *demente *omsorgsarbeider på avlastning for barn og unge; begynte når jeg var 16 år *renholder privat til 2 stk fra 99-2007 *renholder på kiropraktor kontor(jobber der enno da) Tror jeg har husket allt nå
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 #34 Skrevet 13. juni 2008 nei, men jeg bodde der et år i min blå ungdom :-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 13. juni 2008 #35 Skrevet 13. juni 2008 Jordbærplukker Barnevakt Renholder på et klubbhus Stuepike på hotell Hjemmehjelp Renholder ved sykehus Danser Selger i parfymeri Koreograf Ballettpedagog Altså mye vasking og mye dansing...;-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 13. juni 2008 #36 Skrevet 13. juni 2008 Oj, glemte: Bakeriansatt (pakket bakervarer + sto i disken + serverte) Kiloene kom fort da jeg jobbet der, gitt! =P
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #37 Skrevet 13. juni 2008 Butikk Bensinstasjon Stuepike Vekter Og nå butikk igjen på 7.året,og der har jeg tenkt å bli til jeg får egen butikk;-)
~Snublefot~ Skrevet 13. juni 2008 #38 Skrevet 13. juni 2008 Godt å se at jeg ikke er alene om å ha hatt en lang vei til nåværende karriere;-) Jeg har jobbet med dette: Assistent/ekstrahjelp i bibliotek Klargjort biler i bilforretning Selger i skobutikk Medarbeider på Jysk Bensinstasjonsmedarbeider(2 forskjellige) Medarbeider i fotobutikk(2 forskjellige) Operatør på fabrikk(forskjellige avd.) Bibliotekar(gått fra vikar til fast stilling via en 4-5 jobber) Så da var sirkelen sluttet:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå