Gå til innhold

forlate barnet en kort stund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det forferdelig ille å forlate sitt sovende barn i senga si 10-15 min for å hente ett annet barn som er å leker hos ei vennine? Altså barnet sover og sjelden det våkner på kvelden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvfølgelig å regne som uansvarlig. Tenk bare på Madeleine-saken...

Skrevet

jeg ville ikke gjort det. men det er meg.

Skrevet

Går det ikke an å ta dette barnet med? Eller spørre om vertsfamilien har mulighet til å følge det andre barnet hjem denne gangen?

Skrevet

Hvis barnet våkner rett etter at du har dratt, vil det gråte i 15 min før du kommer. Det er for lenge..så nei det er ikke greit.

Skrevet

hva hvis det begynner å brenne?

Skrevet

Jeg antar det er snakk om en biltur her, eller? 10/15 minutter tilsvarer rimelig mange kilometer å være unna!!!

Hadde selvfølgelig IKKE gjort det. Tenk på alt som kan skje i løpet av de 15 minuttene - kanskje blir du til og med forsinket... veiarbeid, trafikkuhell, el.

Skrevet

For å være helt ærlig blir jeg til tider rimelig sjokkert over hvilke holdninger folk har her inne. Bare å stille et slikt spørsmål da!!!!!

Skrevet

så ta med deg utropstegna dine og ha deg ut herfra da

Skrevet

tenk om ungen din kaster opp??blir kvalt osv..NEI de er ikkje ok...

Skrevet

jeg kan godt være ute i hagen mens barna sover,men hører da selfølgelig inn til dem veldi ofte.men aldri om jeg hadde kjørt fra dem mens de sov!tenk hvist du skulle kræsje?kunne jo gått mange timer før noen hadde funnet ut at barna dine var alene hjemme...

Skrevet

<>

Ingen tvil om at dette må være svar i fra hovedinnlegger.... Hvor gammel er du egentlig?

Skrevet

jeg er 29. skal du fortelle meg at jeg er umoden nå?

Skrevet

YPPERT!! det lukter laaaang vei!!

Skrevet

Nei, tenk om madrassen begynner å slippe giftige gasser, da er 15 min. for lenge.

Fra spøk til alvor. Det er en skikkelig uting å forlate huset når man har barn som ligger og sover.

Skrevet

Dessverre har ikke modenhet noe som helst med alder å gjøre ;-) Så, selvfølgelig vil jeg si du er uansvarlig og det henger ofte nøye sammen med umodenhet.

Skrevet

Dette må være et tulle innlegg

Skrevet

konsekvens av handling...still deg selv dette sp.målet:hva kan skje mens du er borte de 10-15min?jo..10-15min kan bli til 30min,barnet kan våkne ligge å gråte,satt foten fast i sprinkelsenga,det kan begynne å brenne,noen kan ta seg inn å gud hvett hva som kan skje.kan ikke se noe posetivt med dette?du kan jo hente det andre barnet før den minste legger seg?problem løst!

Skrevet

Det gjalt liksom i kveld da, fy så mye dritt man må ta for et lite spm

Skrevet

Ja, d er sånn her inne dessverre... Visse ting må man bare ikke spørre om;)

Klem til deg

Skrevet

og hvorfor i svarte spørres det hvor gammel jeg er?

Skrevet

Det skremmer meg at du synes det er rart.....!?

Skrevet

ja, for det konstanteres at jeg er umoden, men at umodenhet ikke har sammenheng med alder. så hvorfor spiller det noen rolle hvor gammel jeg er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...