Holly❄️ Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har vært igjennom: Barnevakt Dagmamma, Servitør, (baker og sjåfør i samme resturant også) Jobbet i en sportsbutikk Vikar i 2 dagligvarebutikker og en jernvarebutikk Sekretær Barnehageassistent Skoselger (Nåværende) Da tror jeg at jeg husket det meste:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Barnevakt Jobba på gartneri (planta blomster o.l) Stått i kiosk i dyrehage (sommerhalvåret) Ekspeditør hagesenter Hjelpepleier på sykehus (nåværende)
EnLitenPrins Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Hotel Med psykisk utviklingshemmede Sykehjem Barnehage Bensinstasjon
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hmmm... Barnevakt Praktikant Garderobevakt Ryddehjelp på uteplass Bartender Servitør Frokostansvarlig Kokk Sexleketøyselger
Elletuppa Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 dagmamma kassa på rema kles butikk leke butikk hjemme tjenesten assistent barnehage renholder laga mat i disk pedagogisk leder( nåværende)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 oj det blir noen tror jeg avisbud reklamebud tusenfryd (5 forskjelige avdelinger) barnevakt barnehage bakeri utsalg burger king nebbenes frisør salong modell ferskvareavdeling pølsemakeri kjøttkjærer tror det var alle.
Twig Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Dagmamma Servitør baker Kokk pleieassistent og nå fotograf.. og der blir jeg!
cherry coke Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Jobbet i vernepleietjenesten Bartender servitør sjauer( kort karriere) aerobicinstruktør på S.A.T.S garderobevakt maler
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 nei, jeg glemte bartender bigg bait
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 bakeri butikk hj.spleien ..og i morgen starter jeg som pleieassistent! også var jeg en liten mnd innom bolig for psykisk utv.hemmede
Store My Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Jordbærplukker Gulrotoppdrager Potetsorterer Kioskmedarbeier Dirigent Musiker Kontormedarbeider Festivaladministratør Doktorgradsstipendiat Forsker og universitetslærer Hehe, morsom karriere i grunnen, har ikke tenkt på det før - å forske er omtrent som å plukke jordbær, det gjelder å kategorisere rett. Grønne bær lar vi henge igjen på planten, røde bær i kurven - og så fortsetter vi bare - omtrent som å kategorisere intervjuer ;-) Og så kan jeg tenke på hva jeg vil, både når jeg ligger langflat på jordet og når jeg sitter på kontoret. Kanskje jeg har gått i sirkel (eller så har jeg en autistisk side om gjør at jeg er hekta på å sortere saker)?
Mom2Two Skrevet 12. juni 2008 #12 Skrevet 12. juni 2008 Barnevakt Fiskemottak Tennistrener Jobbet i studentbar Forsikringsselskap (sommerjobb som kundekonsulent) Jobbet i teater (crew jobb) Resepsjonist/Sekretær Sommerjobb på et forskningssenter Vitenskapelig assistent Sikkert mange flere jeg ikke husker.. Er fortsatt student forresten.
Blind Gudinne Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 Kiosk REnholder Kassa på Spar Barnehageassistent Asssisterende butikksjef på Rimi Låsansvarlig butikk taxisjåfør butikkansvarlig krediteringsansvarlig i nåværende jobb
lionkittens Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 kassadame i matbutikk jobbet på Bakeri jobbet på ett gym Telemarketing Set designer Daglig leder og innkjöper i en kles butikk Sekretär Skipsmekler
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #15 Skrevet 12. juni 2008 Har bare jobbet på bensinstasjonen jeg jobber nå jeg:) Er bare 18 da og har jobbet der siden i fjor på denne tiden (hatt perm fra nov.)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 12. juni 2008 #16 Skrevet 12. juni 2008 Praktikant (1 år) Avlastningsbolig for barn (5 år mens jeg også gikk skole) Barnehage for barn med spesielle behov (3 år) Sykehjem (1 år) Hjemmesykepleien (snart 7 år)
Koseklompen Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 * Barnevakt * Blomsterbutikk * Stå ved bod på julestevne og selge eteriske oljer * Praksis i parfymeri * Praksis Hudpleiesalong (på skolen) * Pleieassistent * Kassamedarbeider i butikk * Skobutikk * Barnehageassistent Begynner i ny jobb i august
SaDa Skrevet 12. juni 2008 #18 Skrevet 12. juni 2008 Barnevakt Dagmamma Bhg assistent Renholder gartneriarbeider gatekjøkkenmedarbeider
hit og dit Skrevet 13. juni 2008 #19 Skrevet 13. juni 2008 - barnevakt - hundevakt - fiskesløyer - vedhoggar - plantet juletre - avløyser på gård - "stått i siloen" - sommerhjelp på gård - drevet burgersjappe - bartender - jobba med psykisk og fysisk tilbakestående, assistent - sjukeheim, som både assistent og sjukepleiar - heimesjukepleien, ass og spl - nevrologisk avd, spl - akutt psykiatri, spl
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juni 2008 #20 Skrevet 13. juni 2008 McDonalds Vaskehjelp Telefonsalg (i noen få uker) Kioskansatt Jobbet på fotolaboratorium Jobbet i gjestehavn Kikrkegårdarbeider Butikkmedarbeider Miljøarbeider Gruppeleder for konfirmanter (humanistiske) Saksbehandler i det offentlige Sekretær/kontormedarbeider Barnehageassistent Saksbehandler på sosialkontoret (nå)
Rebekka og tre vidundere Skrevet 13. juni 2008 #21 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er imponert over så mange jobber folk har hatt. Jeg har ikke noen lang liste å skryte av... Har jobbet på: Vaskeri Butikk (hobby-sytilbehør) Barneskole Ungdomsskole og vært au-pair en liten periode
pøber´n & je Skrevet 13. juni 2008 #22 Skrevet 13. juni 2008 Barnevakt Pleieassistent på sykehjem Assistent på pu bolig fagarbeider på sykehjem Fagarbeider på pu bolig verneassistent på lavterskelstilbud for narkomane og alkoholikere
hamsterpia Skrevet 13. juni 2008 #23 Skrevet 13. juni 2008 Jordbærplukker Barnepike Kiosk-/gatekjøkken Interiørbutikk Dagmamma Fotojournalist Stuepike/servitør på hotell Assistent/sjåfør i bakeri Klubbarbeider på fritidsklubb for ungdom Renholder Barnehageassistent Tror det var alle.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. juni 2008 #24 Skrevet 13. juni 2008 Barnevakt og trillepike når jeg var liten Vaskehjelp hos 2 personer for å spe på inntekt på videregående Deltid: Jobbet i blomsterbutikk i 3 år på videregående På Nille i 2,5 år Vikar i matvarebutikker Fulltid: Renholder Kontormedarbeider Kundeansvarlig, nåværende jobb jeg har permisjon fra
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #25 Skrevet 13. juni 2008 Kantineassistent Telefonselger Bensinstasjonsmedarbeider Bilselger frem til i går Og den 4 aug starter jeg opp som forsikringsrådgiver i bank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå